recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluetinum DVB-C erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bluetinum DVB-C erfaringer

 Besvar Besvar Side  <1 979899100101 140>
Forfatter
Besked
Terr1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2006
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Terr1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2011 kl. 20:19
Jeg har lige været i elgiganten og købe en clint dc1 (som burde være identisk med denne, derfor går jeg ud fra det er okay at poste i denne post eller?)

Når jeg prøver at opgraderer (smider image over på usb pen, går under disk/musik) og vælger filen, så rebooter den ind i blå skærm hvor den skriver Loading data.. (den kommer aldrig igang med opdateringsprocessen) rebooter og så har den samme software version (1.03.05)?

Jeg har prøvet version 1.03.09 (fra clint hp) og 1.03.08 linket herinde fra (har renamed den til dc1 filnavn)..

Er der nogen der har en ide?

Den eneste kanaler der pixelerer er DR HD indtil viderer hvilket ærger mig lidt.
Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 787
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ----OR---- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2011 kl. 20:25
Husk den kan kun æde en opgradefil fra en fat32 formatteret stick og den skal ligge i roden.
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2011 kl. 20:30
Den kan vist også have problemer med store størrelser, jeg bruger en 2GB "reklame" stick jeg har fået smidt i nakken Wink
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
Terr1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2006
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Terr1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2011 kl. 21:16
Oprindeligt skrevet af ----OR---- ----OR---- skrev:

Husk den kan kun æde en opgradefil fra en fat32 formatteret stick og den skal ligge i roden.


oh det havde jeg ikke luret, det prøver jeg lige tak (FAT32)..

Er der nogen der ved om det burde være ok at bruge bluetinum version 1.03.08 til clint dc1 (hvis jeg renamer filen?) Jeg ved ikke hvor jeg kan finde clint dc1 1.03.08 versionen..

Jeg går ud fra jeg skal holde nallerne fra 09 versionen..


Redigeret af Terr1 - 29-September-2011 kl. 22:41
Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 787
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ----OR---- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2011 kl. 23:13
Den ligger da  på Clints site. Har ikke lige url her, men google den.
Til top
Terr1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2006
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Terr1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2011 kl. 00:07
Jeg kan kun finde den nyeste ikke 08.. så er du smartere end mig ihvertfald :)
Til top
Lion#1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 14-Maj-2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lion#1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2011 kl. 01:18
Oprindeligt skrevet af Terr1 Terr1 skrev:

Jeg kan kun finde den nyeste ikke 08.. så er du smartere end mig ihvertfald :)
 
En venlig sjæl (videodude) har lagt den ud til deling - se tidligere indlæg i tråden:
 
Hilsen Leo
Til top
Terr1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2006
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Terr1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2011 kl. 10:15
Oprindeligt skrevet af Lion#1 Lion#1 skrev:

Oprindeligt skrevet af Terr1 Terr1 skrev:

Jeg kan kun finde den nyeste ikke 08.. så er du smartere end mig ihvertfald :)
 
En venlig sjæl (videodude) har lagt den ud til deling - se tidligere indlæg i tråden:
 
Hilsen Leo


Den har jeg også hentet, men den er til Bluetinium, derfor jeg lige ville hører ad om den kunne indlæses på en clint dc1 hvis man bare renamede filen.. (da de vel burde være ens firmware mæssigt?) Men jeg har også prøvet at skrive til deres support for at bede dem om at sende dc1 versionen.
Til top
Lion#1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 14-Maj-2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lion#1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2011 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af Terr1 Terr1 skrev:

Oprindeligt skrevet af Lion#1 Lion#1 skrev:

Oprindeligt skrevet af Terr1 Terr1 skrev:

Jeg kan kun finde den nyeste ikke 08.. så er du smartere end mig ihvertfald :)
 
En venlig sjæl (videodude) har lagt den ud til deling - se tidligere indlæg i tråden:
 
Hilsen Leo


Den har jeg også hentet, men den er til Bluetinium, derfor jeg lige ville hører ad om den kunne indlæses på en clint dc1 hvis man bare renamede filen.. (da de vel burde være ens firmware mæssigt?) Men jeg har også prøvet at skrive til deres support for at bede dem om at sende dc1 versionen.
 
Hvis du læser lidt videre i indlægene omkring firmwaren fremgår det, at du helt sikkert kan bruge den til din Clint (eneste forskel er nok kun en visning af navnet (=BlueTinum)), så held og lykke.
Noget andet er, at jeg har kørt med 09-udgaven lige siden den kom frem - uden nogen problemer overhovedet, hverken med DRHD, lyd, separat strømforsynet HDD, USB-hub til spareskinne etc så måske ligger dine problemer et andet sted?
Hilsen Leo
Til top
Terr1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2006
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Terr1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2011 kl. 00:05
Jeg smed 1.03.09 versionen ind.. har ikke haft nogle problemer med den endnu..

Jeg må sige jeg er utrolig imponeret over denne lille boks til 444 kr.. Det kunne de andre producenter godt tage ved lære af.. :)


Redigeret af Terr1 - 01-Oktober-2011 kl. 00:05
Til top
tk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Januar-2011
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2011 kl. 11:03
Hej
Så gik TV2 sort igen på min box, alle andre kanaler virker fint også "2 nabo" ser ud til at
problem kan løses ved at scanne kanaler igen. Også kan man jo bare vente på det sker igen.
På Philips tv med dvb-c er der ingen problemer, der er TV2 stadig på samme plads.
 
Jeg har yousee, kunne det være dem der flytter rundt på kanaler ?
Sjovt nok har jeg set samme problem på en Denver DCB-108HD.
 
Nogle som kan hjælpe eller har gode forslag til løsning ?
 
Mvh tk
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2011 kl. 18:25
yousee skal først flytte kanaler fra den 21-23 nov ,men problemet med tv2 har jeg også oplevet men det er nu ok igen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 979899100101 140>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu