|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() Sendt: 28-Maj-2010 kl. 22:28 |
Hej,
siden jeg har skiftet til G20 fra X10 (Panasonic).. er EPG meget langsom til at vise
præcist det program man ser.. det går adskillige sekunder før syncronisering sker.
Jeg mener, at X10 gjorde det ikke, eller var det meget hurtigere end G20..
Hvor er fejlen? Yousee, G20s DVB C tuner...andet?
Den store EPG med alle kanaler og ugensprogrammer virker fint, men de info man får i hver kanal
er ofte forkert.. og viser programmer/tidsrummet allerede "forbi"
Hvad siger "panalet" herinde?
Mvh
Redigeret af bimbobo - 28-Maj-2010 kl. 22:29 |
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
beack ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-November-2009 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Hej.
Hos mig virker det fint (stofa, G20)) - der er aldrig den slags problemer. Jeg havde dog lignende problemer på et sony 40W5500 for nogle måneder siden. Jeg kan dog ikke sige om det er yousee der er problemet. Hvordan er din signal-styrke? Kan det være pga. svagt signal? /Beack |
|
![]() |
|
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
..jeg har ikke signalstyrke problemer..
Kun EPG det er møg langsom... i visse tilfælde.
Mvh
|
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3849 |
![]() |
Jeg oplever det samme med min X20. Selv programguiden er OK, men det lille vindue der vises når man skifter kanal (som når man trykker på i-knappen) når oftest ikke at opdatere rigtigt inden vinduet forsvinder igen. Men hvis man trykke på i-knappen lige efter er den opdateret.
Vi har Yousee.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1218 |
![]() |
.
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
oldboy67 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Har samme problem ![]() Redigeret af oldboy67 - 29-Maj-2010 kl. 13:03 |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Jeg har også Yousee og har ikke oplevet nogle problemer med EPG'en.
|
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
YouSee meddelte 28. maj (fredag formiddag) at der var driftsproblemer med TV Guiden, men at de var løst. I en periode vil der dog kun være programoversigt (med programomtale og titler) 4 dage frem.
7 dages oversigt over titlerne forventes gennemført i løbet af en uge. Fuld programomtale (7 dage) forventes gennemført umiddelbart efter sommerferien. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
![]() |
..de piller ved tingene hele tiden
![]() I dag har jeg solgt mit X10 til svigermor.. var ude for at hjælpe med at indstille,
som de ville have det.. men 50% af de kanaler som jeg kunne se i Århus var "krypteret"
i Randers.. og EPG virkede også der aht... de har også noget "hjemmelavet" antenneforbindelser", så måske, når Yousee manden laver 2 ordentlige stik og måske en forstærker, er problemet løst.
Lad os sige i løbet af ugen, om det stabiliser sig.
Tak for svaret..
Mvh
|
|
IT-supporter
|
![]() |
|
rainboy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2010 Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Har problemet på G20 men ikke på X10.
|
|
![]() |
|
![]() |
...mon ikke DVB C tuneren i X10 er/var bedre end den på G20?
Jeg havde heller ikke så mange problemer med det.
Også det at nogle gange, når jeg skifter til TV2Film HD... der vises meget hurtigt "info" for CA Modul.. har skiftet til 2 forskellige CA.. samme fejl/problem.
Det med EPG er lidt træls.
Mvh Redigeret af bimbobo - 29-Maj-2010 kl. 18:11 |
|
IT-supporter
|
![]() |
|
rainboy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2010 Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Det problem har jeg også, og igen kun på G20 men ikke X10. Rent billedmæssigt er G20 i top, men alt andet halter. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |