Jamo D500 |
Besvar
|
| Forfatter | |
Dental Floss
Ny bruger
Medlem siden: 02-Maj-2010 Land: DK Status: Offline Beskeder: 1 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Emne: Jamo D500Sendt: 27-Juli-2010 kl. 22:38 |
|
Hej
Jeg er på udkig efter et nyt surround sæt, som hovedsagligt skal bruges til film. Jeg vil så høre om der er nogle herinde, som har lidt erfaringer med Jamos D500 surround sæt. av-connection sælger dem og kan ses her: http://www.av-connection.com/?PGr=4131&ML=1028 Som der så fint står er sættet THX godkendt, men gør det blot sættet dyrere end godt er, eller er det ok til prisen. Nogen der har hørt det eller har en mening om det ? Tak på forhånd. |
|
![]() |
|
frugtkompot
Super bruger
Medlem siden: 04-April-2008 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 280 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 27-Juli-2010 kl. 23:25 |
|
THX siger ikke nødvendigvis så meget om, hvor godt det spiller. Smut forbi AV-Connection og giv dem et lyt.
Jeg kender ikke umiddelbart sættet, men hvis dit budget er ~20.000,-, så er der rigtig, rigtig mange andre gode muligheder.
|
|
|
Video: Receiver: Onkyo TX-SR608. TV: Panasonic 42" X10, PS3 40GB Fat, Samsung DVDHD870.
Audio: 5.1 - Front: Dali Concept 6, Dali Concept CT, Dali Concept 1 - Sub: XTZ W12.16 |
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |
| |