Strømforbrug - Delvist Løst |
Besvar
|
Side <123> |
| Forfatter | |
- Iver
Bruger
Medlem siden: 03-August-2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 145 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Emne: Strømforbrug - Delvist LøstSendt: 23-Juli-2010 kl. 23:20 |
Ja, det med strømforsyningen er gået op for mig. Hvad måtte du slippe for din inkl. fragt, told mv? /Iver
|
|
![]() |
|
fltk
Guld medlem
Medlem siden: 04-Februar-2004 Status: Offline Beskeder: 4605 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 22-Juli-2010 kl. 16:58 |
Der skal jo også en ekstern strømforsyning til, så kr. 400,- kan ikke gøre det - vel nærmere det dobbelte.
Flemming
|
|
|
Philips 37PF9731D
Arion AF9300 PVR NorthQ 7200 Fantec P2550 HTPC/Hauppauge WinTV PVR 250/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer |
|
![]() |
|
fltk
Guld medlem
Medlem siden: 04-Februar-2004 Status: Offline Beskeder: 4605 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 22-Juli-2010 kl. 16:44 |
Jeg købte f.eks. min her: http://www.mini-box.com/PW-200M-DC-DC-power-supply
Jeg har den der er vist på billedet.
Flemming
|
|
|
Philips 37PF9731D
Arion AF9300 PVR NorthQ 7200 Fantec P2550 HTPC/Hauppauge WinTV PVR 250/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer |
|
![]() |
|
jonaskp
Guld medlem
Medlem siden: 20-Juli-2006 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1861 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 22-Juli-2010 kl. 15:01 |
|
Hvor har du planer om at købe din PicoPSU henne? Jeg står selv overfor en mulig hardware ændring i mit setup (blandt andet med noget hjemmebrygget kabinet) og her ville en PicoPSU nok også passe rigtigt godt.
|
|
|
Få fjernet Nyhedskommentarerne!
Støt kampen for at få fjernet kommentarerne til nyhederne og lad os få debatten ind i forummet. |
|
![]() |
|
MCenterFreak
Guld medlem
Medlem siden: 09-Februar-2005 Land: Denmark Status: Online Beskeder: 3775 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 22-Juli-2010 kl. 12:33 |
|
|
|
DVBViewer i en Klient/Server model, Denon og Samsung LED. Fungerer sgu meget godt. Er forøvrigt glad for Win7
|
|
![]() |
|
strandvasker
Guld medlem
Medlem siden: 30-September-2009 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 580 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 22-Juli-2010 kl. 12:25 |
En htpc er jo ikke kun hardwaren, den software der kører er jo og en stor del af det. Jeg har ikke prøvet en mac som mediecenter, men jeg synes jeg hører en masse positive meldinger om det. Det kan sagtens bare være den der "vi kører mac, vi har set lyset, mac er bedst!", men det kan jo også være der er noget om snakken? Jeg har prøvet windows på min htpc og jeg synes ikke det er gnidningsfrit, der er bare hele tiden et eller andet der skal tweakes for at tingene spiller perfekt. Jeg har ikke prøvet med windows 7, det får også roser.. Lige pt. kører jeg xbmc under ubuntu på min htpc, det har indtil videre kørt klippestabilt hvad angår billede og lyd, det tætteste jeg har været på at skulle "tweake" har været at forsinke lyden et kvart sekund på nogle enkelte optagelser. Til gengæld har jeg så haft mine kampe med at få min fjernbetjening til at spille og den slags.. Jeg synes det er fint at du går efter udfordringen med at sætte tingene op, mit system er også "hjemmestrikket" og nørderiet med at få det til at virke har været en del af fornøjelsen. Jeg vil bare sige, at når nu du alligevel overvejer en mac er det måske værd at overveje om mediecenterdelen på en mac er nemmere at gå til? |
|
![]() |
|
audio
Bruger
Medlem siden: 17-Januar-2009 Status: Offline Beskeder: 248 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 22-Juli-2010 kl. 12:16 |
|
Se lige strømforbrug for mit system her (under billedet): Dette system er langt fra ligeså energivenligt, og det ligger stadig et pænt stykke fra de 160 watt.
|
|
|
Canal Digital via parabol
HFX Classic MSI Diva Live FloppyDTV |
|
![]() |
|
strandvasker
Guld medlem
Medlem siden: 30-September-2009 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 580 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 22-Juli-2010 kl. 12:09 |
Der burde ikke være noget i vejen for at dele bluray drevet på din gamer pc, blot tror jeg det kræver at du har kablet gigabit netværk. Jeg kan ikke helt huske båndbreddeforbruget for bluray, men jeg mener konsensus er at wifi ikke helt magter det.. |
|
![]() |
|
- Iver
Bruger
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 22-Juli-2010 kl. 11:56 |
|
Hej Alle
Jeg fandt dette setup: Common Hardware
LGA1156 (Core i5, i3) Hardware
Under dette setup bruger hele systemet 69 watt ved idle og 106 ved full load. Dette setup er forskelligt fra mit på et væsentligt punkt: 1 x ATI Radeon HD 5870. Det må så rigeligt kunne opveje for drev og tunere. Jeg kører videre med mit Pico setup ![]() /Iver Redigeret af - Iver - 22-Juli-2010 kl. 11:56 |
|
![]() |
|
- Iver
Bruger
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 22-Juli-2010 kl. 09:00 |
|
@Strandvasker... et eksternt drev kunne vel sagtens være et delt fra min gamer PC? Det skal testes! Hvis XMBC afspiller et delt drev ligeså godt som det mounter et img der ligger på netværk, så er drevet sgu ude af setup'et.
Det er så fedt med input!!! Nu skal det self testes, men tak Strandvasker! I første omgang var et eksternt drev kun et boks ved siden af boksen, hvilket jeg ikke ville bryde mig om... /Iver
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <123> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |
| |