recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gran Turismo 5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gran Turismo 5

 Besvar Besvar Side  <1 128129130
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2011 kl. 11:20
Præcis, Klondike. De skriver også, at de har gjort den nemmere. I Special Events er det kun lykkedes mig at få bronze i den første, de andre har jeg ikke kørt endnu.

BORING!
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 10:59
Nu fik jeg så hentet det nye DLC.

Jeg endte med at købe hele skidtet. selv om det egentlig mest var Spa banen jeg ville have.

Anyway. jeg tænkte at bilerne måske også var fede, og da biler + Spa banen koster det samme. som at købe hele pakken inclusive nye paints, og suits...

Ja så købte jeg det hele. det koster 91 Kr så ikke nogen herregård anyway.

Jeg vil bare sige Spa banen er fantastisk. Det er klart den næst fedeste bane i GT5. Nurburgring er stadig min favorit, men Spa er meget tæt på, selv om man egentlig ikke kan sammenligne de to.

Hvis nogen er friske, kan det være jeg spiller GT5 lidt senere i eftermiddag, eller i morgen Søndag
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 16:57
Hej folkens!
Jeg hiver lige denne her tråd frem, for at klage min nød.

Hvordan gennemfører man der der Formula GT bane? Bilen understyrer konstant, så jeg ender bagerst i feltet konstant.
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2012 kl. 04:52
Jeg har lige fundet en helt vild nem måde at lave masser credits på.

Det kræver dog, at man har en rimeligt høj level B spec driver.

Seasonal events B spec race på SPA.

Min kører er lvl 39. men vil tro at en kører der er noget lavere sagtens kan gøre det også

Honda Mobil 1 NXS (JGT 01) tuned to 600 PP

Dæk. Sports soft ( Med de dæk vil han ikke prøve at køre i pit for at skifte hele tiden)

På den skærm hvor man starter løbet. så vent med at trykke start undtil banen er tøret op til 20 % våd.

Det tager min kører ca 26 minutter. og giver 3 millioner credits.

Og det bedste af det hele er, at man ikke behøver guide ham imens. man kan bare gå afk også komme og trykke et par gange i menuerne hvergang der er gået 30 minutter Smile



Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 128129130
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu