recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Treated´s Hjemmebio (Nu med sonos playbar+sub)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Treated´s Hjemmebio (Nu med sonos playbar+sub)

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 17:25
OleDK jeg kan godt lide designet på den HK, men ser mig helst fri for en bluray afspiller, jeg har serveren til at køre alt det gejl i hele huset.

Men helt klart noget i den stil kunne jeg godt tænke mig, hvor den ikke er 20-30 cm høj :D men meget diskret i designet. 

Ved ikke om andre har nogle bud måske.
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 20:45
Flot og stilrent :-)

Sonys STR-DN1000 - DN1010 - DN1020 har også blank finish, men ved ikke om det er det du søger?
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 14:43
ja ved du hvad  Sonys STR-DN1010 er sku ved at være der. Det jeg ønsker er ganske simpelt en hvor alle synlige knapper er væk stort set :) kan godt lide man ikke kan se alle de knapper. Nok bare mig som er underlig :D men hva sådan er det jo, vil gerne holde det i stilfulde linier.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 18:31
Nå jeg vil da lige komme med lidt info om mine fremtids planer herinde :)

Jeg vil erhverve mig en sonos playbar, og i den forbindelse vil jeg have et tv bord, som monteres på væggen. >> link til efterspørgsel <<

Så vil jeg os se mig om efter et nyt fjernsyn også, vil gerne op i noget større :)
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2013 kl. 09:29
Slet ingen der har forslag til sådan et tv bord???
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 14:35
Har tilladt mig at opdatere mit første indlæg så i kan se forskellen.

Jeg gik væk fra at lave mit eget tv bord og istedet modificere et andet.

Tv bord købt i biva (Chelsea)
Sonos Playbar købt i hifi klubben

Jeg har så købt nogle magneter i biltema, som er skruet på siden i midten af tv bordet. Hvor jeg så har lavet en ramme med højtalerstof (også købt i biltema) Stoffet er lagt dobbelt for at skjule evt dioder.

Er RIGTIG tilfreds med mit setup og fremtidsplaner bliver Sonos Sub, samt 2 stk Sonos Play 3 højtalere.


Redigeret af Treated - 09-Maj-2013 kl. 15:39
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 15:42
Glemte da os helt at sige at benene på tv bordet også er blevet betrukket med hvid højglans folie, som et lille extra finish
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 19:22
skal lige siges at jeg har fået vendt sonos baren om, så den vender rigtigt (pinligt) Embarrassed
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 11:14
Så har jeg opdateret min stue lidt, har lige sat samsung PS64D8005 op i går, samt har fået sonos sub.

Billeder kan ses på side 1 (nederste billede), jeg opdaterer den første besked da jeg synes det er lidt sjovt at kunne se udviklingen på ens setup :)


Redigeret af Treated - 25-Januar-2014 kl. 12:49
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 11:26
lækkert med et stort TV

Og det ser helt fint ud sammen med playbar'en
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 11:46
ja det er sku dejligt med et stort TV, ungerne var helt vilde i går hehe. 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 11:53
Er det nye Tv det nederste med uglerne?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu