recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wupti !
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWupti !

 Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1998
Direkte link til dette indlæg Emne: Wupti !
    Sendt: 23-Maj-2010 kl. 21:28
Hej forum.

Jeg vil høre jer om i har noget godt eller dårligt at sige om wupti.dk. På trustpilot.dk har jeg fundet en del rigtig grimme anmeldelser af dem. Hvad siger I ?

tvkartoffel
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2010 kl. 22:00
Jeg har handlet der en del gang uden problemer af nogen art, varene kommer hurtigt, og de har fine priser
Til top
sodaha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 397
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2010 kl. 22:18
Jeg har kun gode erfaringer med Snupti - har købt min PC, TV, Surround Anlæg og Printer der. Hvis varen har været på lageret, så er det kommet i løbet af et par dage.
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012)
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1998
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2010 kl. 22:45
Er der nogen af jer der har prøvet en reklamationssag med dem? Min egen erfaring er at man først kender sin forhandler når klaveret ikke spiller.

Sagen er at jeg overvejer en ret dyr espressomaskine og den er ca 1000,- billigere hos wupti end hos de andre danske forhandlere, men jeg orker simpelthen ikke bruge min tid på uhæderlige forhandlere. Det har jeg prøvet en gang med getmore og det er simpelt hen ikke besparelsen værd. Så hellere tage en ekstra søndagsvagt :-)


tvkartoffel


Redigeret af tvkartoffel - 23-Maj-2010 kl. 22:49
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2010 kl. 23:29
nu er wupti ejet af nrgi som vel har et image og passe på, og derfor burde ligge i den bedre ende af skalaen (uden det nødvendigvis er en garanti) ikke desto mindre ville jeg føle mig bare lidt mere tryg at handle der fremfor steder som pixmania og getmore o.lign.
Mvh

René
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2010 kl. 23:35
Har nu heller ikke set noget til at Wupti er slæbt ind i Kontant og Praxis for urent trav..
Til top
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 857
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2010 kl. 23:35
Det er min erfaring, at Wupti sender eventuelle reklamationssager videre til producentens danske serviceafdeling, hvis denne har en sådan. Det har jeg således oplevet med en Fujitsu Siemens bærbar pc. At servicen der ikke var særlig god er jo sådan set ikke Wupti's skyld.
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1998
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 00:30
Vi det sige at wupti overlod det til dig at reklamere overfor tredjepart eller ordnede wupti reklamationen for dig?

Efter loven er det forhandlerens ansvar, og det er lige netop med hensyn til reklamationer de gode forhandlere adskiller sig fra de mindre gode.

tvkartoffel
Til top
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 857
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 00:38
Oprindeligt skrevet af tvkartoffel tvkartoffel skrev:

Vi det sige at wupti overlod det til dig at reklamere overfor tredjepart eller ordnede wupti reklamationen for dig?

Efter loven er det forhandlerens ansvar, og det er lige netop med hensyn til reklamationer de gode forhandlere adskiller sig fra de mindre gode.

tvkartoffel

Jep jeg kender også godt den bestemmelse, men det er en gummiparagraf, og forhandleren (i dette tilfælde Wupti) kan godt henvise  reklamationssagen til producenten, hvis det skønnes ikke at forvolde skadeslidte væsentlige ulemper.
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1998
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 00:48
Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre om wupti så rent faktisk bare henviste dig til nogen andre eller om de selv påtog sig at få klaret reklamationen ?

tvkartoffel
Til top
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 857
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 00:57
Oprindeligt skrevet af tvkartoffel tvkartoffel skrev:

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre om wupti så rent faktisk bare henviste dig til nogen andre eller om de selv påtog sig at få klaret reklamationen ?

tvkartoffel

Ja, Wupti henviste mig til Fujitsu Siemens' danske serviceafdeling, som havde outsourcet den del til en flok banditter, så der gik total koks i det. Men jeg talte kun med Wupti den allerførste gang og aldrig siden. 
Til top
Aspagilus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2010 kl. 01:07
Man kan bare nærlæse deres FAQ på deres site, så kan man selv vælge om man tør at handle hos en der nærmest fra siger sig ansvaret hvis nu uheldet er ude og det man har købt hos dem går i stykker.
Efter nærlæsningen valgte jeg at handle andet steds, for det jeg læste brød jeg mig over hovedet ikke om.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu