Optage på ældre recorder..? |
Besvar
|
Side <123 |
| Forfatter | ||
Pallec
Guld medlem
Medlem siden: 20-April-2006 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1582 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Emne: Optage på ældre recorder..?Sendt: 02-August-2010 kl. 14:07 |
|
Ja, alt var bedre i gamle dage, hvor vi havde én kanal og sort/hvid TV......
|
||
![]() |
||
TommyF
Bruger
Medlem siden: 26-December-2003 Status: Offline Beskeder: 139 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 02-August-2010 kl. 16:19 |
|
|
De skal bare fjerne alt kodning så man er fri til at købe den optager man ønsker, alt andet er stavnsbinding.
|
||
![]() |
||
Strange
Guld medlem
Medlem siden: 03-Marts-2008 Status: Offline Beskeder: 2033 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 02-August-2010 kl. 23:45 |
|
|
Flemming: Så hvis man køber den boks vil man ku optage uanset hvad som jeg gør nu? Hvordan skal sådan en bokd forbindes til recorder/tv.... Og så et blankt spørgsmål....USB stik? der er da ingen usb indgang i min recorder tror jeg??Redigeret af Strange - 02-August-2010 kl. 23:48 |
||
![]() |
||
fltk
Guld medlem
Medlem siden: 04-Februar-2004 Status: Offline Beskeder: 4593 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 03-August-2010 kl. 07:49 |
|
Der er DVB-C tuner i denne boks, så du kan optage fra de digitale DVB-C kanaler. Der er også USB indgang på den, så sticken eller den eksterne harddisk skal tilsluttes direkte til boksen. Boks og TV forbindes valgfrit med enten Scart eller HDMI. Boks og recorder behøver ikke at blive forbundet, da det jo er boksen du optager på.
Flemming
|
||
|
Philips 37PF9731D
Arion AF9300 PVR NorthQ 7200 Fantec P2550 HTPC/Hauppauge WinTV PVR 250/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer |
||
![]() |
||
Strange
Guld medlem
Medlem siden: 03-Marts-2008 Status: Offline Beskeder: 2033 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 03-August-2010 kl. 10:16 |
|
|
Klasse - tak for svar :-) Hvis jeg får købt en på et tidsåunkt kan det tænkes jeg liiiige skal have lidt hjælp til opsætningen. Foreløbigt 1000 tak!
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <123 |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |
| |