Bluetinum DVB-C erfaringer |
Besvar
|
Side <1 141516 |
| Forfatter | ||
MR_Caps
Junior bruger
Medlem siden: 14-Januar-2008 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 24 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Emne: Bluetinum DVB-C erfaringerSendt: 25-August-2010 kl. 08:16 |
|
|
Fornøjelse at følge snakken fra sidelinien :)
Nu vil jeg vove at stille et spørgsmål der ikke er rettet mod præcist dette forum men alligevel relaterer til det... Mit problem med at optage via mit zepto tv med pvr, kan det skyldes at jeg har brugt enten en 1tb harddisk eller en memorystick (som godt nok hedder 'video,)? |
||
![]() |
||
dmispr
Ny bruger
Medlem siden: 01-Oktober-2008 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 8 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 25-August-2010 kl. 11:40 |
|
Ok, tak for info! Jeg prøver med en anden stick, ellers ryger der en harddisk på. Har du tilfældigvis et godt bud på et værktøj der kan teste hvor hurtig ens stick er? Redigeret af dmispr - 25-August-2010 kl. 11:40 |
||
![]() |
||
hjulskov
Junior bruger
Medlem siden: 13-Januar-2005 Status: Offline Beskeder: 41 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 25-August-2010 kl. 12:19 |
|
Det kan jeg give et bud på:
/Peter
|
||
![]() |
||
videodude
Junior bruger
Medlem siden: 11-Marts-2010 Status: Offline Beskeder: 21 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 26-August-2010 kl. 20:17 |
|
det er meget muligt at zepto tv ikke kan håndtere en Harddisk som er så stor, ligesom Abeo boksen (bluetium boks umulige "fætter") heller kan det. Du kan prøve det føromtalte værktøj/tool til måle hvor hurtig din memorystick er Ellers var det jo en mulighed at overgive dig og købe en bluetium boks (føtex og bilka sælger den til ca 5-600 kr). Jeg opgav min Abeo boks og købte en bluetium boks i stedet - det var godt bytte. og bluetium boksen virker som den skal :) |
||
![]() |
||
larjoch
Ny bruger
Medlem siden: 29-August-2010 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 1 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 29-August-2010 kl. 18:28 |
|
|
Så har jeg også fået købt en Bluetinum, må sige jeg er blevet meget positivt overrasket!
Der er dog enkelt punkter som jeg ikke er helt tilfreds med.
1. Det kendte tidsproblem hvor uret ligner at nulsitlle sig selv, hver gang man tænder boksen.
2. Der kunne godt være en auto under menuen "billede output", sådan at boksen sender native opløsning ud af HDMI (om det er SD eller HD), sådan man kunne lade ens projekt/TV opskalaere billedet.
3. Skifttypen på Tekst TV er ikke specielt køn, bliver især syneligt når den bruger TTX som undertekster.
4. EPG kunne godt vise flere kanaler, sådan man hurtigt kunne danne sig et overblik over ens kanaler udsendelser.
Har sendt forspørgelse til deres support, og venter på svar
Ellers må man sige det er en rigtigt god boks til pengende!
|
||
![]() |
||
jetdirect
Super bruger
Medlem siden: 20-December-2004 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 417 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 30-August-2010 kl. 10:16 |
|
|
en lille fejl jeg har opdaget :
når man afspiller en optaget video og trykker spol fremad fx 4x og så trykker på play for alm afsp så kommer lyd volumen baren frem på skærmen .
info bar mangler mulighed for selv og bestemme antal sek denne skal stå
problemer med og optage udsendelse der går over midnat så kommer den og siger ugyldig handling .
skift af hdmi opløsning bør ikke ligge på de farvede taster
|
||
![]() |
||
MR_Caps
Junior bruger
Medlem siden: 14-Januar-2008 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 24 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 30-August-2010 kl. 12:11 |
|
Hvor hurtig skal min lager-enhed være for at kunne bruges? Har i erfaringer med det? Og vil det hjælpe på min 1tb harddisk at dele den op så jeg benytter en fx 200 gb stor partition? |
||
![]() |
||
JBoysen
Bruger
Medlem siden: 14-Oktober-2009 Status: Offline Beskeder: 66 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 30-August-2010 kl. 15:22 |
|
Jeg skrev også i sin tid til dem om Tekst-tv og EPG, har aldrig hørt noget. Du må endelig skrive hvis du får noget som helst svar
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <1 141516 |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |
| |