recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt

 Besvar Besvar Side  <1 237238239240241>
Forfatter
Besked
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 17:10
Ja det er Smile , har en del på " lager " der ikke er set endnu , så venter med at købe til de er faldet i pris...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Online
Point: 24645
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Ja det er Smile , har en del på " lager " der ikke er set endnu , så venter med at købe til de er faldet i pris...
MVH
Åh, bare jeg havde den tålmodighed.Embarrassed
Mvh
Flemming Larsen
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Lidt fra henholdsvis Amazon og CDON, vil undlade at medtage elektronik og værktøj LOL
Hvorfor? Vi kan altid bruge inspiration. Wink

Virker det egentlig ordentlig efterhånden? Jeg havde et sæt, i starten de kom med sådan nogle, men det virkede ikke som det skulle.



Hvad måtte du af med for sådan en renser?


Har ikke noget af teste det så grundigt endnu, men til alm internetbrug virkede det til at det virkede lige så godt som min dyre linksys router, men blev også købt til primært internet. Men når vejret bliver varmere må jeg få testet nogle overførsels hastigheder.

1500kr på et godt tilbud hos Davidsen så vidt jeg husker, men lejer min mors hus så hun betalte den, kunne godt gøres billigere hvis det er, den her er bare lidt kraftigere og så har jeg efterfølgende fundet ud af at den er noget mere støjsvag end den gamle. Det værste ved at se på højtryksrenser er nu bare at man næsten altid kan finde en lidt bedre model hvis man vil betale lidt ekstra så er med at finde det bedste "kompromis".
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 17:38
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Ja det er Smile , har en del på " lager " der ikke er set endnu , så venter med at købe til de er faldet i pris...
MVH
Åh, bare jeg havde den tålmodighed.Embarrassed
Der kan være gode penge at spare ved det Wink plejer selv at vente på de kommer brugt i blockbuster.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Online
Point: 24645
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

 

Har ikke noget af teste det så grundigt endnu, men til alm internetbrug virkede det til at det virkede lige så godt som min dyre linksys router, men blev også købt til primært internet. Men når vejret bliver varmere må jeg få testet nogle overførsels hastigheder.

1500kr på et godt tilbud hos Davidsen så vidt jeg husker, men lejer min mors hus så hun betalte den, kunne godt gøres billigere hvis det er, den her er bare lidt kraftigere og så har jeg efterfølgende fundet ud af at den er noget mere støjsvag end den gamle. Det værste ved at se på højtryksrenser er nu bare at man næsten altid kan finde en lidt bedre model hvis man vil betale lidt ekstra så er med at finde det bedste "kompromis".
Kunne da være lidt interessant, at høre lidt om det.
Jeg kunne godt bruge lige sådan en renser, især det brede hoved, som kan bruges til en terasse.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Online
Point: 24645
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 18:01
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Ja det er Smile , har en del på " lager " der ikke er set endnu , så venter med at købe til de er faldet i pris...
MVH
Åh, bare jeg havde den tålmodighed.Embarrassed
Der kan være gode penge at spare ved det Wink plejer selv at vente på de kommer brugt i blockbuster.
Jeg er endnu dårligere til, at købe brugt. Jeg hader de klistermærker de sætter på. Jeg tror jeg har max 10-15 brugte i min lille samling.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 18:35
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Jurassic Park Ultimate Trilogy (Blu-ray + Digital Copies)[Region Free]The Pacific: Complete HBO Series (Tin Box Edition) [Blu-ray][Region Free]
Endelig fik jeg disse fra Amazon , 288kr incl alt , vildt billigtSmile
MVH
UH! Det var da på tide. Du får en masse timers god underholdning. Billede og lyd er i topklasse på begge boxe Tongue
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 18:36
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Ja det er Smile , har en del på " lager " der ikke er set endnu , så venter med at købe til de er faldet i pris...
MVH
Åh, bare jeg havde den tålmodighed.Embarrassed
Der kan være gode penge at spare ved det Wink plejer selv at vente på de kommer brugt i blockbuster.
Jeg er endnu dårligere til, at købe brugt. Jeg hader de klistermærker de sætter på. Jeg tror jeg har max 10-15 brugte i min lille samling.
vil skyde på at nok mindst 50% af min samling på +600film er købt brugte i blockbuster, man kan gå hjem med god samvittighed når man feks har købt 5 brugte for 100kr + 10% bonus. 
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

vil skyde på at nok mindst 50% af min samling på +600film er købt brugte i blockbuster, man kan gå hjem med god samvittighed når man feks har købt 5 brugte for 100kr + 10% bonus. 
Hvor finder du brugte BD til 20 kr? Jeg betaler mindst 50 kr for mine Confused

Redigeret af Kampus - 01-Juni-2012 kl. 18:42
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

vil skyde på at nok mindst 50% af min samling på +600film er købt brugte i blockbuster, man kan gå hjem med god samvittighed når man feks har købt 5 brugte for 100kr + 10% bonus. 
Hvor finder du brugte BD til 20 kr? Jeg betaler mindst 50 kr for mine Confused
Blockbuster Fredericia, 29kr/stk og 5 for 100kr, er dog ikke altid de har ret mange men så kan man ellers kombinere dem med nogle på DVD. Enkelte gange har jeg også fundet bluray til kun 20kr/stk. Men min erfaring når jeg en sjælden gang har været i Vejle er at de sjældent har haft bluray til under 50kr brugt.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Online
Point: 24645
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

 
vil skyde på at nok mindst 50% af min samling på +600film er købt brugte i blockbuster, man kan gå hjem med god samvittighed når man feks har købt 5 brugte for 100kr + 10% bonus. 
De titler jeg køber i DK, er også 90% fra BB. Deres priser er altid gode, og så de 10% oveni. Jeg har bare et problem med brugte ting.Embarrassed
Mvh
Flemming Larsen
Til top
MichChrisIp Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 19:22
Halløj folkens ;) 
Så det tid til hvad der er kommet i de sidste 2-3 uger!


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 237238239240241>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu