Community for AV forbrugerelektronik     250.000 unikke besøgende per måned   (gns.)
Forum Start Forum Start > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Aktive emner Aktive emner  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udstyr til Canon

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Indlæg som besvares
nybym Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 21-Januar-2007
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 641
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat nybym Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Udstyr til Canon
    Sendt: 31-Juli-2010 kl. 11:49
tror nu ikek de mener linket.. men det som er skrevet herinde...
AV-Receiver: Onkyo 875
Højtaller: Dali Suite
TV: 42PX80
Digitalmodtager: Yousee HD
HDD-optager: DMR-EH67

Min Bio
Til top
Jordane Se Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Medlem siden: 30-Juli-2010
Beskeder: 4
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Jordane Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-August-2010 kl. 05:08
Denne originale udstyr er for dyrt, så jeg ville gerne købe den tredje part produkt. men er der en stor forskel mellem dem?
Til top
Roland Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 26-Maj-2009
Land: Denmark
Beskeder: 164
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Roland Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 04:26
Jeg forstår ikke helt det med, at anskaffe sig et dyrt dslr kamera og så smide billigt uoriginalt  tilbehør på. Og slet ikke noget, der er strømførende.
Hvis f.eks. et uoriginalt greb forårsager skader i selve kameraet, så står man med "håret i postkassen" !
Muligvis med et ødelagt kamerahus og ingen garanti der dækker.
Men okay - hver sine lyster og hver sine evt. sorger ! Smile

Lige så er det individuelt om man er fortaler for batterigreb eller ikke for batterigreb.
Jeg har haft greb på siden jeg købte mit første dslr - et Canon 400D.
Lige så på det efterfølgende 40D og på mit nuværene 5D Mark II.
Udover de nævnte, imo væsentlige, fordele med dobbelt batteritid og bedre vertikalt greb - så får man generelt et bedre greb og har mere styr over selve kamerahuset.
I sær med tungere og/eller længere objektiver påsat, da tyngdepunktet jo flytter sig.
Det er altså rart, at kunne få et godt fast greb, når jeg f.eks. har mit 100-400mm L IS objektiv sat på!

Jeg må indrømme at jeg ka' s'gutte undvære batterigrebet - og vil tro, at jeg har så'n ca. ganske almindelig middel størrelse hænder. 
Man behøver jo ikke som mig, ha' det på hver gang man tøffer afsted.
Det er jo så snedigt anlagt, at det kan skrues af og på - alt efter, hvad og hvor man skal "skyde". Wink 

Mvh. Roland 

Redigeret af Roland - 11-August-2010 kl. 04:48
Panasonic 42" PX70 - Panasonic DMR EH67 (DVD/HD REC) - Samsung SMT-H3126
Kenwood KRF-V7020 - Kenwood DMF-3020 (MD)- Sony X222ES(CD) - JVC AL-350 (Grammofon)
Polk Surroundbar - Eltax A-10 Subwoofer
Til top
 Besvar Besvar Side  <12
Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down