recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Motorola XOOM tråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMotorola XOOM tråd

 Besvar Besvar Side  <12345 8>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Ariake Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Februar-2011
Sted: DNK
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2011 kl. 12:36
Af ren og skær nysgerrighed hvor i landet er du fra :p ville jo noget gerne slå et smut forbi og kigge dig over skulderen når du brugte den :o
Jeg har en Ugle!
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2011 kl. 11:56
Så kom den sgu Smile Fed maskine! Glæder mig til at komme hjem fra arbejde så jeg kan få leget ordentligt med den.
Første indtryk er at den ligger godt i hånden. Der er gods i den, men den føles ikke tung på nogen måde.
 
Mere følger - og smid endelige spørgsmål hvis det er.
 
Til Jan: Installer MoreLocale2 fra market for at skifte sprog fra Tysk (som er det eneste den har installeret som standard).
Til top
Ariake Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Februar-2011
Sted: DNK
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2011 kl. 19:53
Cool nok :) giv endelig en opdate på jeres indtryk er. 
Jeg har en Ugle!
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 23:27
Oprindeligt skrevet af Jan4 600 Jan4 600 skrev:

<font ="Apple-style-span" face="Arial, Helvetica, sans-serif" size="2">Har i dag kl. 18.01 fået mail fra <span ="Apple-style-span" style="border-collapse: collapse; white-space: nowrap; -webkit-border-horizontal-spacing: 2px; -webkit-border-vertical-spacing: 2px; line-height: normal; ">hardwareversand.de, at min Xoom nu er afsendt.</span>
<font ="Apple-style-span" face="Arial, Helvetica, sans-serif" size="2"><span ="Apple-style-span" style="border-collapse: collapse; line-height: normal; white-space: nowrap; -webkit-border-horizontal-spacing: 2px; -webkit-border-vertical-spacing: 2px;">
</span>
<font ="Apple-style-span" face="Arial, Helvetica, sans-serif" size="2"><span ="Apple-style-span" style="border-collapse: collapse; line-height: normal; white-space: nowrap; -webkit-border-horizontal-spacing: 2px; -webkit-border-vertical-spacing: 2px;">Glæder mig....Big smile
</span>
<font ="Apple-style-span" color="#00681c" face="arial, sans-serif" size="2"><span ="Apple-style-span" style="border-collapse: collapse; line-height: normal; white-space: nowrap; -webkit-border-horizontal-spacing: 2px; -webkit-border-vertical-spacing: 2px;">
</span>
<font ="Apple-style-span" color="#00681c" face="arial, sans-serif" size="2"><span ="Apple-style-span" style="border-collapse: collapse; line-height: normal; white-space: nowrap; -webkit-border-horizontal-spacing: 2px; -webkit-border-vertical-spacing: 2px;">
</span>


Samme her! de må have fået et begrænset antal hjem siden de allerede melder udsolgt. Glæder mig til at DHL banker på døren :-)
Til top
Jan4600 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Marts-2011
Sted: Køge
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 22:44
Har i dag kl. 18.01 fået mail fra hardwareversand.de, at min Xoom nu er afsendt.

Glæder mig....Big smile


Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 07:50
Øv.
 
Jeg har bestilt en Xoom hos Hardwareversand.de. Indtil igår stod at ville blive afsendt idag d. 28, men nu skriver de at leveringen er udskudt...
Til top
acce Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Marts-2009
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 19:16
Er der nogen der har fået fat i en, og kan komme med et "review" ?

Ved I om der findes en butik i Flensborg der sælger den? Så man kan prøve den inden køb?

Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2011 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af FriendlyMots FriendlyMots skrev:

http://www.amazon.de/Motorola-HD-Touchscreen-Android-Dual-Core-Prozessor/dp/B004Q7E8FQ/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1303404764&sr=8-1

Ifølge link er det nu stadig 699..

Kan godt se den er røget tilbage igen - Tog et screenshot da prisen var nede, da jeg forventer at dem der forudbestilte får den til den laveste pris den var annonceret til i mellemtiden. 
 


Til top
FriendlyMots Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2007
Status: Offline
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2011 kl. 18:53
KRP-600m - isf-kalibreret
Onkyo 705
Focal Sib
PS3/Xbox360 Hddvd addon
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2011 kl. 20:59
XOOM med 3G er faldet til 613 EUR hos Amazon.de for de interesserede. 

Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2011 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af Blu-ben Blu-ben skrev:

Prisen på det link er steget 100 euro til 699 nu
 
Ja det så jeg. De fedtede lidt rundt i prisen de første par dage, jeg fik bestilt min til 599, men nu ser det ud til at den ligger fast hos dem på 699. Der er dog andre online butikker i DE som sælger den til billigere http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/2363083_-xoom-motorola.html.
Til top
Blu-ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2008
Status: Offline
Point: 869
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2011 kl. 09:42
Prisen på det link er steget 100 euro til 699 nu
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu