Community for AV forbrugerelektronik     250.000 unikke besøgende per måned   (gns.)
Forum Start Forum Start > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Aktive emner Aktive emner  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S:Sherwood RD 7503 + QLN 199 + Dali SC-5

Besvar Besvar
Forfatter
Indlæg som besvares
Jacobtoft Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 28-September-2008
Land: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 132
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Jacobtoft Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: S:Sherwood RD 7503 + QLN 199 + Dali SC-5
    Sendt: 22-Juli-2010 kl. 11:11
Sherwood RD 7503

Jeg sælger min 4 mdr. gamle forstærker, da jeg har fundet ud af, at kraften ikke passer til det lille rækkehus og vil prøve noget mindre.

lydformater: Dolby Digital, DTS, Dolby Pro Logic IIx, Dolby Digital EX, DTS-ES, Dolby Digital Plus, DTS-HD, Dolby Digital True HD

Indgange: Digital Coaxial, Digital Optisk, Komponent Video, HDMI, S-Video, RCA (Analog/Digital)

Kraftopgivelserne er 110W i 6 Ohm, og det virker som om Sherwood har været tilnærmelsesvis ærlige - der er masser af kraft i elektronikken! Jeg har aldrig haft forstærkeren over halv kraft af hensyn til naboerne og egen hørelse

Der er HDMI 1.3 i forstærkeren med passthrough (ingen opskalering af billede)

Kvittering forefindes selvfølgelig - med 3 års garanti!

Forstærkeren fungerer efter hensigten og driver fint et sæt større fronthøjttalere (QLN Qubic 199) samt en center (Dali Sc-5) med en virkelig klar og nuanceret lyd.

Pris: 2500 kr.

Det skal siges, at forstærkeren er købt for 3000 kr. via fælleskøb hos recordere.dk med en udvidet medlemsforsikring hos Hifi Freaks på 3 år. Listeprisen er 4000 kr. for fyren, så jeg tillader mig at tage noget der ligner min nypris - og ser det ikke som noget problem, da både køber og jeg vil få en god pris ud af handlen på den måde

Jeg har ikke taget billeder af receiveren, men den står også præcis, som da den blev taget ud af kassen. kvittering, manualer, kasse og alt andet medfølger selvfølgelig.

Dali SC-5

En glimrende centerhøjttaler, som jeg valgte for den klare lyd. Den er ikke basstærk og er en smule uens med fronterne, men jeg valgte at beholde den pga. den klare lyd, da vi har set film på lav volumen med to sovende børn i huset :)
Den er utrolig velholdt uden mærker i træet eller på frontstoffet.
Farven er en mørk, naturlig træfarve - næsten bejdset, og i størrelsen passer den perfekt sammen med en standard størrelse receiver. Den har ligget i samme rum i bænken som Sherwood receiveren og har set ud som en forlængelse af stereobænken på afstand.

Pris: 350 kr.

Redigeret af Jacobtoft - 02-August-2010 kl. 00:20
Til top
Jacobtoft Se Drop Down
Bruger
Bruger

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Jacobtoft Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Juli-2010 kl. 13:12
Jeg kan godt gå ned til 2500 for receiveren og 2500 for højttalerne. Jeg har lige fundet ud af, at receiveren  ikke kan være i stereobænken med nuværende opsætning - godt man er så forudseende at måle før man begynder at flytte om på hifiClap
Til top
Jacobtoft Se Drop Down
Bruger
Bruger

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Jacobtoft Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-Juli-2010 kl. 08:49
Så er QLN 199 afsat.

Receiver og center er fortsat til salg
Til top
Jacobtoft Se Drop Down
Bruger
Bruger

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Jacobtoft Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-August-2010 kl. 14:11
En sidste optur
Til top
 Besvar Besvar
Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down