recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt TV, budget 5000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt TV, budget 5000

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
moserdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-September-2010
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt TV, budget 5000
    Sendt: 02-September-2010 kl. 07:41
Vil i ikke nok hjælpe mig ;) Skal have fundet et tv til min stue. Ved egentlig ikke om det skal være plasma eller lcd. Det skal helst være lig med eller større end 40 tommer og budgettet lyder på 5000 inklusiv beslag. Håber ikke det er alt for urealistisk, men kan i komme med nogle forslag/aktuelle tilbud, så vil jeg være meget taknemlig.

Emil
Til top
Dondee Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2010 kl. 08:11
Hejsa. Jeg har lige købt et Panasonic 42 X20E hos komplett.dk for 3900,-
Til top
moserdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-September-2010
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2010 kl. 08:41
Okay. Er det godt, og hvorfor valgte du netop det? Prisen er i hvert fald god :)
Til top
Dondee Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2010 kl. 08:51
Hvis du kigger lidt her på siden og evt. googler lidt vil du se at det til prisen nok er det bedste man kan få. Det er ikke full HD, men jeg har et PX80 nu og det har aldrig generet mig. P.S Jeg har købt det til min datter.
Til top
moserdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-September-2010
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2010 kl. 21:52
Heldig datter du har Har selvfølgelig tjekket op på test m.m. og det ser altsammen rigtig godt ud. Tjekkede det også ud i den nærmeste butik og nu har jeg netop bestilt det.
Tak for hjælpen Dondee
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 00:11
Oprindeligt skrevet af moserdk moserdk skrev:

Heldig datter du har Har selvfølgelig tjekket op på test m.m. og det ser altsammen rigtig godt ud. Tjekkede det også ud i den nærmeste butik og nu har jeg netop bestilt det.


Du købte det da i den nærmeste butik - gjorde du ikke?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
moserdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-September-2010
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 08:38
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:


Du købte det da i den nærmeste butik - gjorde du ikke?Klaus[/QUOTE]
Det kostede 1500 mere i butikken, så nej.. Er det fy?!
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 09:28
Oprindeligt skrevet af moserdk moserdk skrev:

Det kostede 1500 mere i butikken, så nej.. Er det fy?!


De skal jo også betale for leje af lokaler i nærheden af dig, frem for en tilfældig lagerhal et obskurt sted.

Hvordan vil du i fremtiden kunne se på fjernsyn i en butik i nærheden af dig, når du ikke vil betale for det?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hamster13 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2010
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 10:05
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af moserdk moserdk skrev:

Det kostede 1500 mere i butikken, så nej.. Er det fy?!


De skal jo også betale for leje af lokaler i nærheden af dig, frem for en tilfældig lagerhal et obskurt sted.

Hvordan vil du i fremtiden kunne se på fjernsyn i en butik i nærheden af dig, når du ikke vil betale for det?

Klaus
 
Hold da op Klaus! Det var da lidt af en morgensur kommentar. Er du selv forhandler? Shocked
Jeg kan da godt forstå, at der er nogle "gammeldags" fysiske butikker, der har det svært og må være meget, meget trætte af det der indernet.
Men I mine øjne er det jo bare det, der kaldes evolution. Dem, der lavede hestevogne, måtte også finde på noget nyt at lave, da bilen blev opfundet.
 
Det er altså ikke ulovligt at købe på nettet, og så længe det ikke er det, så tror jeg nok, vi er mange, der vil bruge vores penge der. Alt for mange butikker i dag tilbyder ikke en skid anden service, end at man kan se varen. Det der med at vide noget om det, man sælger, er der alt for få, der går op i. Har fundet flere netbutikker, hvor personalet virkelig virker vidende og interessede i en god dialog, selv om man ikke fysisk står ved sidan af hinanden. Og lever sgu nok uden at have set varen irl.
God dag Klaus. Håber solen vil skinne på dig! Wink
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 12:33
Oprindeligt skrevet af Hamster13 Hamster13 skrev:

Det var da lidt af en morgensur kommentar. Er du selv forhandler?


Nej, det var ikke morgensurt og nej jeg er ikke forhandler.

Det var bare en tør konstatering.
Det er selvfølgelig let at gå ned i en butik og se et tv for så at gå hjem og bestille det billigst muligt. Men hvem vinder i dete spil?

Det gør netbutikkerne. For går du ned i en "uduelig butik", står fjernsynet alligevel af helvede til og finder du en forretning der kan finde ud af at justere tv'et op (yde service) vil du ikke betale for servicen, men blot have at du kan komme til at se fjernsynet.

Du er med til at slå den seriøse del af branchen ihjæl med den holdning og lige om lidt kommer "tuderiet" om at der ingen seriøse forhandlere er tilbage - det tro da fanden, når folk ikke vil betale for det.......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
taalmod Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-December-2008
Status: Offline
Point: 124
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 13:12
Spørgsmålet her er vel om man mener det er 1500 værd at kigge på et fjernsyn i en ukendt indstillingstilstand?
 
Skal jeg betale for service (og det gør jeg til tider), så skal det være fordi prisen modsvarer den værdi, jeg får ud af det som kunde. Hvis det eneste, jeg gør i en butik er at se på et fjernsyn, der står og kører, uden at tale med en ekspedient, der vd hvad han ytaler om, så synes jeg helt ærlligt at det er markant mindre end 1500 værd. Læg så dertil at flere fysiske butikker har *dårligere* betingelser for fotrydelsesret end du får i internetbutikker, så har du et scenarie hvor de fysiske butikker skal strenge sig an for at kunne sælge til folk, der ved at internettet eksisterer.
 
Hvis man derimod blivre mødt af en sælger, der ved hvordan billedkvalitet fungere, og som opfatter og forstår de forhold, det skal fungere under, så kan det godt være, at pengene til service er givet godt ud. Jeg kan godt leve med at betale mere for en vare, jeg ved passer til mit setup end kjeg skulle på nettet, fordi jeg også slipper for at bruge de samme penge på nettet til at købe noget, der er 'bedre og dyrere', men som ikke passer tli det, jeg vil eller mit system.
 
Der er desværre ikke mange butikker, der leverer den form for viden/service i en købssituation.
Det er min påstand at der findes langt flere butikker uden kompetent rådgivning end kunder, der ikke vil betale for den, hvis de får den, men det står helt for min egen regning.
 
Det korte af det lange er, at som kunde er jeg ikke en fond til understøttelse af butikker. Hvis jeg skal betale for noget, vil jeg have værdi for mine penge, ellers køber jeg et andet sted.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af taalmod taalmod skrev:

Spørgsmålet her er vel om man mener det er 1500 værd at kigge på et fjernsyn i en ukendt indstillingstilstand?


Kan du i det hele taget vurdere et tv ud fra en ukendt indstillingstilstand?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu