recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DENVER DCB-108HD kan ikke finde alle de kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDENVER DCB-108HD kan ikke finde alle de kanaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ixus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Emne: DENVER DCB-108HD kan ikke finde alle de kanaler
    Sendt: 14-September-2010 kl. 10:33
Hej,

Jeg har købt DENVER DCB-108HD DVB-C boks. Jeg bruger Dansk Bredbånd kable TV udbyder.

Box er ikke i stand til at finde alle de kanaler automatisk. Den finder kun nogle kanaler. Hvis jeg gør manuel scanning på for eksempel frekvens 234,000 tilføjer flere kanaler, at det ikke var i stand til at finde under den automatiske scanning. Under den automatiske scanning kunne jeg se, at det sprang frekvens 234,000 og ikke tilføjet disse kanaler. Hvordan man tvinge boksen gøre 'rigtig' fulde frekvens scanning? Hos Dansk Bredbånd fandt jeg kun denne info:

http://www.dbnet.dk/1786.aspx
QAM modulation 256
Netværks ID 2,620
Start frekvens 234,000
Slut frekvens (KUN hvis angivet) 858,000
Symbol rate 6,875

Så ved jeg ikke, hvor kanalerne er i frekvensområdet fra 234,000 til 858,000. Tilføje dem manuelt ville være helvede af et job.

Jeg er sikker på at min udbyder har en digital spejl. Så jeg burde kunne se alle kanaler i analog og digital format. Så hvordan får jeg Automatisk søgning til fungere ordentligt? Min box har den nyeste firmware version installeret. Signal stærke er 90%.

Er der nogen andre som har Dansk Bredbånd allers havde det samme problem? Hvordan har i fået boks til at virke?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu