Bitstream lydkort |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | ||
langben
Bruger
Medlem siden: 26-Juni-2009 Status: Offline Beskeder: 165 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Emne: Bitstream lydkortSendt: 26-Juli-2010 kl. 21:32 |
|
Du har da helt ret - Xonar-kortet er gearet til TMT mod Auzentech i PowerDVD-combo. |
||
![]() |
||
JordanDK
Bruger
Medlem siden: 03-December-2009 Status: Offline Beskeder: 86 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 26-Juli-2010 kl. 21:18 |
|
Ok det skal du nok blive glad for, kan sige at mit bliver heller ikke synderligt varmt eller noget. :) Lige pt i sommervarmen, ligger hele systemet på omkring 36grader idle og det er ved at det står i et skab. Skal siges at min cpu arbejder stort set heller aldrig over 10% ![]() |
||
![]() |
||
TBC1
Super bruger
Medlem siden: 19-Februar-2009 Status: Offline Beskeder: 416 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 26-Juli-2010 kl. 16:48 |
|
Jeg har netop længe haft et Auzentech x-fi hometheater hd og PowerDVD fra Cyberlink. Jeg ved ikke hvor du har fået den ide fra at PowerDVD ikke skulle supportere HD bitstream via Auzentech kortet, men den misforståelse skal jeg da gerne rydde af vejen. ...For det gør det altså fint. ...Faktisk er korter udviklet i partnerskab med netop Creative, Cyberlink og Silicon image! Der ud over er det også helt generelt et udmærket lydkort hvis man samtidig skulle være interesseret i et godt dedikeret lydkort til andre opgaver (f.eks mp3 afspilning, EAX til spil mv), der generelt når det ikke bitstreamer supporterer ganske velbehandlet PCM 8 kanals, 24-bit/192kHz lyd. Kortet er baseret på og bygget op omkring Creative's X-fi processor, og i bund og grund bare er et modded og pimped up X-fi med bedre komponentvalg. |
||
![]() |
||
Mlarsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Bruger
Medlem siden: 26-August-2005 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 176 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 26-Juli-2010 kl. 16:37 |
|
|
Okay tak.
Jeg har i mellemtiden bestilt et Sapphire RADEON HD 5450 til 357 kr. som jeg kunne læse mig til, skulle kunne gøre jobbet, jeg ser frem til at modtage det
|
||
![]() |
||
JordanDK
Bruger
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 26-Juli-2010 kl. 16:19 |
|
|
Det her bundkort understøtter det hele, men så kræver det også du køber en cpu.
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=718392 |
||
![]() |
||
Mlarsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Bruger
Medlem siden: 26-August-2005 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 176 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 26-Juli-2010 kl. 08:56 |
|
|
Er der andre foreslag til lydkort der bare virker med bitstreaming eller bundkort måske, hvor det hele er integreret (men som stadig kører lige så stabilt som Gigabyte MA78 kortene)?
|
||
![]() |
||
Bschmidt
Guld medlem
Medlem siden: 05-November-2009 Status: Online Beskeder: 593 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 21-Juli-2010 kl. 19:18 |
|
BS |
||
![]() |
||
MCenterFreak
Guld medlem
Medlem siden: 09-Februar-2005 Land: Denmark Status: Online Beskeder: 3775 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 21-Juli-2010 kl. 17:13 |
|
|
Shift+W7+ giver W/?
|
||
|
DVBViewer i en Klient/Server model, Denon og Samsung LED. Fungerer sgu meget godt. Er forøvrigt glad for Win7
|
||
![]() |
||
JordanDK
Bruger
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 21-Juli-2010 kl. 13:00 |
|
|
Ja fik noget med i bundlet med mit blu-ray drev, men bruger det ikke, da jeg ikke brød mig om afspilleren.
Men fik ikke noget med til grafikkortet. Derfor bruger jeg ArcSoft Total Media Theatre til at afspille mine blu-ray film med. Ja jeg kører det over til min reciever, og mit ikon for hd-master sound begynder pænt at lyse hver gang. Udover det kører jeg med xbmc, men da dette pt ikke understøtter bitstream må jeg ArcSoft som extern afspiller. Den nye version af VLC player skulle også kunne gøre det, har bare ikke afprøvet den endnu. Hvad mener du med "Er det under W?" Redigeret af JordanDK - 21-Juli-2010 kl. 13:01 |
||
![]() |
||
Bschmidt
Guld medlem
Medlem siden: 05-November-2009 Status: Online Beskeder: 593 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 21-Juli-2010 kl. 06:04 |
|
Er der nogen form for afspillersoftware (BD) med i bundlet?
Hvilken afspillersoftware bruger du?
Er det under W/?
Mange spørgsmål, i know.
BS
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |
| |