recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Horn lyd i VM kampe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHorn lyd i VM kampe

 Besvar Besvar Side  123 9>
Forfatter
Besked
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Direkte link til dette indlæg Emne: Horn lyd i VM kampe
    Sendt: 11-Juni-2010 kl. 23:19
hej alle
 
jeg er alerede super trat af de horn lyde i VM kampe... jeg har ikke regnet at de vil give så træls oplavelse på TV....jeg har prøvet at skrue op på min centar højtteler  for at kune høre konemtator samt for at mindske lyden af dem i min bag kanaler... men der er slet ikke godt nok....
der er umulig af forneme stemning på stadion og skabe den rette VM-atmosfære  da der er konstant "tude" horn lydDead....
 
er der nogen ar jer der har en eller anden tip hvordan kan mand mindske den stoj Angry... en eller anden indstiling på reciver ... der demper netop den frekvens horn lyd har ...men jeg trå der bliver umulig...
 
vuvuzela min bare r...v
 
PS: der er ikke kun mig der syns at der  her er problem


Redigeret af sani - 11-Juni-2010 kl. 23:57
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Status: Offline
Point: 1836
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2010 kl. 23:34
Helt enig. Det er da en helt vildt træls lyd hører slet ikke med til god fodboldstemning...
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2010 kl. 23:36
 - bliver af samme larmende grund mere og mere overbevist om hvorfor jeg finder motorsport værende  en DeadDeadThumbs Down    "ikke sport"  .  . 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Aspagilus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2010 kl. 23:45
De dersens tudehorn de bruger dernede, de er måske værere end de kompressor horn at nogle Danskere synes er sjovt at slæbe med til en fodbold kamp og nærmest blæse ind i øregangene på tilskuerne foran ?
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2010 kl. 23:48

da der aligevel ikke er mulig at  formene atmosfere på stadion så kune TV selskaber dempe live lyd fra stadion og giver lidt extra pif til komentator lyd,,, men jeg ved ikke om der er teknisk mulig

 
 
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2010 kl. 00:05
Oprindeligt skrevet af Aspagilus Aspagilus skrev:

De dersens tudehorn de bruger dernede, de er måske værere end de kompressor horn at nogle Danskere synes er sjovt at slæbe med til en fodbold kamp og nærmest blæse ind i øregangene på tilskuerne foran ?

Ja, det er værre med vuvuzela hornene vil jeg mene , da stort set alle ,ihvertfald de sydafrikanske tilskuere har medbragt et, og bruger det uafbrudt i samtlige 90 min. 


Redigeret af katbird - 12-Juni-2010 kl. 00:10
Til top
rafgut Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2010 kl. 00:40
Hvordan tror i det lyder på stadion? det er larmen vel endnu højere :)
Sådan lyder det når man går til fodbold i Sydafrika. nyd nu den gode bold, og man kan da godt høre reaktionen når der kommer en stor chance, eller lign. Glæd jer over VM :D
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2010 kl. 01:00
Oprindeligt skrevet af rafgut rafgut skrev:

Hvordan tror i det lyder på stadion? det er larmen vel endnu højere :)
Sådan lyder det når man går til fodbold i Sydafrika. nyd nu den gode bold, og man kan da godt høre reaktionen når der kommer en stor chance, eller lign. Glæd jer over VM :D
 
 
jo du kan godt høre reaktion når der kommer en stor chance , lyden bliver bare endnu mære intens WinkDead
 
jeg kune i hver fald ikke høre jubel after syd afrika fik skoret deres mål ud over at horn lyd  blev endnu mere hørbar Wacko
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2386
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2010 kl. 07:12
Mit tv's sluk knap virker perfekt til formålet, ingen irriterende horn, ingen irriterende kommentatorer og jeg slipper også for at se en flok voksne mænd lege tag-fat på en græsplæne.. LOL
Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2010 kl. 08:39
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Mit tv's sluk knap virker perfekt til formålet, ingen irriterende horn, ingen irriterende kommentatorer og jeg slipper også for at se en flok voksne mænd lege tag-fat på en græsplæne.. LOL


Kunne ikke sige det bedreLOLLOL
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2010 kl. 08:43
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

 - bliver af samme larmende grund mere og mere overbevist om hvorfor jeg finder motorsport værende  en DeadDeadThumbs Down    "ikke sport"  .  . 


Det kan så slet ikke sammenlignes med motorsport, det er langt fra samme lyd og det er ikke ensformigt som hornene.

Hornene er træls at høre på efter 10 min. Sad og håbede på, at de ville forbyde dem inden sidste kamp, men det sker nok ikke.

Røv irriterende lyd!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2010 kl. 11:05
Jeg ser ikke fodbold, men kan sagtens forestille mig hvor generende bååt-hornene er. Tidligere slutrunder i kvinde håndbold har også været en prøvelse for mig at se. Der var ikke andet at gøre end at justere lydstyrken ned, så speakeren lige akkurat kunne høres.Wink
 
Her var det så stortrommer i flertal der generede.Dead


Redigeret af Kampus - 12-Juni-2010 kl. 11:06
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu