Community for AV forbrugerelektronik     250.000 unikke besøgende per måned   (gns.)
Forum Start Forum Start > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Aktive emner Aktive emner  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Marantz SR6004B

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Indlæg som besvares
Steve Jones Se Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Medlem siden: 30-Juli-2010
Status: Offline
Beskeder: 35
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Steve Jones Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: S: Marantz SR6004B
    Sendt: 25-August-2010 kl. 15:38
Som skrevet, den er fuldt funktionsdygtig.

Serienummeret passer ikke overens med de numre i tråden som er linket til. Der skulle altså ikke være nogen problemer.
Til top
Mikael_H Se Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Medlem siden: 25-August-2010
Land: Danmark
Beskeder: 1
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Mikael_H Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-August-2010 kl. 17:54
Hej.
4700 kr budt afhentet.
Til top
mikkelsen1980 Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 03-September-2007
Beskeder: 184
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat mikkelsen1980 Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-August-2010 kl. 23:12
Hejsa,

Lige et spørgsmål til din receiver. Kan den sende alle video indgange ud via hdmi? Altså hvis jeg har noget gammelt udstyr med f.eks. scart - kan jeg så sende det videre til begge hdmi output?
Til top
kaizer Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 08-Maj-2005
Land: Denmark
Beskeder: 662
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat kaizer Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-August-2010 kl. 01:24
Citat: mikkelsen1980

Hejsa,

Lige et spørgsmål til din receiver. Kan den sende alle video indgange ud via hdmi? Altså hvis jeg har noget gammelt udstyr med f.eks. scart - kan jeg så sende det videre til begge hdmi output?

Så vidt jeg ved kan den godt sende composite- og componentsignaler videre til HDMI, men den har ikke scart og det er meget, meget længe siden jeg har set en receiver med scartindgange.
Til top
Steve Jones Se Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Steve Jones Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-August-2010 kl. 03:07
Citat: kaizer

Hejsa,

Så vidt jeg ved kan den godt sende composite- og componentsignaler videre til HDMI, men den har ikke scart og det er meget, meget længe siden jeg har set en receiver med scartindgange.

Lige præcis - ingen scart, desværre.

Mikael, det er noteret. 
Til top
Aim Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 30-Juni-2010
Land: Danmark
Beskeder: 208
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Aim Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-August-2010 kl. 08:42
Citat: Steve Jones

Citat: kaizer

Hejsa,

Lige præcis - ingen scart, desværre.

Mikael, det er noteret. 
Man kan vel bare bruge en componentadapter/scart adapter så er det problem løst.
Til top
Steve Jones Se Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Steve Jones Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-August-2010 kl. 11:49
Det kan man vel, men jeg kan ikke teste det da jeg har skiftet alt ud til udstyr med HDMI for at gøre det nemt.
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 234
Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down