Udstyr til Canon |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |
nybym
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Guld medlem
Medlem siden: 21-Januar-2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 641 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Emne: Udstyr til CanonSendt: 31-Juli-2010 kl. 11:49 |
|
tror nu ikek de mener linket.. men det som er skrevet herinde...
|
|
|
AV-Receiver: Onkyo 875
Højtaller: Dali Suite TV: 42PX80 Digitalmodtager: Yousee HD HDD-optager: DMR-EH67 Min Bio |
|
![]() |
|
Jordane
Ny bruger
Medlem siden: 30-Juli-2010 Status: Offline Beskeder: 4 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 07-August-2010 kl. 05:08 |
|
Denne
originale udstyr er for dyrt, så jeg ville gerne købe den tredje part produkt.
men er der en stor forskel mellem
dem?
|
|
![]() |
|
Roland
Bruger
Medlem siden: 26-Maj-2009 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 164 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 11-August-2010 kl. 04:26 |
|
Jeg forstår ikke helt det med, at anskaffe sig et dyrt dslr kamera og så smide billigt uoriginalt tilbehør på. Og slet ikke noget, der er strømførende.
Hvis f.eks. et uoriginalt greb forårsager skader i selve kameraet, så står man med "håret i postkassen" !
Muligvis med et ødelagt kamerahus og ingen garanti der dækker.
Men okay - hver sine lyster og hver sine evt. sorger !
Lige så er det individuelt om man er fortaler for batterigreb eller ikke for batterigreb.
Jeg har haft greb på siden jeg købte mit første dslr - et Canon 400D.
Lige så på det efterfølgende 40D og på mit nuværene 5D Mark II.
Udover de nævnte, imo væsentlige, fordele med dobbelt batteritid og bedre vertikalt greb - så får man generelt et bedre greb og har mere styr over selve kamerahuset.
I sær med tungere og/eller længere objektiver påsat, da tyngdepunktet jo flytter sig.
Det er altså rart, at kunne få et godt fast greb, når jeg f.eks. har mit 100-400mm L IS objektiv sat på! Jeg må indrømme at jeg ka' s'gutte undvære batterigrebet - og vil tro, at jeg har så'n ca. ganske almindelig middel størrelse hænder.
Man behøver jo ikke som mig, ha' det på hver gang man tøffer afsted.
Det er jo så snedigt anlagt, at det kan skrues af og på - alt efter, hvad og hvor man skal "skyde".
Mvh. Roland Redigeret af Roland - 11-August-2010 kl. 04:48 |
|
|
Panasonic 42" PX70 - Panasonic DMR EH67 (DVD/HD REC) - Samsung SMT-H3126
Kenwood KRF-V7020 - Kenwood DMF-3020 (MD)- Sony X222ES(CD) - JVC AL-350 (Grammofon) Polk Surroundbar - Eltax A-10 Subwoofer |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |
| |