Onkyo |
Besvar
|
| Forfatter | |
furious jt
Guld medlem
Medlem siden: 23-Marts-2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 2854 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Emne: OnkyoSendt: 29-Juli-2010 kl. 11:49 |
WHAT!!
Nå men jeg mener nu man får mere receiver for pengene ved at vælge denon, yamaha eller måske marantz hvis man er til deres mørke lyd.
Jeg synes du skal lytte til receiverne og helst på dine egne højtalere inden du vælger. Eks. denon og marantz ligger i hver deres ende med henholdvis lys og mørk lyd. Derfor er det vigtigt at lytte først så du ved i hvilken ende af skalaen din nye receiver skal ligge
|
|
|
Pioneer LX 5090
Pioneer SC-LX71 Oppo bdp-83 Regionsfri Dali Suite 2.8 Dali Suite C 0.8 Dali suite R 0.8 Dali Suite Sub 1.5 Dali Silver Wave 2 |
|
![]() |
|
frugtkompot
Super bruger
Medlem siden: 04-April-2008 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 282 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 29-Juli-2010 kl. 11:33 |
|
Det er ikke ensbetydende med, at Denon, Marantz, Pioneer mm. laver dårligere receivere. Du skal sandsynligvis blot betale en smule mere for at få de samme funktioner, som hos Onkyo.
Det er en smagssag og en præferencesag.
|
|
|
Video: Receiver: Onkyo TX-SR608. TV: Panasonic 42" X10, PS3 40GB Fat, Samsung DVDHD870.
Audio: 5.1 - Front: Dali Concept 6, Dali Concept CT, Dali Concept 1 - Sub: XTZ W12.16 |
|
![]() |
|
frugtkompot
Super bruger
Medlem siden: 04-April-2008 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 282 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 29-Juli-2010 kl. 11:32 |
|
Onkyo laver rigtig god kvalitet, inkluderer et utal af funktioner og et temmelig stilrent design til færre penge end mange af deres konkurrenter.
Og så kan de i øvrigt fås ret så billigt i Tyskland.
|
|
|
Video: Receiver: Onkyo TX-SR608. TV: Panasonic 42" X10, PS3 40GB Fat, Samsung DVDHD870.
Audio: 5.1 - Front: Dali Concept 6, Dali Concept CT, Dali Concept 1 - Sub: XTZ W12.16 |
|
![]() |
|
B66129
Junior bruger
Medlem siden: 14-Juli-2010 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 32 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 29-Juli-2010 kl. 11:14 |
|
Nu har jeg jo efterhånden været igennem rigtigt mange indlæg om hjemme bio´er, lyd og TV og en ting falder mig i øjnene næsten hele tiden (ihvertfald ofte) og det er der er rigtigt mange der har Onkyo. Mit spørgsmål er hvorfor ? Er der noget pris kontra hvad man får (kvalitet) eller er det noget helt andet som jeg ikke lige har luret endnu ? Jeg har nemmerlig kigget lidt på en Denon AVR-2311 til 6999.- i HFK, men er den dårligere end feks. Onkyo TX-NR 708 til 6649,- eller den lidt dyrere 808 til 7989,-
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |
| |