recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anthem reciever og processor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anthem reciever og processor

 Besvar Besvar Side  <1 40414243>
Forfatter
Besked
Brumme Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brumme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 12:10
Oprindeligt skrevet af Martin Pedersen Martin Pedersen skrev:

Hvor bor du?


I Odense
Samsung UE46F8005
Oppo BD 83
Anthem MRX 500
Densen B200
Rega Saturn
Squeezebox Touch
Rega RP 8
WD TV Live Hub
Audio Magic ST1 Mk II
Audiovector C Sub
Audiovector C Super Center
Audiovector M1 Super
Til top
Brumme Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brumme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Jeg er utrolig glad for min. Den fungere bare og lyden er detaljeret. Det eneste problem jeg har oplevet og har faktisk ikke testet det efter den seneste software. Det var at når jeg så en film og skiftede mellem at have sub på og ikke have på. Så var det lige som at trække en tæppe over højttalerne samt lyd Niveauet også når jeg slog subwooferen til.Otto og jeg fandt ud af at det lagde i den opdatering den havde den gang som var skyld idet. Fordi vi tog en helt ny receiver med en endnu ældre opdatering og det var der ikke noget. Så opdaterede vi den seneste opdatering og så skete det igen. Og havde helt glemt problemet : ) hehe. Må jeg lige teste.


Har aldrig set film uden brug af sub, så der kan jeg ikke hjælpe dig. Har dog prøvet at slå subben til og fra, når jeg hører musik i srereo. Her er der ingen "tæppe" problemer.

Det burde kunne løses med en ny firmware, hvis ikke 50.19 har løst det. Meld lige tilbage om det er et problem efter den seneste update eller endnu bedre, skriv til Anthem.


Allan
Samsung UE46F8005
Oppo BD 83
Anthem MRX 500
Densen B200
Rega Saturn
Squeezebox Touch
Rega RP 8
WD TV Live Hub
Audio Magic ST1 Mk II
Audiovector C Sub
Audiovector C Super Center
Audiovector M1 Super
Til top
Martin Pedersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-August-2008
Sted: 7160, Denmark
Status: Offline
Point: 266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af Martin Pedersen Martin Pedersen skrev:

Hvor bor du?
Har kigget lidt inde på http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1289533, men må indrømme at de 279 sider afskrækker mig lidt, så håbede de danske ejere lige kunne sende mig på rette spor omkring + og - ved dem.
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 13:15
Anthem koncentrer sig om lyden og reel power. Især deres ARC er lækkert at bruge samt det fungere godt.
De har ikke indbygget Airplay og andre streamings mulighed. 
designet synes jeg er fedt og anderledes. 

Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 13:15
Du kan også læse Hothers test af anthem MRX700
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Brumme Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brumme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2011 kl. 16:27
Hej Kenny

Hvis du har 500 eller 700 har du internetradio på forstærkeren. Du kan også afspille musik via en usbnøgle. Jeg bruger en Squeezebox Touch til at køre min musik fra min nas server.

Allan
Samsung UE46F8005
Oppo BD 83
Anthem MRX 500
Densen B200
Rega Saturn
Squeezebox Touch
Rega RP 8
WD TV Live Hub
Audio Magic ST1 Mk II
Audiovector C Sub
Audiovector C Super Center
Audiovector M1 Super
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2011 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Anthem koncentrer sig om lyden og reel power. Især deres ARC er lækkert at bruge samt det fungere godt.
De har ikke indbygget Airplay og andre streamings mulighed. 
designet synes jeg er fedt og anderledes. 

Men går da ud fra, at når den MDX dock kommer, at der er noget airplay eller lignende....Smile
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2012 kl. 22:43
Er der nogen der mangler effekt i biffen.
Så nup lige 7 af dem her og kom og sig at i mangler mere  

 
 
 




Redigeret af SVP03 - 06-Januar-2012 kl. 09:24
SVP03
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2012 kl. 08:26
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Er der nogen der mangler effekt i biffen.
Så nup lige 7 af dem her og kom og sig at i mangler mere

http://anthemav.com/products/anthem-statement/amplifier/m1-monaural/m1-monaural-amplifier


haha Clap
Crazy, de burde kunne styrer det ja Tongue
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 23:31
igen igen problemer med ARC - Nu kan programmet ikke finde mikrofonen - Nogen der har en løsning?
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 00:05
Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

igen igen problemer med ARC - Nu kan programmet ikke finde mikrofonen - Nogen der har en løsning?

Du har ikke lagt mikrofonfilen ned i dit arc bibliotek på din pc.
SVP03
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 08:19
Det er sgu nok rigtigt! Så må jeg se om jeg huske hvordan man gør det! Takker, prøver ad!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 40414243>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu