recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cases/bumper til Iphone 4 - Hvilke er fede?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCases/bumper til Iphone 4 - Hvilke er fede?

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1179
Direkte link til dette indlæg Emne: Cases/bumper til Iphone 4 - Hvilke er fede?
    Sendt: 09-August-2010 kl. 23:37
Som overskriften sir - Hvilken Iphone 4 bumper er den flotteste/bedste/fedeste?

Jeg tænker, at jeg bestiller den gratis bumper i sort gummi. Den der blot dækker kanten på tlf'en. Nogen tanker herom? Andre der er bedre?

Derudover, er den eneste jeg hælder til, denne

http://www.youtube.com/watch?v=sviQf7uVmPY

Tanker? Smile
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
BeoBrian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 305
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 13:02
Hejsa,

Jeg har selv haft fra firmaet Case Mate, de har et fedt design og tænker over detaljerne: http://www.case-mate.com/

Jeg har haft den herunder, det var så fed en detalje med det lille koøje bagpå ind til Apple logoet:
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 17:12
Jeg har lige købt dette: http://www.daydeal.com/files/i15/specks_iph4-ftd-a02a012-a2.jpg og syntes det er ret lækkert

Har også købt speck's shieldview som jeg dog ikke helt ved om jeg vil anbefale.. syntes godt nok det er besværligt at få sat det på uden at få luftbobler (har ikke lykkedes mig). Også hvad jeg tror er på grund af anti-glare delen, mister skærmen en hel del af dens "glans", som er med til at gøre telefonen lækker. Confused Men da jeg gerne ser min iphone4 forblive i god stand i lang tid vil jeg fortsat bruge det LOL

Nå ja også har jeg bestilt den sorte bumper case fra apple som man gratis kan få
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2008
Status: Offline
Point: 1147
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 18:53
Det eneste rigtige er invisible shield - http://www.zagg.com/
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 19:34
Jeg ville egentlig ikke have en, men da muligheden for en gratis Apple Bumper bød sig til, kunne jeg ikke lade være med at bestille en. Fik den efter 4 dage tror jeg. Jeg havde ikke regnet med at ville bruge den, men nu har jeg haft den monteret et par dage og er ret glad for den. Den forebygger da i hvert fald ridser osv. og så ryger den ikke lige ud over bordet hvis man skubber til den, pga. gummikanten.
Tape Connection MKII
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 19:42
Hvad har I hver især købt af tlf. mht. hukommelse?
Jeg venter på posten, som har min 16 gb.. Bestilte i dag..

Fylder optaget HD-video meget på Jeres ifon?? 
Jeg ved ikke hvor meget jeg vil bruge det, men det er svært når man ikke har haft iPhone før, at bedømme hvor meget man har brug for.. Det er primært billeder, musik og apps jeg bruger.. Og 1 film eller 2, til rejsetiden..

De få billeder jeg har set på nettet af bumper/casene, synes jeg især Apples i sort er fed! Men jeg må lige se dem alle igennem en gang mere inden jeg bestiller én..


Redigeret af Casper - 10-August-2010 kl. 19:43
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2008
Status: Offline
Point: 1147
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 20:13
.

Redigeret af matv88 - 10-August-2010 kl. 20:14
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2008
Status: Offline
Point: 1147
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Hvad har I hver især købt af tlf. mht. hukommelse?
Jeg venter på posten, som har min 16 gb.. Bestilte i dag..

Jeg har også idag bestilt en iphone 4 med 16gb.. Har læst mig til at videooptagning i 720p ca tager 80mb pr. min, så 16gb burde være tilstrækkeligt, med mindre du ikke har en computer at smide optagelser over påSmile.

Jeg kan klart anbefale invisible shield til at undgå ridser. Jeg har selv bestilt det til min iphone 4, (havde det på min tidligere 3gs).
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2008
Status: Offline
Point: 1147
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 20:14
Hvad sker der med mig og de beskeder.. undskyld

Redigeret af matv88 - 10-August-2010 kl. 20:15
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 21:13
Jeg har haft 16GB 3G og 3GS men valgte at tage en 32GB denne gang, da jeg har en del musik jeg lytter til når jeg pendler til arbejde hver dag og gider ikke opdatere min playliste ofte. Derudover fylder apps og spil hos mig ca. 3GB og så har jeg engang i mellem lidt TV serier og lign. liggende til tidsfordriv i toget. Kan allerede nu se at jeg bruger kameraet en del mere til billeder og video end jeg gjorde tidligere, så det bruger også en del mere plads.
Tape Connection MKII
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 21:49
Oprindeligt skrevet af matv88 matv88 skrev:

Det eneste rigtige er invisible shield - http://www.zagg.com/
 ENIG
I mine øjne et uvurderligt produkt ! Jeg hader ellers cases, tasker skærmbeskyttere osv . MEN lige præcis dette produkt er fantastisk- og samtidigt 99% diskret.
Glem boblerne lige efter påhæftning - de forsvinder nemlig i løbet af max 48 timer Clap


Redigeret af Lennon - 10-August-2010 kl. 21:49
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af matv88 matv88 skrev:

Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Hvad har I hver især købt af tlf. mht. hukommelse?
Jeg venter på posten, som har min 16 gb.. Bestilte i dag..

Jeg har også idag bestilt en iphone 4 med 16gb.. Har læst mig til at videooptagning i 720p ca tager 80mb pr. min, så 16gb burde være tilstrækkeligt, med mindre du ikke har en computer at smide optagelser over påSmile.

Jeg kan klart anbefale invisible shield til at undgå ridser. Jeg har selv bestilt det til min iphone 4, (havde det på min tidligere 3gs).

Lækkert :) Okay så.. Så hvis man optager 5 min. video er det ca. 400 mb.. Men jo, jeg kan jo smide videoerne over på pc'en..




Redigeret af Casper - 10-August-2010 kl. 22:18
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu