recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dune HD Max ankommet til recordere.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dune HD Max ankommet til recordere.dk

 Besvar Besvar Side  123 43>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
M!NGO Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M!NGO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dune HD Max ankommet til recordere.dk
    Sendt: 30-December-2011 kl. 21:52
Blæseren styres inde fra system menuen
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini -

- 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB -
Til top
tenergy 05fx Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2011
Sted: Kolding, Danmar
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tenergy 05fx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 10:11
Jeg har min PS3 stående i et åbent skab, vil det give problemer med varme udviklingen at slukke for blæseren ?
Hvordan slukker man for blæseren ?
Hvor meget larmer blæseren når den kører (db) ?
Hvad med de andre typer er der nogen der har erfareringer med den og lige ledes med dem på vej er der noget info omkring dem ?
Hvad med mine andre spørgsmål er der nogen der kan besvare dem ?
 
Tak for jeres hjælp.
Til top
tenergy 05fx Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2011
Sted: Kolding, Danmar
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tenergy 05fx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 10:07
Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 787
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ----OR---- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 02:25
Oprindeligt skrevet af tenergy 05fx tenergy 05fx skrev:

Jeg overvejer lidt denne Dune HD max.
 
 
Jeg har bare brug for en "lydløs" streaming mulighed som både kan afspille dvd/bluray skiver og streame div. formater fra pc.
Den skal helst kunne streame avchd / bluray iso + alle de gængse formater.
Den skal også meget gerne kunne afspille fra en USB HDD.

 
 Og det kan den uden problemer. Bruger min sammen med en NAS. Blæseren larmer ikke, jeg har slukket for den, giver ingen problemer.
Til top
tenergy 05fx Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2011
Sted: Kolding, Danmar
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tenergy 05fx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 01:14
Jeg overvejer lidt denne Dune HD max.
 
1. Er der en bedre model på trapperne ? Asus BDS-700 ?
2. Hvor meget larmer blæseren i HD MAX ? har en PS3 Slim om den er virkelig slem !!
3. Der er en del Blu ray afspillere på vej som påstår at de kan streame en del forskellige formater, er de noget værd eller er det bare salgsgas ?
 
 
Jeg har bare brug for en "lydløs" streaming mulighed som både kan afspille dvd/bluray skiver og streame div. formater fra pc.
Den skal helst kunne streame avchd / bluray iso + alle de gængse formater.
Den skal også meget gerne kunne afspille fra en USB HDD.
 
Kan se at Popcorn Hour er på vej med en C-300 er der nogen der har hørt om den og evt. sammenlignet med Asus BD-700
 
På forhånd tak.
 
Søren.
 
 
 
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2011 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af 123hansen 123hansen skrev:

Oprindeligt skrevet af theman7979 theman7979 skrev:

Hurtigt spørgsmål - hvordan er IR sensoren på HD MAX? Skal man pege direkte eller kan man pege på loftet og den reagerer stadig?
 

Hører gerne om erfaringer med både standard remote + harmony remotes.

 

Takker

Det kunne jeg også godt tænke mig at vide...

 

Tak til recorder.dk
Det tjekker jeg i weekenden
SVP03
Til top
123hansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 123hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2011 kl. 22:19
Oprindeligt skrevet af theman7979 theman7979 skrev:

Hurtigt spørgsmål - hvordan er IR sensoren på HD MAX? Skal man pege direkte eller kan man pege på loftet og den reagerer stadig?
 
Hører gerne om erfaringer med både standard remote + harmony remotes.
 
Takker
Det kunne jeg også godt tænke mig at vide...
 
Tak til recorder.dk


Redigeret af 123hansen - 11-August-2011 kl. 22:20
Til top
shayera Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér shayera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 11:02
Meget venligt..
Og ja, jeg synes også den ser ret fiks ud
--
Samsung UE49KS7005
Samsung UBD-K8500
Onkyo TX-NR636
Til top
MATRIX Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2008
Status: Offline
Point: 265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MATRIX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 10:38
Jeg har en B1 og det er rigtigt at den er lille og sød. Folk siger altid, whaat, er det den lille boks der
der laver det :)
Jeg er lidt usikker på om jeg har nogle BlueRay der ikke er region b, men jeg chekker det lige i aften.
Til top
shayera Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér shayera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2011 kl. 16:58
Jeg har lige et spørgsmål eller 2,
såvidt jeg kan se i denne tråd, så kan HD Max boksen køre BluRay regionsfrit, eller i hvert fald skifte region, og dermed tillade mig at ha både Region A og B skiver uden brok.
Er det korrekt opfattet ? Og gælder det også den søde lille HD smart B1 ?
Er der ellers faldgruber jeg skal være opmærksom på ? WiFi ?
Jeg har pt en Buttet PS3, og overvejer da at skifte den med noget andet, særligt hvis det kan afspille 'det hele' om man så kan sige
--
Samsung UE49KS7005
Samsung UBD-K8500
Onkyo TX-NR636
Til top
MATRIX Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2008
Status: Offline
Point: 265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MATRIX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2011 kl. 23:41
Der er kommet en ny firmware til download.
Jeg har endnu ikke set hvad den retter :)
Til top
theman7979 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2009
Status: Offline
Point: 119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér theman7979 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2011 kl. 11:16
Hurtigt spørgsmål - hvordan er IR sensoren på HD MAX? Skal man pege direkte eller kan man pege på loftet og den reagerer stadig?
 
Hører gerne om erfaringer med både standard remote + harmony remotes.
 
Takker
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 43>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu