recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Treated´s Hjemmebio (Nu med sonos playbar+sub)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Treated´s Hjemmebio (Nu med sonos playbar+sub)

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Treated´s Hjemmebio (Nu med sonos playbar+sub)
    Sendt: 11-Januar-2011 kl. 19:12
Vil da os lige vise mit setup derhjemme. Sorround sættet er ikke det som jeg kunne ønske mig allermest, men det er flot og spiller faktisk rigtig godt, prisen taget i betragtning.

Fjernsyn         : Samsung PS64D8004
Hifi møbel       : Biva Chelsea
Medie Afspiller: Ac Ryan HD Mini2
Music              : Sonos Playbar
Sub                : Sonos Sub
Apple grej      : Apple TV3








Jeg gik væk fra at lave mit eget tv bord og istedet modificere et andet.

Tv bord købt i biva (Chelsea)
Sonos Playbar købt i hifi klubben

Jeg har så købt nogle magneter i biltema, som er skruet på siden i midten af tv bordet. Hvor jeg så har lavet en ramme med højtalerstof (også købt i biltema) Stoffet er lagt dobbelt for at skjule evt dioder. Benene på tv bordet er ORG grå, men de er s betrukket med hvid højglans film.


Redigeret af Treated - 15-December-2014 kl. 12:27
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2011 kl. 19:16
Meget minimalistisk! Er den niche lavet specielt til udstyret?Smile
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2011 kl. 19:34
sådan er huset bygget i sin tid, pejsen er til venstre i billedet. Det har jo nok været til brænde i sin tid :)

men som skrevet er det os kun en slags midlertidig sorround, indtil vi får råd til ordentlig udstyr
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2011 kl. 19:43
Du burde sænke dit tv, så man ikke kan se de ledninger mellem rack og tv. Ellers meget minimalistisk.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2011 kl. 20:03
det er fordi jeg har et vægbeslag som kan tilte, og det tilter 2 cm ned os, derfor der er lavet plads til den kan tilte :)
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2011 kl. 21:34
Okay. Hvad så med at give de 3 kabler en sort strips?
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2011 kl. 23:45
ja man kunne godt lave det lidt mere gemt af vejen derinde, men det er satme ikke nemt at komme til.  Men kunne da godt være jeg lige skulle give det sidste finish. mht minimalistisk, så kan jeg nu godt selv lide at man ikke har alle mulige klodser stående. vil os gerne have npget andet senere, men skal være noget småt, stilfuld og godt :) kommer engang hehe
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2011 kl. 20:06
Rigtig god WAF effekt der. Viste det til min kone der nærmest jublede over at det kunne se så flot ud:-) Jeg ville også se om jeg kunne finde en strip til de kabler. Det er synd masn kan se dem, men ellers rigtig flot og fedt med den nieche. Thumbs up
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2011 kl. 11:52
mange tak bigRaj, ja damen herhjemme er os overlykkelig hehe. Men kan godt se at min setup i forhold til, nærmest alle andre herinde, at det jo ikke er kvalitets udstyr. Men man må jo spare sammen til noget ordentlig med tiden :)
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 08:45
Vil lige høre jer ad om man kan få en reciever som har et blank sort design, som passer ind i stilen? Den behøver ikke være toppen af poppen, bare en god standard til fornuftige penge?

Redigeret af Treated - 28-April-2012 kl. 10:16
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 10:31
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 10:35
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu