recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Multichannel IN på Pio SC-LX71?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMultichannel IN på Pio SC-LX71?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Emne: Multichannel IN på Pio SC-LX71?
    Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 16:29
Så er der åbent igen Tongue
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det virker jo uden vrøvl når stikkene sættes i de andre analog indgange: DVR1, DVR2, og CD-R Tongue
Lyder pudsigt.  jeg kan ikke sende dig en PM for din indbakke er fyldtLOL.......Big smile
Nå for pokker!LOL
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det virker jo uden vrøvl når stikkene sættes i de andre analog indgange: DVR1, DVR2, og CD-R Tongue
Lyder pudsigt.  jeg kan ikke sende dig en PM for din indbakke er fyldtLOL.......Big smile

Redigeret af Hother - 18-Oktober-2010 kl. 16:14
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 16:00
Det virker jo uden vrøvl når stikkene sættes i de andre analog indgange: DVR1, DVR2, og CD-R Tongue
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 15:45
Den må jeg lige gruble over KampusEmbarrassed
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 15:41
Ja jeg kører analogt fra min CD afspiller, og vil gerne ha' at forstærkeren IKKE laver det til digital for derefter at lave det til analogt igen - deraf ADA
 
Jamen hvis kablerne sættes i CD stikkene, så er det CD der vælges. Men nu har jeg jo sat kablerne i multichannel IN FRONT L/R, og der står DVD default inde i OTHERS i SETUP MENUEN. Men der kommer altså ingen lyd Confused
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 15:36
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ville lige prøve at sætte min CD afspiller til FRONT L/R på multchannel indgangen for at være sikker på at udelukke ADA på min forstærker.
 
Men hvad skal jeg vælge i indgangsopsætningen? Synes kun der er valgmulighed mellem de digitale input. Confused
Normalt, og hvis jeg forstår dig ret, så kører du analogt fra din cd afspiller, og dette er jo 2 RCA kabler, og så vælger du CD på din fbtjTongue
 
Eller også har jeg misforstået dig, for jeg aner ikke hvad ADA er for en størrelseEmbarrassed
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 15:23
Ville lige prøve at sætte min CD afspiller til FRONT L/R på multchannel indgangen for at være sikker på at udelukke ADA på min forstærker.
 
Men hvad skal jeg vælge i indgangsopsætningen? Synes kun der er valgmulighed mellem de digitale input. Confused
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu