recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TX-P50VT20 Brugt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic TX-P50VT20 Brugt?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic TX-P50VT20 Brugt?
    Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 21:44
Har idag lige modtaget sådan en 50" fra nb radio i Roskilde, men er meget i tvivl om det er et nyt fjernsyn eller "brugt" jeg har modtaget. 

Så hvis der er nogen som har en beskrivelse af hvordan et dugfriskt eksemplar ser ud, hører jeg meget gerne.

Mit eget var modtaget med hele rammen svøbt ind i noget grøn/blå tape uden klistermærker af nogen art på rammen eller folie på fronten, til at beskytte glasset.

Indpakningen så nærmest ud som dengang sidste sommer, da mit Pana PX80 kom retur fra reparation

Enhver oplysning modtages med kyshånd, for lige nu er jeg Angry sur.


Redigeret af jespermart - 11-Oktober-2010 kl. 21:46
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
ojr5896 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 07:28
Der sidder kun folie på rammem rundt om skærmen, der er ikke noget foran skærmen, bortset fra den store pose.
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 08:01
Oprindeligt skrevet af jespermart jespermart skrev:

Har idag lige modtaget sådan en 50" fra nb radio i Roskilde, men er meget i tvivl om det er et nyt fjernsyn eller "brugt" jeg har modtaget. 

Så hvis der er nogen som har en beskrivelse af hvordan et dugfriskt eksemplar ser ud, hører jeg meget gerne.

Mit eget var modtaget med hele rammen svøbt ind i noget grøn/blå tape uden klistermærker af nogen art på rammen eller folie på fronten, til at beskytte glasset.

Indpakningen så nærmest ud som dengang sidste sommer, da mit Pana PX80 kom retur fra reparation

Enhver oplysning modtages med kyshånd, for lige nu er jeg Angry sur.
Det eneste klistermærke der sad på mit VT20 var et ret stort et oppe i venstre hjørneSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 08:27
Men sad den grøn/blå folie tæt til rammen her er den fyldt med luftbobler og folder 

Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 09:01
Du skal IKKE være nervøs. Jeg er nøjagtig ligesom dig og var også nervøs for at mit G20 var et der var kommet retur og solgt igen.... Men det var spritnyt!
 
Panasonic sætter kun det der store klistermærke på i hjørnet i de første 3 måneder af produktionen. Herefter stopper de med det.
 
Der ER kun den der grøn/blå tape rundt om rammen, så der er intet at være nervøs for.
 
Nyd dit tv.
 
PS. Jeg gad sgu heller ikke have et tv der var brugt... Fordi har det været ude ved en anden kunde, så er det brugt. Og så er det lige meget om det har været tændt eller ej.
 
Venligst
Strange


Redigeret af Strange - 12-Oktober-2010 kl. 09:04
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 12:02
Ellers kan du se i servicemenuen hvor længe det har kørt.
 
Kan ikke lige huske hvordan man kommer derind, men søg via google eller her på forummet.
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 12:36
Jeg ville ikke gå i servicemenu hvis jeg var dig! HUSK i al fald at du kan ødelægge dit tv ved at trykke på noget forkert.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu