recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse af Samsung BD-C8500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse af Samsung BD-C8500

 Besvar Besvar Side  <1 23456>
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 16:18
 
 Svaret er på forum forsden, i den anmeldelse Hother har lavet. http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.aspx?articleid=4106&zoneid=6
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Morild Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2010 kl. 09:57
@Radiomanden : Jeg kan ikke se nogen steder noget om den nye 3D model 8900???
Til top
movesen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2010 kl. 10:25
Priserne på ekstra kort er justeret ned. Her info fra YouSee 
 
 
Abonnementsafgiften på YouSee Tvillingkort 15 kr./md


Redigeret af movesen - 28-August-2010 kl. 10:29
Til top
kaiseren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-August-2010
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2010 kl. 12:29
Lige for at selv jeg kan være med...... 
 
Jeg har en fladskærm hvor der kun er dvb-c tuner i, og som jeg kan forstå er der kun dvb-t tuner i "svinene" læs: bdc8200 og storebror  ......vil det så sige, at jeg IKKE kan optage nogle af de udsendelser fra de analoge programmer på mit fjernsyn, og kun kan optage fra de par enkelte gratis kanaler jeg så kan modtage via dvb-t tuneren på maskinen??? 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2010 kl. 14:06
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
napster46 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 17:09
Har d.d. modtaget ovenstående maskine, og som andre synes jeg der er ALT for mange ufærdige detaljer i produktet. Det som tænder MEST af er, at man IKKE kan se noget tidligere optaget eller andet, hvis man ønsker at optage... det jo nærmest oldnordisk. Og jeg fatter ikke hvem der har glemt at udtænke DEN ikke uvigtige feature...
 
Ellers er det den HAMRENDE besværlig at sortere kanaler påWacko, men det HELT normalt for Samsung.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 19:28
Du har heller aldrig kunnet se optagelser eller DVD på tidligere mpeg2 recordere fra Samsung.
 
Derfor er der solgt flest Sony og Panasonic recordere gennem tiden.Wink
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2010
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 18:31
Jeg har altså både set Blu-ray og DVD på min mens den optog et program. Min optager også i "standby" hvis man ikke ser TV....Confused
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af jonas47 jonas47 skrev:

Jeg har altså både set Blu-ray og DVD på min mens den optog et program. Min optager også i "standby" hvis man ikke ser TV....Confused
Det er da et stort fremskridt så. Laver den så også timeroptagelse selvom den ikke står standby?
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2010
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 23:03

Hvis man sidder og ser en film og en timeroptagelse skal til at begynde, spørger den 5 min før optagelse, om man vil skifte og dermed starte på optagelse om 5 min? Her siger jeg så OK, og 5 min efter slår den over på den optagende kanal og slukker for filmen. Med det samme starter optagelsen, og man kan så trykke på 'menu-knappen' og starte filmen igen, mens den optager... SÅ man bliver altså lige afbrudt, så den kan sætte optagelsen igang. Er man allerede i gang med at optage et program, kan man problemfrit se Blu-ray og DVD Smile

Håber det er til at forstå.
 
Jeg har opdateret min til version 1006 via trødløs internetforbindelse (super nemt), hvor jeg tror den første hedder 1001 (fabriks-indstilling).
 
Har afspilleren med indbygget 250gB indbygget (merer end rigeligt til mit behov)
Til top
Evolator Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2010 kl. 15:50
Hej.

Nu går snakken meget på at man ikke kan se noget andet på dvd mens den optager på HD.  Vel...

Men for os der kun har en skærm med DVB-T. Er muligheden heller ikke at bruge Samsung BD-C8500 m.fl. Som kanal gengiver via dens DVB-C tuner. Samtidig med den står til optagelse af et kommende program. 

Jeg forstiller mig hermed at sæt tvét på AV og bruge optageren til at skifte kanaler med dens fjernbetjening. Så jeg kan se kanalerne digitalt. Men det kan ikke lade sig gøre, da den ikke har Twin-DVB-C tuner.

Som jeg ser det endnu en begrænsning.


Mener at ha læst noget om LG skulle have eller komme med en optager der kan det.
Værd hilset
Udstyr:
Panasonic TH50"PZ800-BD310

Aurum Cantus Leisure
Aurum Cantus V7F
Aurum Cantus V4C

Kenwood L-D1/L-A1

Zu Audio Misson XLR/SP.
Harmonic Technology Truch Link

Monitor Bl
Til top
D.I.Y Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 75
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2010 kl. 16:21
Oprindeligt skrevet af Morild Morild skrev:

Storebror Samsung BD-C8900, er der nogen der ved om de påpegede fejl også er gældende ved denne model, eller er eneste forskel blot Blu-ray 3D?

Hej.Tror ikke dit spørgsmål blev forstået:Jeg kunne faktisk også godt tænke mig at vide om alle disse fejl mon er rettet til på DEN NYERE STOREBROR 8900?

mvh

lrev
Marantz 2250B Receiver,B&W dm4,dm2a,ProAc D18,Onkyo tx4500 Receiver,HK 930 Receiver,
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu