recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Focal surroundsæt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af Focal surroundsæt

 Besvar Besvar Side  123 10>
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Emne: Fælleskøb af Focal surroundsæt
    Sendt: 06-Marts-2011 kl. 22:17
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
NinjaZee Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 03:29
Så er der bestilt :)
Havde med spænding ventet på at de blev sat ned. Gad ikke betale 6500,- for dem, når jeg vidste at de havde været nede på 4000,- før.
Til top
MrVolbeater Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 125
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 11:50
Hejsa.
 
Har for et stykke tid siden købt et sæt focal sib 5.1 gennem jer via et fælleskøb på recordere.dk.
Sættet har virket upåklageligt indtil nu, hvor jeg er ved at flytte sammen med kæresten.
Her i weekenden har jeg fået hængt højtalerne og mit tv op, og der virkede sub'en, men så ville min kæreste lige støvsuge, og nu virker den ikke, hun siger, at det eneste hun har gjort, er at flytte den, så hun kunne støvsuge der også.
 
Er lidt fortabt for ved ikke rigtig hvad der kan være galt.
 
Venlig hilsen
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 11:54

Har du tjekket sikringen i din el tavle ?

SVP03
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 12:29
Lidt fejlfinding må du udføre.

Det er ikke nok at skrive: ved ikke.

Hvad har du undersøgt som mulig fejl ?
Til top
MrVolbeater Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 125
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 13:17
Har tjekket el-tavnen, men når fjernsyn, receiver, ps3 og Wii virker uden problemer, og de sidder i samme forlængerledning, tror jeg ikke det er der problemet er :)
Til top
MrVolbeater Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 125
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 13:18
Som mulige fejl, har jeg prøvet at rode lidt med strømkablet for at se om der skulle være en løs forbindelse, hvilket jeg ikke synes der virker til at være.
Har også tjekket den sikring der i selve sub'en, og den fejler heller intet.
Til top
Tingkaer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 153
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 13:29
Hej,
 
Jeg har lige et spørgsmål ang anvendelse af Focal sættet.
 
Jeg har pt en mac mini som jeg hovedsageligt bruger som afspilning af film. Derudover har jeg også en PS3.
Min mac mini er koblet op til en NAD T744 reciever med 2 tannoy højtalere via et alm lydkabel og så dmi->hdmi til TV'et
Ps3 er sat op til TV via hdmi.
 
Jeg kunne godt tænke mig et ordenligt surroundsound anlæg til stuen til når jeg ser film.
Så jeg overvejer at købe focal sættet og skille mig af med mine tannoy højtalere.
 
Men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt min NAD T744 reciever kan bruges som reciever til Focal sættet?
Da jeg hovedsageligt ser film fra min mac mini gør det ikke så meget at surround ikke kommer fra Ps3, men det ville da helt klart være optimalt.
Derfor vil jeg gerne vide om det overhovedet er muligt at få sat min ps3 + mac mini over til NAD t744 recieveren og derfra med et kabel (hdmi) over til TV'et?
 
Så vidt jeg har forstået så bliver jeg vist nødt til at købe en ny reciever (f.eks. NAD t747) som har HDMI output og input. Og så købe et optisk kabel som kan gå fra mac mini til min reciever.
 
Håber i kan hjælpe mig.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 13:49
Hej Alle

Antal bestillinger:  4

Mere om dette Fælleskøb

  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
whatz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Branchemedlem

Oprettet: 16-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af Tingkaer Tingkaer skrev:

Hej,
 
Jeg har lige et spørgsmål ang anvendelse af Focal sættet.
 
Jeg har pt en mac mini som jeg hovedsageligt bruger som afspilning af film. Derudover har jeg også en PS3.
Min mac mini er koblet op til en NAD T744 reciever med 2 tannoy højtalere via et alm lydkabel og så dmi->hdmi til TV'et
Ps3 er sat op til TV via hdmi.
 
Jeg kunne godt tænke mig et ordenligt surroundsound anlæg til stuen til når jeg ser film.
Så jeg overvejer at købe focal sættet og skille mig af med mine tannoy højtalere.
 
Men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt min NAD T744 reciever kan bruges som reciever til Focal sættet?
Da jeg hovedsageligt ser film fra min mac mini gør det ikke så meget at surround ikke kommer fra Ps3, men det ville da helt klart være optimalt.
Derfor vil jeg gerne vide om det overhovedet er muligt at få sat min ps3 + mac mini over til NAD t744 recieveren og derfra med et kabel (hdmi) over til TV'et?
 
Så vidt jeg har forstået så bliver jeg vist nødt til at købe en ny reciever (f.eks. NAD t747) som har HDMI output og input. Og så købe et optisk kabel som kan gå fra mac mini til min reciever.
 
Håber i kan hjælpe mig.

Du vil godt kunne bruge en T744 som reciever til sibberne. Du vil sagens kunne anvende surround fra PS3 også via det optiske. Da du har 2 optiske indgange på den, vil det sagens kunne gå. :-)


Redigeret af whatz - 07-Marts-2011 kl. 13:53
Mvh,
Daniel Nielsen
HiFifreaks.dk | HiFi-freaks.dk |
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 18:25
Har efterhånden haft dette sæt i over 3 år (tror jeg det må være) og har aldrig fortrudt. Syntes det spiller rigtig godt når man tænker på størrelse og pris. 

Kan anbefales.

OBS. Har aldrig haft nogle problemer med subben efter kæresten har støvsuget! ;) 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
MSP84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 92
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 18:33
Er det muligt udelukkende at købe baghøjttalere og en til center, altså 3 stk. af de små sattelitter?
 
Mvh
Michael
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu