recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology system 3final ude nu
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSynology system 3final ude nu

 Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
Thomas8 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 14:01
hvordan sletter man cahen?
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 14:04
ved IE8 -> funktioner -> internetindstillinger -> fanen generelt og slet og flueben i midlertidige internetfiler 
Mvh

René
Til top
Thomas8 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 14:22
Det er meget mærkeligt. Jeg kan godt logge på med 2 andre pc'er. De 2 andre køre med henholdsvis Vista og XP.
Den PC hvor jeg ikke kan logge på, kører også vista
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 14:28
har du tjekket fra de andre pcer at den pc du ikke kan logge på fra er havnet på blokeringslisten af en eller anden grund
login på din NAS -> kontrolpanel -> automatisk blokering -> blokeringsliste og kig efter den ipadresse som den maskine du ikke kan logge på med har.. og fjern denne fra listen hvis den altså er på
alternativt hvis du har rodet dig ud i nogle regler på firewallen på NAS så kunne det også være et sted man skal kigge

Redigeret af rhsin - 22-September-2010 kl. 14:34
Mvh

René
Til top
Thomas8 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 14:41
jeg har værken sat automatisk blokering til eller firewall regler op.
Til top
Thomas8 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 16:08
Jeg ved ikke lige hvad der er sket. Men nu kan jeg godt logge på med alle PC'erSmile
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 20:47
jeg fik også lige testet med iphone appsen ds photo+ til dsm 3, og den er altså bare iorden... hurtig browsing af billeder selv over internettet... thumbnails vises lynhurtigt.. slideshows er også i rigtig god kvalitet og kører flydende og lækkert.
 
det er muligt direkte inde fra appsen at oprette nye albums og uploade såvel foto som film, samt at se og kommentere eksisterende fotos... gode zoom muligheder på enkelt foto... den får simpelthen Thumbs Up
testet på en iPod touch 2 gen samt iPhone 3G S.... jer der har iphone og dsm 3 er nødt til at prøve... jeg kan ikke forestille mig andet end den også må være fortrinlig på en iPad
Mvh

René
Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 21:17
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

jeg fik også lige testet med iphone appsen ds photo+ til dsm 3, og den er altså bare iorden... hurtig browsing af billeder selv over internettet... thumbnails vises lynhurtigt.. slideshows er også i rigtig god kvalitet og kører flydende og lækkert.
 
det er muligt direkte inde fra appsen at oprette nye albums og uploade såvel foto som film, samt at se og kommentere eksisterende fotos... gode zoom muligheder på enkelt foto... den får simpelthen Thumbs Up
testet på en iPod touch 2 gen samt iPhone 3G S.... jer der har iphone og dsm 3 er nødt til at prøve... jeg kan ikke forestille mig andet end den også må være fortrinlig på en iPad
Findes iövrigt også til Android.
Der findes også en DS audio app til musik streaming som fungerer udemärket, og for den sags skyld en DS cam app til videoovervågning som jeg dog ikke har testet da jeg ikke har et ip kamera.
Efterhånden er kaffen det eneste som Synology ikke kan klare :) LOL


Redigeret af Bimsen - 22-September-2010 kl. 21:23
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 10:37
Vedr. netdrive, der har jeg løst problematikken omkring æøå.
 
løsningen ligger i opsætningen af netdrive:
start netdrive klik advanced og sørg for at at encoding står til utf-8, den stod på system default og det gav nogle ret sjove filnavne når jeg kiggede på min NAS via netdrive.. og æøå indgik i filnavnet.
 
Så altså nu en rigtig god løsning der bare funger Smile
 
edit testede iøvrigt hastighed over internettet, og her kunne jeg opnå samme hastigheder på alm. simpel ftp som via webdav.. her virker webdav mere brugervenligt da filnavigationen er den almindelige stifinder


Redigeret af rhsin - 23-September-2010 kl. 19:10
Mvh

René
Til top
Klausens Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 17:32
Har også lige fået opdateret min DS210+Smile

Må give stor ros til Synology, de har virkelig lavet et lækkert interface, og nu kan man lave individuelle planer for hvornår NAS'en skal tænde og slukke, hvilket er helt fantastisk!!! Clap
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af Klausens Klausens skrev:

Har også lige fået opdateret min DS210+Smile

Må give stor ros til Synology, de har virkelig lavet et lækkert interface, og nu kan man lave individuelle planer for hvornår NAS'en skal tænde og slukke, hvilket er helt fantastisk!!! Clap
hov det er da rigtigt, det havde jeg ikke engang set.. ja nu kan man lave individuelle planer for alle ugens dage Thumbs Up
Mvh

René
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 19:36

Ja det er rigtig dejlig - nu kan da bruge det til noget. Har virkelig savnet det !

Mvh. Torben
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu