Community for AV forbrugerelektronik     250.000 unikke besøgende per måned   (gns.)
Forum Start Forum Start > Visnings- og lytte-udstyr > Surround & HiFi
  Aktive emner Aktive emner  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jamo D500

Besvar Besvar
Forfatter
Indlæg som besvares
Dental Floss Se Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Medlem siden: 02-Maj-2010
Land: DK
Status: Offline
Beskeder: 1
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Dental Floss Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Jamo D500
    Sendt: 27-Juli-2010 kl. 22:38
Hej

Jeg er på udkig efter et nyt surround sæt, som hovedsagligt skal bruges til film.

Jeg vil så høre om der er nogle herinde, som har lidt erfaringer med Jamos D500 surround sæt.

av-connection sælger dem og kan ses her: http://www.av-connection.com/?PGr=4131&ML=1028

Som der så fint står er sættet THX godkendt, men gør det blot sættet dyrere end godt er, eller er det ok til prisen.

Nogen der har hørt det eller har en mening om det ?

Tak på forhånd.
Til top
frugtkompot Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Medlem siden: 04-April-2008
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 280
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat frugtkompot Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 23:25
THX siger ikke nødvendigvis så meget om, hvor godt det spiller. Smut forbi AV-Connection og giv dem et lyt.

Jeg kender ikke umiddelbart sættet, men hvis dit budget er ~20.000,-, så er der rigtig, rigtig mange andre gode muligheder.
Video: Receiver: Onkyo TX-SR608. TV: Panasonic 42" X10, PS3 40GB Fat, Samsung DVDHD870.
Audio: 5.1 - Front: Dali Concept 6, Dali Concept CT, Dali Concept 1 - Sub: XTZ W12.16
Til top
 Besvar Besvar
Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down