recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTC Desire hd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHTC Desire hd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Emne: HTC Desire hd
    Sendt: 08-Oktober-2010 kl. 02:38
Er der andre end mig, der venter med længsel på at få fingre i htc-desire-hd, det lyder for mig, til at være den ideelle smartphone?
Niels
Til top
ole post Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2010 kl. 09:17
ja jeg har også afventet for at se nærmere på den model.
rent personligt syntes jeg iphone 4 er tung og klodset, designet er flot men man skal jo dække siderne til for at få optimal forbindelse, samt de skal have penge for næsten alt.
nokia n8 er udskudt som kunne være et godt bud også, og så må vi ikke glemme samsungen som har en rigtig flot skærm, dog ikke så  god opløsning som iphone 4.
Ole Hansen
Til top
bertho9 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2010 kl. 11:50
Tror jeg springer over i første omgang... læste lige på http://www.mobilterminalen.dk/htc/htc-desire-hd.html med hensyn til skærmen osv, og selvom skærmen er større er der tale om samme antal pixels.

Ikke enig i at iphone4 er klodset, er faktisk af modsat overbevisning. Så har jeg i øvrigt også hørt at batteritiden på desire hd sku være knap så god..
Call me buddy.
Til top
ole post Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2010 kl. 14:08
vi er da heldigvis forskellige, men jeg syntes iphone 3 er langt bedre at håndtere og pænere i kanten. syntes også iphone 4 virker tung.
det med batteriet er vist desamme på begge tlf.
Ole Hansen
Til top
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2010 kl. 08:39
Jeg skal også have fætteren. Og folkens, diskussionen omkring batteritid er uvæsentlig. Man må efterhånden bare indse at de store smartphones kræver en opladning i døgnet ved normal brug, punktum.
Som jeg ser det er Desire HD også den ultimative smartphone. Det eneste punkt hvor iPhone 4 kan konkurrere er mht skærmen!
Til top
ole post Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 08:22
skulle komme i uge 44 men det ved i vel nok.
Ole Hansen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu