recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der kommet en ny mindre boks til TDC hometrio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr der kommet en ny mindre boks til TDC hometrio

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
GD12 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Februar-2011
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 21:57
Hej

Jeg har et billede på min telefon, det er ikke den bedste kvalitet men jeg ser om jeg kan få billedet over på computeren, jeg prøvede lige men kortlæser crasher hvert gang kortet fra Nokia'en kommer over i.....

Boksen findes ikke inde på Cisco's hjemmeside.

Boksen er mere stilren end den nuværende. Fronten er helt glat med knapper ude til højre, samme type som på den nuværende med et antal knapper centreret i en cirkel. USB-indgang helt ude til højre og on/off knap med grønt lys ude til venstre. I forhold til de monstre på Cisco's hjemmeside er den nye boks ganske pæn.

Jeg ved ikke hvordan man får fat i den nye boks. Jeg har i løbet af den sidste uge modtaget to nye modtagere med harddisk og ingen af dem var den nye - jeg prøvede ikke at få fat på den nye men en udskiftning af den gamle Motorola resulterede i to nye modtagere. TDC-butikken kunne ikke svare på hvad planen er med den nye boks eller hvordan man får den.

Mvh


Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 721
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2011 kl. 15:59
Den ligner den her meget godt...


Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2011 kl. 20:20
Boksen er ganske rigtig lidt mindre fysisk end den gamle Kiss-modtager og indeholder som allerede skrevet en harddisk på 320 GB nu.
 
Sålænge der stadig er Kiss-modtagere på lager (både til brug ved fejlretning og nyoprettelser), så vil det ikke være muligt at få denne nye STB - ej heller ved tilkøb.
 
Brug for billeder?


Redigeret af sbndk - 10-Februar-2011 kl. 20:22
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 721
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2011 kl. 17:28
Ja stik et billed af den med tdc look..

Så er det bare sjov at boksen allerede står i flere butikker og at de i tdc butik siger man bare man ringe ind og få den byttet.. Jeg ringende ind og fik min byttet igår så er spændt på hvad der kommer til mig.. Ellers ryger den i hovede på tdc igen hvis det er kiss boksen de sender . For BAD om den nye CIsco boks..
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2011 kl. 18:44
At en TDC Butik har den og kan vise dem frem, er jo ikke det samme som at man bare kan ringe til TDC om få ombyttet en velfungerende Kiss.
 
De har ikke været helt korrekt informeret i den TDC Butik så.
 
 
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 721
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2011 kl. 21:03
Nu betaler jeg leje af møget og jeg er forbruger så selvfølgelig kan jeg det.. Alternativet er at jeg bare opsiger lortet, da det jo ikke er en billig løsning.

Og ham jeg snakkede med påstod man ikke kan købe boksen og det passer ikke for tdc har tidligere oplyst at hvis man ikke ønsker at leje boksen så kan man købe den. 

Har du boksen eller hvordan har du fået fat i billederne ?


Redigeret af wanting - 11-Februar-2011 kl. 21:35
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2011 kl. 17:46

Hvad er fordelen ved den, udover hd og størrelse? Synes som udgangspunkt min TDC boks fungere ok. Den fejler optagelsen et par gange, men tror mere det skyldes fejl i programoversigten.

Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2011 kl. 18:26
Måske værd at bemærke at Kiss også er Cisco (reelt lavet af et andet Cisco brand som så har fået Kiss logoet smækket på).
Til top
pmalm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2007
Sted: 3400, DK
Status: Offline
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2011 kl. 08:23
Hej!

Jeg fik mit hometrio ca. nov. 2010 og jeg fik den boks som trådstarter viser et billede af..
Har kammerat der fik hometrio midt jan. Han fik den nye boks med harddisk. TDC manden der var ude sagde også han var en af de heldige der fik den nye boks... 
Mvh Peter

LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS.
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2011 kl. 12:38
Der er ingen forskel udover harddiskens størrelse og det kosmetiske. Det er nøjagtig samme firmware og derfor også samme muligheder.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu