|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() Sendt: 10-August-2010 kl. 11:27 |
Som overskriften antyder. Der er nyt tiltag fra Boxer, så må vi jo se om øvrige udbydere kan tage ved lære af det. http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=18650
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Online Point: 8643 |
![]() |
Nu er det jo kun en tidsbegrænset kampagne.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Den gælder vel fremover uden tidsbegrænsning når du er tilmeldt. Positivt men alligevel ikke nok til at jeg vil betale for det fremover
![]() |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
![]() |
Fint nok - Personligt kan jeg dog ikke bruge Boxer til noget grundet de helt horrible kortudgifter (hvis man har mere end et TV). |
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() |
Ikke til kampagneprisen, sådan som jeg læser det med småt http://www.boxertv.dk/produkter/Kampagne/ Til normalprisen er det ikke billigt længere. |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Forstår ikke helt hvad det er de andre skal lære af dette. Det er jo bare en tvpakke, med et begrænset antal kanaler, til en begrænset pris.
Jeg troede lige at de endeligt havde lavet 100% frit kanalvalg til fornuftig pris, men dette her er jo bare gammel vin på nye flasker.
Det eneste nye er jo at det er de (tilsyneladende) populære kanaler som ligger i denne pakke. Dog er der flere af dem som jeg aldrig ser, og jeg mangler da også nogen af dem jeg ser mest, så det passer ihvertfald ikke på mig.
|
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
![]() |
"Man sparer 1.386 kr. om året i forhold til Boxers normalpris, oplyser distributøren." bidrager ligefrem heller ikke til overskueligheden om prisen også gælder ud over det første år eller ej. So which is it??
Ham_Der, det de skriver under Vilkår kan sagtens fortolkes som om det gælder ud over 1. år men at normalprisen bare bliver listet for at vise hvor meget man sparer på dette tilbud? Redigeret af petrucci - 10-August-2010 kl. 14:00 |
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() |
Ja, det er ikke helt klart.
Jeg hæfter mig også ved, at der står "Samlet pris 1. år" og ikke "pr. år". |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Prisen gælder ét år. Færdig slut.
Vilkår:
|
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
![]() |
Så skal de bare udtale sig noget bedre istedet for: "Man sparer 1.386 kr. om året i forhold til Boxers normalpris, oplyser distributøren."
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Online Point: 8643 |
![]() |
På Boxers sider står der også bare at man sparer 1.387 eller 2.187 - ikke noget om at det er pr. år.
Derfor kan det IMHO ikke tolkes anderledes end at det kun gælder et år. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |