recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BlackBerry-tråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BlackBerry-tråden

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 17:11
Fuldt tastatur og rigtigt tastatur kan være to forskellige ting.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Fuldt tastatur og rigtigt tastatur kan være to forskellige ting.
Præcis! Vil ikke bytte mit touch-tastatur for ét med trykknapper ;-p
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 17:17
Jeg har jo erfaring med begge, jævnfør al min tid med iPod Touch og iPad, og jeg foretrækker et rigtigt, fysisk tastatur hele vejen. Det der touch-halløj kan jeg ikke døje, og så synes jeg også rigtig godt om BlackBerry-telefoner i det hele taget. Styresystemet er godt, når det skal være telefon og ikke underholdningsmaskine, og så er e-mail-understøttelsen jo helt uden sammenligning. Dertil kan du lægge BlackBerry Messenger og andre lækre sager.




Redigeret af Naiera - 20-Februar-2013 kl. 17:19
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 17:30
Var en bb 9520 jeg havde luret på. Den er jo touch, så det er ikke det med fysiske taster eller ej.
Skal lige forstå, hvis man ikke har bb abb, så kan man ikke hente apps til den, så er den kun en Tlf?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 18:09
Visse programmer kan/skal installeres udenom App World, så den er ikke 100% låst til hvad der følger med.
Til top
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 16:06
Hej,
Har lige fået den nye Blackberry Z10, og tastaturet er det bedste jeg nogensinde har brugt.
Det er desværre ikke muligt at prøve den i nogle butikker.
Har købt den via Ebay.co.uk
 
Top nice
Tjek evt youtube for anmeldelser
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 16:18
Oprindeligt skrevet af SuperBilleN SuperBilleN skrev:



Hej,
Har lige fået den nye Blackberry Z10, og tastaturet er det bedste jeg nogensinde har brugt.
Det er desværre ikke muligt at prøve den i nogle butikker.
Har købt den via Ebay.co.uk
 
Top nice
Tjek evt youtube for anmeldelser

Hvad kom du af med for den? Hvordan er den overordnede kvalitet på den?
Til top
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Oprindeligt skrevet af SuperBilleN SuperBilleN skrev:



Hej,
Har lige fået den nye Blackberry Z10, og tastaturet er det bedste jeg nogensinde har brugt.
Det er desværre ikke muligt at prøve den i nogle butikker.
Har købt den via Ebay.co.uk
 
Top nice
Tjek evt youtube for anmeldelser

Hvad kom du af med for den? Hvordan er den overordnede kvalitet på den?

Jeg syntes det er en virkelig kvalitets mobil. Designet minder meget om iphone 5. Havde iphone 5 og Samsung galaxy s3 inden.

Bagsiden er lavet som playbooken og ligger rigtig godt i hånden. 
Browseren er hurtigere en iphone 5 og så kan den køre flash.
Gav 5000 incl fragt. Dette er for 16gb men du kan smide 64gb kort i den.
Det eneste som ikke virker i Danmark er kort funktionen, men har sideloaded Google maps på den.
Sideload betyder man kan installere android apps på den også. 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 19:40
Jeg tror jeg er klar til at få en Q10, når den dukker op.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2016 kl. 03:17
Din ven er godt nok lettere uinformeret.

Indtil for et par år siden skulle mobiludbyderen understøtte BlackBerry. Såvidt jeg ved var det kun 3 der gjorde det, for private, men med BlackBerry OS 10 betyder det ikke noget længere, da man ikke længere bruger push e-mail som i gamle dage.

En BlackBerry Classic, Passport eller Priv (og eventuelle andre modeller med BB OS10 eller Android) kan altså bruges med alle udbydere, præcis som enhver anden smartphone i dag.

Jeg har selv en Classic som primær mobil, som jeg dog har suppleret med en Huawei P8 Lite, som erstatter den iPod Touch jeg også har i lommen. De modeller der kører BB OS10 har kun Amazon App Store, da de ikke er rene Android-mobiler. Jeg går ud fra, at man med en Priv også kan bruge Google Play Store.

Hvis der er mere du har brug for at vide, så sig endelig til. Jeg skal have en BlackBerry så længe de laves, da jeg nægter at skrive på touch-skærm
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2016 kl. 13:57
Ymerkusken is back
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2016 kl. 14:11
Årh for helvede...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu