recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Downloade fra DR.dk/nu
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Downloade fra DR.dk/nu

 Besvar Besvar Side  <1 28293031>
Forfatter
Besked
marlar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 16-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér marlar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2017 kl. 21:42
Der er kommet en ny version af TV4ever som understøtter Bonanza på den måde at den kan generere de rigtige kommandolinjer til VLC og rtmpdump som så kan hente udsendelserne. Men uanset hvad man gør, går det langsomt fordi rtmp strømme kun kan hentes i 1:1. Så det tager en time at optage et program på en time osv.

Nyt er også at TV4ever kan se og optage udsendelser fra NRK og SVT uden regionsblokering. Live TV er ikke understøttet (endnu i hvert fald), dog kan man se NRK live TV. Men altså ikke optage. Bemærk at det er muligt at se udsendelser i TV4ever i fuld skærm. 

På viafree kan man nu også hente undertekster.

På live oversigten på DR TV kan man nu simpelthen klikke på et kommende program for at indstille timeren automatisk. 

Sidst men ikke mindst har jeg lavet TV4ever Helper som kan åbne en given side i Chrome direkte i TV4ever med et enkelt klik med musen.

Desuden mindre rettelser og forbedringer.
Til top
revgaf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Juni-2014
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér revgaf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2017 kl. 22:22
Bonanza kommer snart i en version, der virker på mobil. Og dermed nok bliver nemmere at hente video fra.
Til top
marlar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 16-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marlar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2017 kl. 15:00
Lyder spændende med en mobiludgave af Bonanza. Hvor har du den info fra?
Til top
revgaf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Juni-2014
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér revgaf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2017 kl. 15:33
Jeg er ansat i DR...
Til top
marlar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 16-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marlar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2017 kl. 14:23
For et halvt år siden annoncerede Google at Chrome-apps vil blive udfaset.

I den forbindelse har jeg kigget på forskellige alternativer og kommet frem til at platformen nw.js understøtter Chome-apps 100%. Det virker rigtigt fint, og TV4ever vil derfor fortsætte stort set uændret når Google lukker ned for Chrome-apps.

Der er både fordele og ulemper ved platformen.

Af ulemper kan nævnes:
  • Stor downloadstørrelse idet man dybest set henter en indpakket specialudgave af Chromium. Det er dog kun første gang.
  • Man får ikke automatisk opdateringer forærende som nu i Chrome webstore. Jeg skal selv lave noget kode der holder øje med opdateringer.
  • Man får ikke den eksponering der er i Chromes webstore.
Der er til gengæld også nogle store fordele:
  • Bedre integration med styresystemet. Det vil således være muligt at kalde fx ffmpeg og konvertere til fx mp4 eller mkv on the fly.
  • Ingen afhængighed af Webstores spilleregler. Fx er det ikke muligt for mig pt. at tilbyde optagelse fra Youtube selv om det ville være muligt.
Men foreløbig er der ingen hastværk, Chrome-apps vil fungere indtil starten af 2018!
Til top
marlar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 16-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér marlar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 21:46
Version 0.3.0.5 af TV4ever understøtter nu direkte optagelse af Bonanza.
Til top
marlar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 16-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marlar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 15:17
TV4ever understøtter nu video og radio fra 80-90% af verdens sites, inkl. liveoptagelser.
Til top
marlar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 16-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér marlar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 15:22
Linket var forkert, her er det rigtige
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2018 kl. 10:35

Hej.

Jeg har er problem med Undertekster fra Matador når jeg bruger Jeppo's DR.dk Downloader 2.

Når jeg alene vælger 'Konverter til MP4' virker det uden problemer.

Hvis jeg også tilvælger undertekster kommer der kun et DOS Vidue i et kort glimt.

Filen jeg prøver at optage med Undertekster er:


Hilsen Carsten. 

Til top
Zeit Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Marts-2018
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zeit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2018 kl. 10:28
Jeppo's downloader er outdated.

Du kan bruge Youtube-DL i stedet.
Til top
davdu Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Juli-2016
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér davdu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2018 kl. 15:41
tv4ever virker bare
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2018 kl. 16:25
Oprindeligt skrevet af davdu davdu skrev:

tv4ever virker bare

Hej.

TV4ever tilbyder separate undertekster for nogle få Matador afsnit. F.eks afsnit 14, men desværre ikke for afsnit 13.

Jeppo's DR.dk Downloader 2 plejer at være bedre end TV4ever til at downloade med valgfri undertekster.

Hvorfor ønsker jeg at downloade med separate undertekster. Det gør jeg fordi et ældre familiemedlem hører dårligt og bruger høreapparat.

Så jeg vil nok prøve at installere Youtube DL. Er der nogle der kan bekræfte at jeg så kan få Danske undertekster med?

Hilsen Carsten.




Redigeret af csell - 09-Maj-2018 kl. 16:27
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 28293031>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu