Community for AV forbrugerelektronik     250.000 unikke besøgende per måned   (gns.)
Forum Start Forum Start > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Aktive emner Aktive emner  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVB-C boks til mor

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Indlæg som besvares
Slettegaard Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 02-Marts-2006
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 644
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Slettegaard Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: DVB-C boks til mor
    Sendt: 22-August-2010 kl. 17:21
Citat: kokkeole

Min mor har selv fundet ud af at gemme kanalerne så at de bliver hvor de skal. Det er nu 14 dage siden at hun gjorde det og de har ikke flyttet sig. (Endnu) 7-9-13
Hun gør følgende:

Når en kanal er flyttet inde i menuen, skal den gemmes med det samme, inden du går videre og flytter en anden kanal.

Før ventede vi med at gemme det hele til sidst, inden vi forlod menuen.
Det er faktisk også det der står i manualen:

Flyt TV eller Radio kanal 1. Vælg kana log tryk på den RØDE knap. Et flyt symbol vil vises.
2. Tryk på OP/NED for at flytte kanalen.
3. Tryk på OK for at bekræfte.
4. Gentag ovenstående for at flytte flere kanaler.

/Ole
Samme procedure som jeg har gjort.
Jeg har indlæst sidste nye software og boksen har været stabil i 7 dage. Netop nu har min salige mor ringet og fortalt at boksen i går aftes igen flyttede rundt på kanalerne. Nøjagtig på 8. dagen. Jeg har derfor en formodning om at den bliver selvstændig hver 8. dag. Creapy Shocked Jeg hader elektronik der tænker selv.
Mvh Lars.
Til top
kokkeole Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 25-Februar-2006
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 660
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat kokkeole Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-August-2010 kl. 20:13
Hmmm. Det er da irriterende.
Håber at min mors holder noget længere.
/Ole
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Onkyo TX-SR875
PanasonicDMP-BD50
B&W CM1
SubwooferBW PV1
SamsungLE-40R72B/Samsung SMT-H3126
Samsung-LE22b655
Til top