recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denver 1008
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDenver 1008

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Swiss Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-November-2005
Status: Offline
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Emne: Denver 1008
    Sendt: 17-December-2005 kl. 11:06
Til top
Pannen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Branchemedlem

Oprettet: 12-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 210
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2006 kl. 22:37
Hej Swiss

Rent principielt JA.. hvis disc'en ikke er formatteret i NTSC format.. Men det er ikke noget vi har testet for.. USB'en er primært lavet til at smide sin MP3 afspiller i, eller sit digi kamera og så se billede og høre musik via det..

Men det er ikke noget i vejen for det hvis filsystemet er "normalt"..
Dog vil der være en grænse for HVOR mange film der kan læses.
Til top
hmadsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 100
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2006 kl. 17:20

Oprindeligt skrevet af Pannen Pannen skrev:

Hej Swiss

Rent principielt JA.. hvis disc'en ikke er formatteret i NTSC format.. Men det er ikke noget vi har testet for.. USB'en er primært lavet til at smide sin MP3 afspiller i, eller sit digi kamera og så se billede og høre musik via det..

Men det er ikke noget i vejen for det hvis filsystemet er "normalt"..
Dog vil der være en grænse for HVOR mange film der kan læses.
< = defer>

Hej

Læste indlægget her, spurgte i fuptex og begge steder blev der sagt at det kunne man ..

Købte så sådan en fætter og gik straks hjem og kopierede en mpeg-4 film over på min 2GB USB nøgle og satte den i ..

Stor var overraskelsen da jeg opdagede at den ikke fandt min film men kun nogle feriebilleder som også lå på usb nøglen..

Nå men bide i det sure æble og hive manualen frem ... Jeg citerer...

NÅr du sætter et kort af typen SD/MS/MMC i kortlæseren eller tilslutter en kilde til USB terminalen, søger afspilleren automatisk den tilsluttede enhed igennem for MP3/JPEG/BMP/GIF filer .

Eller sagt på godt dansk...

Den vil kun vise billeder og afspille lyd fra USB/MMC porten så hvis man har de samme motiver som mig så lad være med at købe afspilleren for den kan IKKE vise film fra usb medier.

Dog viste den fint de billeder der var på usb nøglen men det var jo ligesom ikke meningen med den at det skulle være still billeder og lyd only..

Min kommer retur til Føtex på mandag..

PS. Nogen der kender en afspiller der rent faktisk kan :

DVD + & -

MPEG-4

Har USB som kan bruges som kilde også til film.

Evt. kan gøres codefree med remote.

Med venlig hilsen

Henrik Madsen

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu