recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fullrate TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFullrate TV

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
ustakrat Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Januar-2010
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2011 kl. 17:32
blot til info så vil fullrate TV aldrig få en aftale med viasat - og det er noget jeg ved 110% det er ikke rygter.
 
Fullrate TV bliver lanceret i slutningen af året officelt mener lige det bliver efter sommerferien
Til top
jonz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2011 kl. 23:59
Oprindeligt skrevet af Erroneus Erroneus skrev:

Må man høre, dem der blev udvalgt, hvor henne i landet de bor?
 
Rolfsvej
2000 Frederiksberg
 
/j
Til top
jonz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 11:50

Så er boxen på vej, det drejer sig om en Tatung STB 2313 spec. kan hentes her, nogen der har erfaringer?

Der sitter 2 stk. USB 2.0 på bagsiden, kan de bruges til en ekstern HD ? 
 
/j
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 12:05
 
 Der står ikke noget om, at der er PVR funktion, så er den IMO ganske uinteresant.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jonz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 
 Der står ikke noget om, at der er PVR funktion, så er den IMO ganske uinteresant.
 
Hvad er "PVR funktion" & "IMO"?
 
PFT (På Forhånd Tak ;-)
 
/j
 
 
Til top
Princesslea Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2011
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 12:39
PVR er optagefunktion. IMO = In My Opinion
______________________________
Panasonic TX-P55VT30
Samsung HT-C9950W 7.1 ;)
Til top
mobimobi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 13:53
Ja, havde det været modellen der var større ,havde den haft trådløst netværk, som jo havde været ganske smart. Som det er hos mig, skal jeg til at trække kabler fra kontoret helt ind i stuen, hvor det jo er der den skal bruges :)
Vi lever jo jo i et trådløst hjem alle stederm så hvorfor de ikke har valgt denne model som hedder 2320. Eller endnu bedre den med harddisk, så man kan optage.

Men måske efter vores test at vi kan anbefale dette :)
Nogen der ved om man kan optage via de 2 usb'er?
Jeg modtager min med posten idag.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 15:28
 
 
Oprindeligt skrevet af mobimobi mobimobi skrev:

Nogen der ved om man kan optage via de 2 usb'er?
 
 Mon ikke, at et opkald til deres kundeservice vil afgøre sagen.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
mhca Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 15:32
Jeg passede et hus med TDC Home Trio i uge 7, og jeg var ærlig talt ret træt af at sidde i nærheden af TDC-boksen, da harddisken summede ret så lydhørt. Den kunne tilsyneladende ikke finde ud af at sætte den i idle og slukke for blæseren, når man ikke havde behov for at optage.

Men jeg ville da også personligt foretrække at have PVR-funktionaliteten, hvis ellers disken bare ikke larmede.


Til ustakrat:
Hvorfor vil de ikke kunne få en Viasat-aftale? Er det for dyrt eller er de for små eller hvordan? Hos TDC kan man jo godt få TV3 mv.
Jeg ser kun denne løsning som interessant, hvis der også er mulighed for tilvalg af Viasat-kanaler.
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 15:38
Oprindeligt skrevet af mobimobi mobimobi skrev:

Ja, havde det været modellen der var større ,havde den haft trådløst netværk, som jo havde været ganske smart. Som det er hos mig, skal jeg til at trække kabler fra kontoret helt ind i stuen, hvor det jo er der den skal bruges :)
Vi lever jo jo i et trådløst hjem alle stederm så hvorfor de ikke har valgt denne model som hedder 2320. Eller endnu bedre den med harddisk, så man kan optage.

Men måske efter vores test at vi kan anbefale dette :)
Nogen der ved om man kan optage via de 2 usb'er?
Jeg modtager min med posten idag.



Problemet er så bare at hvis de gav folk en trådløs boks så ville man have balladen hver eneste gang der er folk der har problemer med at signalet hakker osv. Der er vist flere personer herinde som efterhånden har kunnet konstatere i flere forskellige sammenhænge at det er bedst at bruge kabel til streaming.
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 19:41
Oprindeligt skrevet af mhca mhca skrev:

Jeg passede et hus med TDC Home Trio i uge 7, og jeg var ærlig talt ret træt af at sidde i nærheden af TDC-boksen, da harddisken summede ret så lydhørt. Den kunne tilsyneladende ikke finde ud af at sætte den i idle og slukke for blæseren, når man ikke havde behov for at optage.

Men jeg ville da også personligt foretrække at have PVR-funktionaliteten, hvis ellers disken bare ikke larmede.


Til ustakrat:
Hvorfor vil de ikke kunne få en Viasat-aftale? Er det for dyrt eller er de for små eller hvordan? Hos TDC kan man jo godt få TV3 mv.
Jeg ser kun denne løsning som interessant, hvis der også er mulighed for tilvalg af Viasat-kanaler.

Det er ikke normalt at harddisken larmer meget, så lyder som en defekt boks. Og hvis du ser tv så bruger den også hdd da den hele tiden optager det man ser så man kan spole tilbage.




Men det er faktisk en rigtig god boks de har valgt fullrate.  glæder mig til at se hvad de har tænk sig og køre med af programmer og hvordan det skal virke. 
Til top
jonz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 20:09
Så kom boxen, er da en sød lille fætter. Heldigvis sort og ikke som i spec. sølv
 
Der er kun et USB stik. og der står intet om hvad det kan bruges til (" kan som udgangspunkt ikke benyttes, men er forberedt til brug...."), derudover henvises til fx. Fullrate forum da Fullrate kun yder support på det der står i manualen.... men ok i følge PISA undersøgelser står det jo sløjt til med læseevnerne i Danmark ;-))
 
Så ventes der bare på at der kommer hul igennem til Fullrate, biting ;-)
 
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu