recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bilka har LG 50PK760N til 4999,-
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBilka har LG 50PK760N til 4999,-

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2011 kl. 22:29
Oprindeligt skrevet af mureren mureren skrev:

Har lige fået mit sat op.
(det er sgu' tungt, ikke nemt at holde mens man sætter stik i)
 
Billedet fejler intet! Ingen pixelfejl eller andet generende. (kommer fra et Pana 42PV60)
Der er ingen mislyde jeg kan høre.
Flot tv.
Men hvorfor fan... skal strømstikket vende bagud Dead Nu hænger mit tv cirka 1-1,5cm længere ud fra væggen i bunden, end det gør i toppen!
 
Så gik jeg egentlig og troede at PAT (picture and text) var ved at være standard på alle tv, men det kan jeg ikke lige se det er på mit nye LG.
Minor annoyance, siden guide nu kan bruges i stedet for text-tv i de fleste tilfælde, men alligevel.
Sådan kan det gå når man skynder sig at købe uden at lave grundig research Smile
Køb et knækket HDMI stik, så er den klaret. Jeg har et 760 som hænger på et slim beslag. Der er kun en cm til væggen. Det går vel an? Wink

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2011 kl. 23:42
Hvordan skulle det hjælpe når det er strømstikket der rammer væggen?
Jeg har ikke set man kan få vinklede strømstik der passer, men det betyder ikke de ikke findes Smile
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 00:42
mvh Christian
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 01:24
Det må man sige ja til :-)
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 10:11
Nå ja, sådan et har jeg selvfølgelig også. Beklager Wink

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 12:38
Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

Jeg har et LG 760, som jeg købte i stedet for et G20. G20 havde jeg i en uge, så røg det retur. Det larmede som et hvepsebo og var langt grimmere. Har ikke fortrudt et sekund. 

5K for 760'eren er en fantastisk pris. Det er samme design og panel som sidder i LG's topplasma fra 2010 PK950.


Jeg har selv LG PK950N, og hvad jeg har læst er billedekvaliteten ens med PK760N - mere eller mindre.

Det eneste problem jeg har med den, er det langsomme kanalskift, en smule retention og så er sortniveauet ikke det bedste. Derudover lider det af fosforslør ved sort/hvid scener, men skulle faktisk være en af dem med mindst af dette.

Jeg skiftet lidt mellem THX settings og Flatpanels indstillinger(med undtagelse af farve indstillinger).
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 13:11
ja har leget lidt med 760n jeg købte til en kammerat, og satte et 950n op til mine forældre, jeg synes som nævnt kanal skift og generelt navigering kører en del bedre på PK950N, synes også sortniveauet er bedre på PK950N som om THX settings fungere bedre. 

retention var det samme, der skal 10 sekunders warning fra en Bluray film til før man kan se det i det mørke billede, men det er hurtigt væk, selv bjælkerne efter 2 1/2 times film er hurtigt væk. og efter de gamle har brugt deres 950N i 100 timer, der er retention mindre, men ikke noget jeg tror de nogensinde slipper for..

Jeg synes faktisk der er forskel på de 2 tv, men igen det er marginalt, lidt lige som jeg også synes forskellen i billede på G20 til V20 er marginalt. (dog hos Pana, er der MIL til forskel på designet)

Sortniveauet er også under middel på begge paneler, efter Flatpanels 0.04 måling, så havde jeg forventet noget nær sort som rammen i mørke, det er der ikke, og da panelet jo er gråt, så er sortniveauet ikke eksisterende i dagslys. der vil ethvert lcd gøre den til skamme. 

men det er et SUPER lækkert tv, dog er alm TV og selv DRHD lidt for blødt, mangler detaljer, smækkede THE PACIFIC BLURAY på, der fik jeg så set at tv´et kan levere detaljer i en grad hvor det gør helt ondt.

og så lige en rettelse, selvom det ikke er nævnt her..

NEJ det er IKKE en glasplade der er foran tv´et, det var heller ikke en glas plade foran på mit V10 (Selvom de kaldte det GLASS design), det er PLAST. RIGTIGE glasplader koster en FORMUE at købe, eneste tv jeg har opdaget med GLAS er BV7.

Det gør også at overfladen ikke på samme måde er HELT homogen, den ser sådan ud..

Det der dog irritere mig lidt med pladen på PK950N er at du skal ikke langt ud til siden, før den gør billedet lidt diffust... 

Det er et lige så slemt problem som f.eks. det med at LCD mister farve i off angle, jeg ser det dog personligt ikke som et problem, men det findes. synes ikke min V10 havde det issue.


Redigeret af Rasmusdc - 13-Marts-2011 kl. 13:20
Til top
Rittig Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-April-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 15:29
Jamen for hulen - til den pris?!?
 
Jeg slap købte det i Bilka og supplerede med en LG BDP550 (tror jeg den hedder) til 600kr fra EL-Giganten, og så er man altså nogenlunde okay kørende på billed siden.
Jeg har et godt men ældre 5.1 anlæg som det er sluttet til, og så er det altså lige før jeg hellere vil se film hjemme, end i biografen.
 
Jeg har helt ærligt kun sluppet ca. 5500 kr for tv og bluray afspiller, så lidt har jeg aldrig givet for et tv før, og jeg er ikke feinscmecker nok til at kunne finde noget at være utilfreds med.
Det har 4 HDMI indgagne og 2 USB der kan tage op til 1Tb diske, DLNA og afspiller i en acceptabel vifte af formater.
 
Og til dem der ikke nåede det: Jeg synes stadig det er et rigtig godt køb, også selvom det skulle være 1000kr dyrere, så det synes jeg ikke man skal tænke så meget over.


Redigeret af Rittig - 11-April-2011 kl. 09:20
Til top
SteffenM Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Januar-2010
Status: Offline
Point: 281
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2011 kl. 13:03
Så har de skærmen igen til samme pris! I hvert fald i Aalborg!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu