recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BlackBerry-tråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BlackBerry-tråden

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2011 kl. 13:40
Jeg ved ikke hvornår det er sket, men nu kan man endelig få BlackBerry App World her i landet.

Jeg ved ikke hvor meget interessant der er at finde, men det er da et skridt i den rigtige retning.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2011 kl. 10:22
For lige at live op i denne fantastiske tråd, vil jeg komme med en anbefaling af den nye BlackBerry Bold 9900.

Dét er saftsusemig en fed telefon. Den absolut tyndeste BlackBerry til dato har touch-skærm, udover trackpad, og et lidt større tastatur end Bold 9000, uden at telefonen er det mindste bredere. Køb den, hvis du vil have et rigtigt tastatur, i stedet for det der touch-skærms-halløj



Redigeret af Naiera - 24-Oktober-2011 kl. 10:27
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
creative79 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Februar-2012
Sted: aarhus
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér creative79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2012 kl. 17:34
Men en Blackberry har da ikke touch screen? Jeg synes det er en fordel på iPhone at man kan vende den på langs og dermed hurtigere sms'e. Jeg kender ikke Blackberry så godt, men jeg synes ikke den virker særlig praktisk. Jeg ved ikke om den er billigere?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2012 kl. 18:35
Den her seneste BlackBerry har touch-skærm, og det og BlackBerry generelt er ikke upraktisk overhovedet. Der er mange forskellige modeller, og nogle er billigere. Bold 9900 koster stadig omtrent 5000,-.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Olesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2012 kl. 22:05
Oprindeligt skrevet af creative79 creative79 skrev:

Men en Blackberry har da ikke touch screen? Jeg synes det er en fordel på iPhone at man kan vende den på langs og dermed hurtigere sms'e. Jeg kender ikke Blackberry så godt, men jeg synes ikke den virker særlig praktisk. Jeg ved ikke om den er billigere?

Hurtigere SMS'e?

Jeg har lige købt en Android-telefon til mig selv privat på grund af de nye skatteregler. Men det er godt nok forfærdeligt at SMS'e på sådan en touch screen i sammenligning med det rigtige tastatur på Blackberryen.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 14:48
Genopliver tråden. Virker Black berry ordenligt her i landet, synes det er lidt forskelligt hvad jeg ser. Skal man have bestemte abbonementer?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 15:48
Du skal have et abonnement hos 3 og så tilkøbe BlackBerry-udvidelsen. Den reklameres der ikke så meget med, men de har den. Så får du adgang til alt det sjove en BlackBerry kan.

TDC og Telia har også BlackBerry, men umiddelbart kun til erhverv.

Det bliver spændende at se om jeg skal have en Q10...


Redigeret af Naiera - 20-Februar-2013 kl. 15:48
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 15:50
Og den kan ikke bruges uden? Altså som alm Tlf?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 16:39
Jo, det kan den sagtens. Du får bare ikke den gode email-understøttelse, BlackBerry Messenger, App World, og den slags.


Redigeret af Naiera - 20-Februar-2013 kl. 16:39
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 16:45
Og så er den i teorien "ikke noget værd"?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 16:50
Jo da. Det er en lækker telefon med et rigtigt tastatur, som alle de der pokkers touch-skærms-mobiltelefoner jo mangler. Den sender SMS, modtager opkald og kan også tage Google-mail.

Men den er først RIGTIG SJOV med BlackBerry Internet Service-abonnement. Det koster 130,- om måneden, men abonnementsprisen trækkes fra, eller noget. Det er lidt forvirrende med 3, men under alle omstændigheder ikke dyrt.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jo da. Det er en lækker telefon med et rigtigt tastatur, som alle de der pokkers touch-skærms-mobiltelefoner jo mangler. Den sender SMS, modtager opkald og kan også tage Google-mail.

Men den er først RIGTIG SJOV med BlackBerry Internet Service-abonnement. Det koster 130,- om måneden, men abonnementsprisen trækkes fra, eller noget. Det er lidt forvirrende med 3, men under alle omstændigheder ikke dyrt.
What! Jeg købte da netop min touch-skærms mobilos fordi der er fuldt tastatur, så man skriver direkte istedet for alle de der ekstra tryk på en konventionel tlf.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu