recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse af Samsung BD-C8500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse af Samsung BD-C8500

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
C K N Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Marts-2005
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2010 kl. 16:15
Oprindeligt skrevet af meltofte meltofte skrev:

Oprindeligt skrevet af C K N C K N skrev:

Som skrevet så mange steder, så er det et halvt produkt, Samsung har sendt på gaden... Thumbs Down
Venter på at Sony, eller andre kommer med en DVB-C...
Jeg forstår heller ikke, hvorfor mange synes, det er acceptabelt at købe et fejlbehæftet og mangelfuldt produkt og så bare vente og håbe på, at det kan fixes med en ny firmware. Og at det i øvrigt er noget, man selv skal bøvle med. Det med at sende halvfærdige og dårligt testede produkter på markedet er en uvane, der har bredet sig fra IT- til AV-producenterne. Den eneste måde, vi kan protestere mod det er vel at lade være med at købe skidtet.
 
/Thomas


Problemet er så bare når Hr. og Fru. Danmak står nede i Fona, og får salgstalen, så kommer de sku ikke og afleverer lortet igen, hvis det ikke lige fungerer som forventet...
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2010 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af leifkrarup leifkrarup skrev:

Måske tåbeligt spørgsmål....men kan man se en optagelse medens man optager en anden?
Hej og velkommen til recordere.dkTongue
 
Det spørgsmål, som jeg i øvrigt ikke mener er dumt, kan jeg ikke svare dig på, for jeg har ikke prøvetEmbarrassed
Nej. Man kan ikke se en "gammel" optagelse, mens man optager noget nyt. 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2010 kl. 17:18
 
 Det er sagt før, og nu igen. Den er de ikke sluppet heldig fra. Selv en basal Recorder har i mange år kunnet optage og afspille samtidig, og afvikle DVD samtidig med at der optages.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2010 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af Apros Apros skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Det som jeg har oplevet er, at den står tændt efter endt optagelse. Om der efterfølgende kommer en F/W opdatering der løser det issue, skal jeg ikke kunne sige, men det var sådan, at enheden virkede hos migSmile


Har du opdateret til seneste firmware version? Min kan både starte en optagelse fra standby og gå i standby, når optagelsen er slut.

Enig i, at der er plads til forbedringer på dette produkt, men så ringe er maskinen altså heller ikke.
Jeg har aldrig oplevet nogen problemer med at den ikke kunne optage fra standby. Selv med den første version af firmware, var der ingen problemer.
 
Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Største FAIL må da være at der kun er een tuner.
 
Jeps, der er plads til forbedringer. Men at den kun har en tuner, bør ikke komme bag på folk. Det står jo Samsungs egen beskrivelse af produktet. Hvis jeg skal fremhæve nogle positive ting, så er det Mediaplayeren (Den har kørt alt MKV, AVI og WMV jeg har spillet på den og det i en glimrende kvalitet), kvaliteten af optagelserne og en driftstabilitet på 100%. Og så kan man faktisk vende sig til, at den kun kan een ting ad gangen. Hvis man har et TV med MPEG4 tuner (Jeg har YouSee kort i både TV og Recorder) så er den ikke så slemt et bekendtskab.
 
Men jeg er nok alligevel en af de første der hopper med på vognen, når Pana og Sony kommer ud af startklodserne Wink


Redigeret af Jwin - 20-August-2010 kl. 18:55
Til top
Hitman69 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 10:27
Kan den kører 60Hz på HDMI? Så jeg kan bruge den på mit 40" Samsung 40 US ver.
pht
Kenney
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 10:34
 
 Den skulle afspille 60 Hz når det er NTSC, og 50Hz når det er PAL og 24p når det er BD. Om den har en PAL60 indstilling må fremgå af manualen.


Redigeret af Radiomanden - 21-August-2010 kl. 10:36
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 12:02
Hvorfor al den snak om twin-tuner? Hvis ens tv har dvb-c tuner er det vel ligegyldigt eller hvad?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 12:07
 
 Det er det jo nødvendigvis ikke hvis man har betalingskanaler, så skal man bruge 2 kort. Gribbene tager sig rigeligt betalt som det er.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 
 Det er det jo nødvendigvis ikke hvis man har betalingskanaler, så skal man bruge 2 kort. Gribbene tager sig rigeligt betalt som det er.
Lige præcis. Og derud over har f.eks. min YouSee PVR funktioner (udover 2 DVB-C tunere), som jeg ikke vil undværeTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 13:23
 
 Nemlig, der kan man f.eks afspille og optage på samme tid.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 15:41
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 
 Det er det jo nødvendigvis ikke hvis man har betalingskanaler, så skal man bruge 2 kort. Gribbene tager sig rigeligt betalt som det er.
Det koster altså kun 15 kr om måneden at have Twinkort. Meget kan vi skrive/sige om YouSee, men lige her kan man vist ikke kalde dem "Gribbe".
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 15:41
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 
 Nemlig, der kan man f.eks afspille og optage på samme tid.
Det er også den eneste ting jeg rigtig savner......
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu