Community for AV forbrugerelektronik     250.000 unikke besøgende per måned   (gns.)
Forum Start Forum Start > Køb og salg > Jura
  Aktive emner Aktive emner  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Garanti på udskiftede dele

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Indlæg som besvares
PerW Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 20-Marts-2008
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 1513
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat PerW Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Garanti på udskiftede dele
    Sendt: 01-August-2010 kl. 09:16
Reklamationsretten følger varen, ikke købet.

De fleste steder jeg har fået byttet, har jeg også fået en ny bon/regning, så der har de aldrig været i tvivl.

Vi købte for snart lidt over 4 år siden en Weber stege termometer og de har det med at gå i stykker efter ca. 1 - 1½ år. Det har jeg efterhånden fået byttet 4 gange, da jeg hver gang får et ny bon.
Til top
Mr. Claude Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 09-Marts-2010
Land: DK
Beskeder: 51
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Mr. Claude Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 11:38
Er i sikker på det gælder for dimser skiftet indenfor garantiperioden? At det ikke kun gælder når det er en rep du selv har betalt for!?!?
Til top
Smurf Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Medlem siden: 05-Juli-2007
Land: Denmark
Beskeder: 457
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Smurf Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 12:03
100 % det gælder i øvrigt generelt, når man får lavet noget hvad enten det er under reklamationsretten eller noget man selv punger ud for så er der 2 års reklamationsret på det der er lavet.

OBS vær nu søde at kalde en spade for en spade, det er IKKE garanti men reklamationsret, der er en forskel.Wink
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer
BDP-LX71
Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61
Baghøjtalere 2 x DM685
TDCTV - bredbånd
Itrends.dk
Til top
 Besvar Besvar Side  <12
Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down