recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - min ps3 vil ikke læse spil el film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmin ps3 vil ikke læse spil el film

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
princess26 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2010 kl. 15:10
det var da dejligt... jeg tør dog ikke selv rode med det som sagt... og ikk sikker på jeg overhoved kan finde ud af det.Confused
princess26
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 12:38
Der findes en ret brugervenlig guide på YouTube, som viser dig hvordan du gør. Kender du ikke en, som er lidt teknisk-mindet som kan hjælpe dig? Ellers er der jo ikke meget andet at end at sende den til reparation.
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2388
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 12:58
Hvad med at prøve at starte med at rense laseren forsigtigt med en vatpind med isopropylalkohol? Det plejede at være standardkuren når mine cd afspillere ikke gad læse musikcd'er længere.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 15:00
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Hvad med at prøve at starte med at rense laseren forsigtigt med en vatpind med isopropylalkohol? Det plejede at være standardkuren når mine cd afspillere ikke gad læse musikcd'er længere.


Der er nu en del forskel på en BR-laser og en laser som f.eks. sidder i cd-afspillere m.m.

Hvis laseren er snavset så vil den ikke komme med den specifikke fejlmelding. Hvis du i øvrigt har kigget ind i drevet på en PS3 (ikke PS3 Slim), så vil du opdage at det nærmest er umuligt at få skidt og snavs derind. Selve drevet og laseren er ikke ligeså udsat som på en alm. (og typisk billig) cd/dvd-afspiller.

At rense laserlinsen kræver desuden stadig, at maskinen og drevet skal skilles ad. Så kan man jo ligeså godt skifte laseren ud, nu hvor man er i gang.


Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 15:16
Oprindeligt skrevet af princess26 princess26 skrev:

nogle som kan fortælle mig hvad der er galt med min ps3?

 
jeg kan godt komme ind i menu m.m, men den vil ikk læse nogle spil el filmCryCryCry
 
garantien er udløbet for kort tid siden, hvilken jo er typisk.
 
 


Jeg kan se at du har lavet en anden tråd omkring samme emne fra Januar 2010. Hvis garantien udløb for kort tid siden, hvorfor pokker fik du den ikke til reparation under garantien? Der er jo trods alt gået  over 7 mdr. siden januar. Smile
Til top
princess26 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 20:49
for denne her gang er det min bror´s jeg har bare skrevet for ham.
og sjovt nok så er det jo den samme fejl med hans som det var med min dengang.. og den fra januar står bare og trækker støv, for den tør jeg hellere ikke åbne.. gg jeps mega kylling mig
princess26
Til top
princess26 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 20:51
har forresten været i expert idag, og de skulle have 2000kr for at lave den... de må da være godt syge
princess26
Til top
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Vallensbæk, KBH
Status: Offline
Point: 435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2010 kl. 10:33
Det samme skete for min 40 GB da den var 2 dage over garanti perioden. Jeg har brugt min mest til at se film på. Det er rigtigt at der er en film på youtube der viser det og skulle være ret lige til, jeg har tænkt at forsøge snart. en ny slim med ½ års garanti kan jo fås til de 1500kr nu i butik og 1500 for næsten nye med masser af garanti hvis man holder udkig, så man kan jo lige så godt prøve.
 
\René
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu