Tietje's Stuebio |
Besvar
|
| Forfatter | |
Tietje
Junior bruger
Medlem siden: 11-Januar-2008 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 30 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Emne: Tietje's StuebioSendt: 30-Juli-2010 kl. 21:16 |
|
Så er der min tur til at dele mit beskedne setup med jer andre brugere. Min stuebio er
nok knap så imponerende som mange af de andre herinde, men da jeg er
studerende på en SU, synes jeg at det er ok. Jeg undskylder på forhånd for kvaliteten af billederne, men de er taget med mobiltelefonen. Kommentarer ønskes
![]() Hjemmebiografen består af: Panasonic PX80 42" Harman Kardon HKTS 7 Kenwood KRF V5300D Receiver Playstation 3 120 GB Nintendo Wii Derudover har jeg et mediecenter tilsluttet, som jeg er yderst glad for. Antec Fusion Kabinet AMD Athlon Dual Core 4850e 2,5 Ghz 4 Gb Kingston Ram 2 TB WD Caviar Green Sata Nvidia 9500 GT Windows 7 Ultimate Edition + Plugins ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Redigeret af Tietje - 30-Juli-2010 kl. 21:19 |
|
![]() |
|
strandvasker
Guld medlem
Medlem siden: 30-September-2009 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 559 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 31-Juli-2010 kl. 08:07 |
|
Det ligner ren hygge. Jeg er ikke sikker på jeg selv havde mod til at smide forstærkeren på en hylde, men det kan nok ikke være anderledes?
|
|
![]() |
|
Tietje
Junior bruger
Medlem siden: 11-Januar-2008 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 30 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 31-Juli-2010 kl. 11:53 |
|
Med hensyn til forstærkeren var det desværre den eneste mulighed. Jeg prøvede ellers at skure fødderne af den, for at få den ind i mit fjernsynsbord, men uden held. Heldigvis er det en murstens væg, så hylden hænger stabilt. Det er lidt ærgerligt i forhold til at skjule kablerne, men ville ikke investere i et nyt fjernsynsbord.
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |
| |