recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Der "speakes" før udsendelsen er slut
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDer "speakes" før udsendelsen er slut

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Hansemand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Direkte link til dette indlæg Emne: Der "speakes" før udsendelsen er slut
    Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 16:47
I fredags blev der på DR1 og DR-HD vist filmen Heat. Jeg så filmen på DR-HD og gud hjælpe mig om ikke der igen blev "speaket" og sendt "reklame" ind over det hele inden selve handlingen var slut. Jeg skrev fluks til DR og skældte ud. I dag fik jeg så svar fra DR.

"Jeg skal dybt beklage, at slutningen af Heat blev afbrudt med en meddelelse om næste film. Det var en teknisk fejl der fremkaldte denne meddelelse for tidligt, den skulle naturligvis først have været bragt under rulleteksterne. Det er på ingen måde udtryk for den måde vi normalt vil oplyse om næste program på sendefladen. Det er en fejl, der desværre er sket et par gange før, men der arbejdes på at finde en løsning, der endegyldigt vil forhindre fejlen i at kunne opstå."

Med venlig hilsen


Utroligt at DR ikke kan finde ud af at stoppe det pjat, med alt det tekniske udstyr de råder over.

Mvh Hansemand
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 16:56
Og når man så sidder fordybet i filmen når rulleteksterne kommer, så kommer speakeren med ALT FOR HØJ STYRKE så man lige letter i sofaen. Det kunne være rart hvis teknikken lige regulerede det ogsåDead
 
Jeg er fuldstændig klar over hvorfor der speakes hen over rulleteksterne, men prøv lige at gøre det lidt mere nænsomt, tak!!!Tongue
Til top
mhv_omjk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2010
Sted: Odsherred, DK
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 12:25
- Ork det er vand ved siden af hvad TV2 kan komme i tanke om, de laver nogle gange 2 skærme der viser en trailer fra det næste program til Højre og til venstre der kører rulleteksterne vold-tidskomprimeret så man overhovedet ikke når at se hvem der har lavet filmen og medvirket, samtidig så krydres det med en speaker der fortæller om resten af aftenens programmer og de kommende dage, uden hensyntagen til at der er nogen der har lavet filmmusik til filmen som vil være en meget mere passende lydkulisse til det du lige har set.
 
 
 
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 14:10
Ja og derfor er det også ret skønt at kunne sætte sin egen film på og nyde rulleteksterne MED musik til slut Tongue
Til top
Hansemand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 14:39
Jeg tænker tit på den dag TV2 bliver solgt/givet væk. Mon vi, til den tid, hører et slogan det siger: "En god film med afbrydelser"?Evil Smile
Mvh Hansemand
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 14:46
Til den tid er TV2 vel opbygget som de andre kommercielle stationer. Afbrudt af reklamer i 5-10 min 3 gange i timen. Og så er det "goodbye TV2"Tongue
Til top
Hansemand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Til den tid er TV2 vel opbygget som de andre kommercielle stationer. Afbrudt af reklamer i 5-10 min 3 gange i timen. Og så er det "goodbye TV2"Tongue

Helt enig. Slut med TV2.
Mvh Hansemand
Til top
Hansemand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2010 kl. 23:28
Så var den gal igen med DR-HD i slutningen af fredags filmen. For h...... hvor er jeg træt af det. Alt det forbandede teknik de er i besiddelse af og så alligevel kan de ikke finde ud af hvornår filmen er slut. Det er uprofessionelt ad h...... tilAngry
Mvh Hansemand
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2010 kl. 23:33
Man skal ihvertfald huske at skrue ned for surround anlægget. For ellers ryger man op i loftet!!! Det er mærkeligt de ikke selv kan høre den er helt gal med styrkeniveauet på speaket Dead
Til top
Hansemand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2010 kl. 23:47
Jeg har skrevet til DR igen, men det hjælper sikker ikke én dyt. De er sikkert i bund og grund ligeglade bare de kan få så mange som muligt til at se deres programmer. Jeg havde ikke tændt for anlægget, men andre kunne måske gøre DR opmærksom på problemet selvom det sikkert ikke hjælper. Tak for kaffe DR.
Mvh Hansemand
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2010 kl. 11:46
Jeg har skrevet til Ulla Pors, chef for DRHD:
 
KANALER OG CHEFREDAKTIONER:
DR1, DR HD, DR Update Kanalchef Ulla Pors Nielsen
E-mail: ulpo@dr.dk
Website: dr.dk/dr1 ;




Redigeret af Kampus - 04-December-2010 kl. 12:02
Til top
Hansemand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2010 kl. 11:59
Meget fint Kampus, men tror du det hjælper? Jeg vil tillade mig at tvivle, men selvfølgelig alt er muligt også hos DR.
Ulla Pors kommer (vist) fra TV2 og har bragt diverse uskikke med sig.
Mvh Hansemand
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu