|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
![]() Sendt: 17-December-2010 kl. 10:59 |
Jeg overvejer kraftigt at købe et sæt Jamo S606 HCS 3. Jeg er bare i tvivl om, om jeg kommer til at mangle subwooferen som følger med, hvis man køber Jamo S606 HCS 6 i stedet. Det kan jo godt svare sig at købe den med, hvis man ser sådan budgetmæssigt på det, da den koster ca. 2100kr. i løs vægt, men kun 1500kr. mere, hvis man køber den med i sættet.Jamo S606 HCS 3 kan også købes i Sverige lige nu til ca. 3600kr, hvilket jo er SUPER billigt.
Min stue er ca. 20kvm, så spørgsmålet er om jeg kommer til at mangle subwooferen eller ej. Hvad mener I?
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() |
Min stue er ca 24 m2 og har de samme 606S som fronter. Om du kan "undvære" den er lidt en smagsag. Der er ihvertfald god bund i dem. Jeg har dog sat en Jamo D4 sub på, som jeg indkøbte før 606erne der overtog pladsen fra Jamo A340. Den giver lige en hel del vibrationer i sofaen. Købte subben fra højtalerbutikken: http://hoejttalerbutikken.dk/product.asp?product=657
|
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
![]() |
Med dem mener du fronthøjttalerne ikke? Rent opsætningsmæssigt har jeg svært ved at finde en optimal placering til sub'en. Det virker som en fin sub, men så mange penge vil jeg ikke bruge på den, når en "Sub 250" sikkert kan gøre mig tilfreds.
Jeg har en sub til mit nuværende KEF 2005.3, men den er også nødvendig dertil, da det kun er satelitter.
Har du prøvet at spille musik og se film uden din sub tilsluttet for at se hvordan det lyder?
|
|
![]() |
|
![]() |
Nå, men nu er sættet bestilt uden sub, så må se hvordan det bliver. Kunne ikke stå for prisen på 3600 kroner for sådan et sæt.
|
|
![]() |
|
Ren0_ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Hej SoundWawe.
Jeg står selv og skal have bestilt et par Jamo S606 (dog kun fronterne) som står i 2400.- herhjemme. Så jeg vil bare gerne vide hvor søren du har fundet "sættet" til kun 1200 mere =) mvh. |
|
- Commitment is the only way to succes.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
Ren0_ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Uha, ja det ser jo fornuftigt ud. . .
- Jamen det har jeg set hos SHG.dk: http://www.shg.dk/Hifi-og-Surround/JAMO-S606-Gulvhoejttalere-Sort-%282-stk.%29-2199439.html Derudover så har de også Jamo's S718 til endnu billigere penge=) http://www.shg.dk/Hoejttaler/JAMO-Studio-S-718-2143690.html&ref=edbpriser - Men altså jeg har ikke så travlt, så jeg venter lige til "januar-udsalget" og ser om der kommer noget spændende tror jeg. . . |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Konen herhjemme kan desværre ikke lide de S718. Hun synes de minder for meget om et computerkabinet. Jeg synes ellers de er fine. S606 kan hun godt gå med til, så jeg må jo føje mig :)
|
|
![]() |
|
Yesper82 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Jeg har selv Jamo S606 HCS 3, og er rigtig glad for dem. Der er god bund i fronterne og de kan godt klare sig uden sub, men en sub giver alligevel det sidste bund. Jeg har købt en SUB 650, som jeg syntes spiller godt sammen med fronterne.
Jeg syntes dog at centerhøjtaleren kan være lidt "tam" ind i mellem. Har overvejet at skifte den ud til en af bedre kvalitet. Jeg kører med et 7.1 setup med en Onkyo tx-sr875, og har der ud over et sæt Jamo C80 sur som Sidehøjtaler
|
|
![]() |
|
![]() |
Haha ja Soundwawe, nu når du siger det med konen, så har jeg præcis samme problemstilling med damen her i huset; men ja livet er fyldt med endeløse kompromiser ;-)
- Men du må meget gerne skrive din vurdering af HCS3-sættet når du får det fragtet hjemad, hvis det ikke er til for meget besvær? |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg skal nok flette min mening ned, når de bliver afhentet. De kan tidligst hentes på mandag. Jeg får dog ikke rodet så meget med dem, før der er lavet om i min stue, hvor to døre skal blændes af, og en ny sættes op, og så er der jo lige jul og nytår :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Den er også bare iorden; men jeg glæder mig til at høre nærmere. . . =)
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |