recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dune HD Max ankommet til recordere.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dune HD Max ankommet til recordere.dk

 Besvar Besvar Side  <1 1516171819 43>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2010 kl. 15:36
Doh :-)
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justrace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2010 kl. 15:27
Det har jeg lige svaret på for 2 indlæg siden. :)
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2010 kl. 15:26
Ærgeligt den ikke kan optage til NAS :-(
 
Hvor nemt er det ellers at tilgå sine film på en NAS? Jeg har en WD TV Live nu, og ærger mig over alle de menuer jeg skal igennem...
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justrace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2010 kl. 14:48
Hov, den må have overlappet. Det er rigtigt, da den bliver brugt internt til BluRay drevet. Sorry. :)
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justrace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2010 kl. 14:45
Du klikker dig ganske enkelt vej til dem, og vælger "Menu"-tasten på remoten, og vælger"Tilføj til hovedskærm", og vupti, du har en genvej på DUNE's "Skrivebord", for at bruge win-terner. :)
 
Kan det blive nemmere?
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 787
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ----OR---- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2010 kl. 14:41
Oprindeligt skrevet af justrace justrace skrev:

 
Mht. til optagelse, skal der enten være en harddisk installeret eller en USB/eSATA harddisk tilsluttet.


HD MAX har ingen eSATA tilslutning. Det har de mindre DUNEs til gengæld.
Til top
AlexSmedegaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AlexSmedegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2010 kl. 14:24
Okay, jeg vil lige kigge på deres hjemmeside :)
Kan du svare mig på, hvordan jeg bedst muligt kan forbinde mine to "NAS" (Iomega Home media network hard drive) med hhv. 1 TB og 500 MB? Jeg har en gigabit Netgear WNDR3700 router, så det er spørgsmålet om den kan forbinde mine NAS med Dune?
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justrace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2010 kl. 14:19
Kender ikke MCE 7, og mht. codecs ved jeg ikke, men det står sikkert på deres hjemmeside hvilke den klarer.
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
AlexSmedegaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AlexSmedegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2010 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af justrace justrace skrev:

Til den med musik og video, så er den helt ligeglad med hvilken struktur du laver.
Med en lille text-fil, bestemmer du hvordan mappen skal se ud med Ikon, og baggrund.
 
Mht. til optagelse, skal der enten være en harddisk installeret eller en USB/eSATA harddisk tilsluttet.


Tak for svaret.
Kan jeg få det til at ligne den måde det ser ud i MCE 7? Og har du nogen ide om, om der er nogle codecs den ikke kan klare?
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justrace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2010 kl. 13:53
Til den med musik og video, så er den helt ligeglad med hvilken struktur du laver.
Med en lille text-fil, bestemmer du hvordan mappen skal se ud med Ikon, og baggrund.
 
Mht. til optagelse, skal der enten være en harddisk installeret eller en USB/eSATA harddisk tilsluttet.
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2010 kl. 13:47
Der er spurgt nogle gange, men jeg har ikke set svaret.
Kan den optage direkte til NAS, eller skal man installere en harddisk?
Til top
AlexSmedegaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AlexSmedegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2010 kl. 13:40
Hej.
Jeg er efterhånden blevet ret hook på dette produkt, da det lyder som noget der kan bruges til at overtage mit windows 7 media center og samtidig bruges som optager. Dog er jeg løbet ind i et par spørgsmål jeg godt kunne tænke mig svar på..
Kan den bruges til at afspille musik og musikvideoer, og i så fald, hvor mange codecs tager den og hvordan er den strukturmæssigt ift. musik og videoer?
På forhånd tak :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1516171819 43>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu