recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Downloade fra DR.dk/nu
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Downloade fra DR.dk/nu

 Besvar Besvar Side  <12345 31>
Forfatter
Besked
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Status: Offline
Point: 670
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér urup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2011 kl. 13:31
Hvorfor kan jeg ikke hente det?
Til top
marlar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 16-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marlar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2011 kl. 14:12
Bruger du det rigtigt? Det er en såkaldt bookmarklet som du skal trække op på din bogmærkelinje. Så går du ind på DR NU, vælger et program og klikker på bookmarkletten.
Til top
Thulstrup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thulstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2011 kl. 22:13
Hej Marlar

Jeg har forsøgt mig med dit script, som ser rigtig lovende ud ... jeg kan fint på dr.dk/nu scanne programmerne. De bliver fint listet med check box, men der sker desværre intet, når jeg vælger et program og klikker på "Generer kommandolinie".

Jeg kan se ud fra dit script at et jquery vindue burde åbne, men der sker intet.

Har jeg glemt et prerequisite?

NB: Jeg kører Ubuntu 10.4 med Firefox 8
Til top
marlar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 16-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marlar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2011 kl. 22:53
Firefox 8? Har aldrig hørt om den men kan se at der er ude i beta. Den har jeg ikke prøvet med.

Der mangler ingenting i scriptet, jQuery følger med. Har du en anden browser/version du kan prøve med?
Til top
Thulstrup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thulstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 08:59
Har lige "høvlet" beta af Firefox og er nu tilbage til version 7.0.1
... og det var lige præcis det der skulle til.

Dit geniale script virker ;-)
Til top
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Status: Offline
Point: 670
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér urup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2011 kl. 14:48
så prøvede jeg igen, og nu lykkedes det! Fedt script så går det noget nemmere. Smile Er der nogle flere som har erfaring med at optage/downloade live streams via rtmp dump?
Til top
Madelen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-December-2006
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madelen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2011 kl. 14:42
Så fik jeg det til at virke, på DR/NU men kan man ikke også lave den til DR/bonanza?
Til top
marlar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 16-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marlar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2011 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af Madelen Madelen skrev:

Så fik jeg det til at virke, på DR/NU men kan man ikke også lave den til DR/bonanza?


Jo, det kommer Wink
Til top
Madelen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-December-2006
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madelen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 21:03
Lyder bare helt i orden, giver du en besked i her i denne tråd, når du har fået tid til at lave den.

Den anden på DR/NU virker jo for godt..... Det er noget hurtigere på den måde, end at finde stien i koden, og så producere koden til  rtmpdump.
Til top
Vinther Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vinther Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 10:09
Har lige læst dette indlæg, men jeg er ikke skarp til Linux... Kan dette ikke lade sig gøre lidt nemmere for os med Windows...? LOL
Panasonic TH-42PV60, Sony HDX-820, Yamaha RX-V1600, Monitor-Audio Front, Center og Bag-højttalere...
Til top
marlar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 16-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marlar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 10:46
Du behøver ikke vide noget om Linux. Du skal bare downloade rtmpdump for Windows, så åbner du en kommandoprompt og paster koden ind. Så begynder den at downloade. Det er faktisk meget let.

På et tidspunkt kan det være jeg laver et plugin til Firefox så det bliver endnu lettere, men jeg ved ikke hvornår jeg får tid.
Til top
Vinther Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vinther Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 11:51
Takker - men har på den korte tid fundet en anden løsning:

Download programmet "HiDownload" og installere... Og så gå på dr.nu og start en udsendelse og vupti, så overfører den selv linket og downloader en flv-fil med udsendelsen... Nemt!

Lige noget for "dummies" som mig... :-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 31>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu