recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos hos Bilka...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSonos hos Bilka...

 Besvar Besvar Side  <12345 14>
Forfatter
Besked
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 19:44
HFK har altid behandlet mig ordentligt, er det ikke især på TV købssiden det halter efter hvad jeg hører. Det havde de jo aldrig i gamle dage.
SVP03
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 20:27
Oprindeligt skrevet af pointwood pointwood skrev:

Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:


Ikke for at genere nogle men Sonos er et Bilkaprodukt. Efter min mening er produktet ubrugeligt rent lydmessigt, men oki MP3 lydfiler er også blevet vildt udbredt. Mange er tilbøjelig til at give afkast på lydkvaliteten hvis bare produktet har nogle sjove features LOL

 

Hilsen Jonas Bojer

Jeg forventer ikke samme lyd i Sonos S5 til 3000 som i et anlæg til 40.000...

Har du bud på produkter i stil med Sonos, der tilbyder langt bedre lydkvalitet?

Efter min mening får du svært ved at finde noget der er bedre til køkkenet osv.
 
bruger Squeezebox Boom i køkkenet - syns den spiller imponerende i forh. til størrelsen.
i stuen står en Touch og streamer al min musik, både på anlægget, til min Boom i køkkenet - og til sommer når Boom skal med på terrassen...
- og så har jeg hverken Nas eller PC til at stå og køre :-)
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
Thomaszulu Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-December-2009
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 20:54
jeg synes vi burde henvise til trustpilot eller andre internet sider, hvis folk har en dårlig opfattelse af vores kære branche medlemmer. Hvis man har haft en personlig dårlig oplevelse i en butik så fair nok hvis man er utilfreds. Men jeg synes ikke det høre hjemme i disse forums at snakke dårligt om bestemte butikker. Hi-fi klubben såvel som andre.



Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af Thomaszulu Thomaszulu skrev:

jeg synes vi burde henvise til trustpilot eller andre internet sider, hvis folk har en dårlig opfattelse af vores kære branche medlemmer. Hvis man har haft en personlig dårlig oplevelse i en butik så fair nok hvis man er utilfreds. Men jeg synes ikke det høre hjemme i disse forums at snakke dårligt om bestemte butikker. Hi-fi klubben såvel som andre.




Pjat, skulle det så også være forbudt at sige man synes noget er et dårligt produkt?
Til top
Thomaszulu Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-December-2009
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 21:31
nej netop ikke. Produkterne er netop det der er i fokus. Men det er jo igen bare min mening.

Til top
cjoscar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 21:48
Oprindeligt skrevet af Thomaszulu Thomaszulu skrev:

jeg synes vi burde henvise til trustpilot eller andre internet sider, hvis folk har en dårlig opfattelse af vores kære branche medlemmer. Hvis man har haft en personlig dårlig oplevelse i en butik så fair nok hvis man er utilfreds. Men jeg synes ikke det høre hjemme i disse forums at snakke dårligt om bestemte butikker. Hi-fi klubben såvel som andre.



Pjat, selvfølgeligt skal der debatteres om både forhandlere og produkter. 
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 22:24
Selvfølgelig skal der debatteres forhandlere men man har også godt af at drage sine erfaringer. Trustpilot burde efter min mening hedde Trollcountry istedet, sjældent har man set så meget galde på et sted. 
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1124
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 00:23
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Jeg forstår ikke alle de negative omtaler af HFK. Min lokale afdeling er vildt flinke og meget opmærksom på mine preferencer. Og er flere gange talt ned i model... og dermed pris. Selvfølgelig kan der være uheldige ansatte og man kan også gå helt skævt af hinanden... og nogen går nok også derind med dårlig attitude. Men jeg kan kun anbefale dem :) Og jeg får aldrig rabat og acceptere det. Priserne er ok og sjældent fåes det betydeligt billigere i udlandet. Og jeg gider ikke bøvlet når det ikke virker osv. med udlandskøb. Men det er jo individuelt.
Kan kun gi dig ret Wink Jeg vil sku da 1000 gange hellere støtte min lokale Hifiklub end at handle i Bilka. Det ender sku da med, at vi kun har Elgiganten, Bilka osv at handle Hifi i fremtiden. Fatter i ikke det ? 
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 01:01
har læst den omtalte tråd. kan ikke se hvad du mener. beskriv venligst.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1124
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 01:14
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

har læst den omtalte tråd. kan ikke se hvad du mener. beskriv venligst.
Hvis folk folk hellere vil støtte Bilka, Elgiganten osv end RIGTIGE hifi-forretninger som Hifiklubben, TapeConnection, så ender det med, at de må dreje nøglen om....
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 01:36
Bowie og andre.. jeg vil gerne støtte den lokale hifi forretning,
men min sidste erfaring var at jeg kontaktede hifi klubben per mail, at jeg var interesseret i at hører netop S5'eren, og jeg beskrev min musik smag med mere, så de havde en idé om hvad jeg gerne ville hører når jeg kom forbi for at hører den..
da jeg fik et svar (inden for rimelig tid, den ros skal de ha') der skrev de at det hele var klar, og at jeg bare kunne komme forbi..
da jeg så kom forbi dagen efter, så kunne jeg få lov at høre noget musik som lå på deres demo ting, hvor at lydkvaliteten var under acceptabel MP3 lyd, og overhovedet ikke noget som det jeg beskrev at jeg var interesseret i (tror vidst det var noget opera eller lignende)
hvor at han undskyldte, men deres NAS var gået i stykker.. (Det var ikke sket i mellemtiden, men det gad han åbenbart ikke belemre mig med på email)
så sagde jeg at jeg godt ville købe en, men om jeg så kunne komme retur med den hvis jeg ikke var tilfreds.. det kunne jeg så ikke..
selv hos Bilka kan jeg levere tilbage hvis jeg ikke er tilfreds, og service hos bilka havde nok ikke været bedre, men den havde nok heller ikke været ringere..

så fortæl mig hvorfor jeg skulle vælge at handle hos HiFi klubben, når deres service er så ringe alligevel..?

bevares, jeg har i en anden af deres butikker fået udmærket kundeservice, og deres Carsound butikker fungere også rigtig godt, men fælles for dem alle er at den eneste rabat man får, det er bolcher, og helt ærligt, det synes jeg ikke er iorden, når selv at elgiganten kan give rabat hvis man køber flere ting.. så kan hifi klubben vel også..
de siger bare hver gang at nej, de tjener ikke særlig meget på produkterne, så de kan ikke give rabat.. men de kan godt kører priskrig med Bilka.. og lur mig om begge forretninger stadig tjener penge på den her reklame kampagne.. som det vel nærmest er blevet til...
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1124
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 02:21
Oprindeligt skrevet af Blank Blank skrev:


så fortæl mig hvorfor jeg skulle vælge at handle hos HiFi klubben, når deres service er så ringe alligevel..?
 
Jeg kan godt forstå dig. Det er bestemt ikke en god behandling du har fået (sådan er det HELDIGVIS ikke i alle deres butikker) Du kunne jo også vælge, at købe på Hifiklubben onlinesite, der vil du jo så kunne levere dit produkt tilbage, hvis du ikke vil ha det alligevel.
 
Det, der er problemmet i dag, er at folk "jagter" den absolut laveste pris, de kan finde....derfor ender det med, at der ikke er plads til hifibutikker mere. Jeg vil sku da være træt af, at hvis jeg om nogle år skulle ud og ha nogle gode gulvhøjtalere, at der så kun var elgiganten tilbage....
 
Sådan frygter jeg, at det ender....Desværre


Redigeret af BowieCool - 09-Februar-2011 kl. 05:55
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 14>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu