recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dune HD Max ankommet til recordere.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dune HD Max ankommet til recordere.dk

 Besvar Besvar Side  <1234 43>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 07:58
Oprindeligt skrevet af ----OR---- ----OR---- skrev:

Oprindeligt skrevet af Sylvest Sylvest skrev:


Til gengæld er det kommet på ISO filer Cry   jeg oplever at jeg nu er nødt til at sætte delay på, det skulle jeg ikke før.

Jeg fører signalet ind igennem min onkyo.



BD ISO  eller SD ISO ? Jeg har ingen BD ISO men på SD ISO har jeg intet lip sync problem af betydning.


SD ISO.

Jeg er i gang med at se den komplette Adam Dalglish serie (britisk midtfirser krimi serie med stereo lyd) og havde set første sæson med seneste non beta firmware og skiftede så til den ny beta, da jeg skulle se sæson 2. Her var der så meget lipsync at det krævede -0.33 i indstilling via den røde knap for at det faldt på plads.
Jeg har efterfølgende skiftet tilbage til seneste non beta release af firmwaren og det virker som om at der stadig er lidt lipsync (på sæson 2) men ikke så meget som på beta firmwaren og ikke nok til at den røde knap kan fixe det. Nu sidder jeg hele tiden og kigger efter lipsync i stedet for at nyde serien :-(


Til top
MATRIX Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2008
Status: Offline
Point: 265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MATRIX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 23:28
Altså det røde A og så pil op ned højre venstre til justering ?
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justrace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 23:00
Nå ja, pil op ned højre venstre til jostering. :)
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justrace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 22:59
Prøv det røde "A".
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
MATRIX Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2008
Status: Offline
Point: 265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MATRIX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 22:47
Findes der en shortcut til at justerer lib sync via remoten uden og skal ind i setup osv. ?

De af jer der bruger zappiti, kan i godt afspille dvd isoér ?
Jeg kan ikke gennem zappiti, men godt når jeg browser mig normalt frem til dem
Til top
@lex Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér @lex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 20:38
Hva' søren Binnerup, I har også udviklet "My Dune remote" Smile
Den må da også prøves.
Til top
@lex Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér @lex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af justrace justrace skrev:

Ja det virker, men som SVP03 antyder, er det nok begrænset hvor brugbart det er på så forholdsvis begrænset display.
Min datter på 7 vil nok være i stand til det, men ikke mine slidte øjne. :)
 
Dune Remote v. 1.3 virker fremragende. Fjernbetjeningen er delt op på flere logiske sider, så knapperne er nemme at betjene og med iPhone/iTouch er der kommet lys på remoten, så Dune nu også kan betjenes i hjemmebio'ens mørke Smile
 
Man kan også bladre i menu'erne via Dune's display, men som nævnt, ikke særlig velegnet.
 
Men det er vel bare et spørgsmål om tid inden (TV)menuerne kommer på Dune Remote display.
Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 787
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ----OR---- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af Sylvest Sylvest skrev:


Til gengæld er det kommet på ISO filer Cry   jeg oplever at jeg nu er nødt til at sætte delay på, det skulle jeg ikke før.

Jeg fører signalet ind igennem min onkyo.



BD ISO  eller SD ISO ? Jeg har ingen BD ISO men på SD ISO har jeg intet lip sync problem af betydning.
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 07:41
Oprindeligt skrevet af ----OR---- ----OR---- skrev:


Har set en del mkv`er igennem og det lader til at lip sync problemet er løst Clap


Til gengæld er det kommet på ISO filer Cry   jeg oplever at jeg nu er nødt til at sætte delay på, det skulle jeg ikke før.

Jeg fører signalet ind igennem min onkyo.

Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 787
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ----OR---- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 00:41
Oprindeligt skrevet af justrace justrace skrev:

Så er der lidt godt nyt, og det er firmware: 110127_2105_beta http://dune-hd.com/firmware
  HDI Dune has just released a firmware update which brings a lot of improvements

and new functions to all models of Dune media players.



Har set en del mkv`er igennem og det lader til at lip sync problemet er løst Clap
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justrace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2011 kl. 10:43
Ja det virker, men som SVP03 antyder, er det nok begrænset hvor brugbart det er på så forholdsvis begrænset display.
Min datter på 7 vil nok være i stand til det, men ikke mine slidte øjne. :)
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2011 kl. 09:38
Ud over at have I-tunes kørende på en PC og så Apple produkter, er der jo kun Sonus vi kan anvende i dag, HVIS man vil sidde i sofaen, eller i køkkenet på en remute (ipad, ipod) og kunne se hvad man vil høre uden at gå hen til en Dune eller lignende og se hvad man hører.
 
Så tilbage til spørgsmålet. Det er lige så (u)anvendeligt i det lille display som alt det andet vi har.


Redigeret af SVP03 - 02-Februar-2011 kl. 10:48
SVP03
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 43>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu