recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fullrate TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFullrate TV

 Besvar Besvar Side  <1 23456>
Forfatter
Besked
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2011 kl. 07:55
Kommer man til at kunne leje film også?
Mangler et seriøst VOD tilbud.
Løsningerne fra de nuværende udbydere jeg har prøvet, er bare ikke gode nok kvalitetsmæssigt på specielt lyddelen.

TV-delen er jeg ligeglad med. Men villd da gerne købe en boks til VOD alene.
Til top
ustakrat Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Januar-2010
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2011 kl. 10:18
Læs TDC's årsregnskab Fullrates, der kan du se hvordan de beskriver Fullrate! 
produktet kommer aldrig til at ligne Trios jeg har nogle meget pålidelige kilder. Som sagt er det ikke meningen Fullrate skal konkurrere med Yousee/Trio - Fullrate skal sørge for at kapre kunder der har Boxer/Canal Digital mens de er Fullrate kunder eller hvis de er Trio/Yousee kunder og utilfreds med prisen kapre dem.

Forstår ikke hvorfor i har et problem med at Fullrate er et discountselskab?


Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2011 kl. 10:27
Oprindeligt skrevet af ustakrat ustakrat skrev:

Læs TDC's årsregnskab Fullrates, der kan du se hvordan de beskriver Fullrate! 
produktet kommer aldrig til at ligne Trios jeg har nogle meget pålidelige kilder. Som sagt er det ikke meningen Fullrate skal konkurrere med Yousee/Trio - Fullrate skal sørge for at kapre kunder der har Boxer/Canal Digital mens de er Fullrate kunder eller hvis de er Trio/Yousee kunder og utilfreds med prisen kapre dem.

Forstår ikke hvorfor i har et problem med at Fullrate er et discountselskab?




Du er da vist den eneste i tråden der sidder og snakker om at Fullrate er et "discount selskab" Confused
Jeg har selv haft bredbånd fra dem i adskillige år, og de måske nok "discount", men der er andre udbydere der kunne lære noget af deres kundeservice. Kundeservice plejer at have lidt kort ventetid og de ansatte er mere kompetente end hvad jeg tidligere har haft oplevet med TDC, og hvis der er driftsforstyrrelser i ens område får man en SMS om det. Det var dog ærgerligt at grundlæggerne af Fullrate solgte firmaet til TDC.
Til top
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2011 kl. 12:16
Er lige med på en lytter her.
 
Hvad er det for noget vrøvl om et discountselskab ???, de leverer det jeg ønsker til en fornuftig (billig) pris og deres service er fin.
 
Det eneste jeg har imod Fullrate er at de solgte selskabet til TDC, som er det selskab jeg absolut IKKE ville være kunde hos, men så længe Fullrate holder deres priser vil jeg bide i det sure æble og fortsætte her. Men såfremt det blot kommer til at lugte lidt af TDC ( gribbe) så er jeg færdig her.
 
Deres TV kanal udbud på det der skal testes er da ikke noget at skrive hjem om det ligner lidt et amputeret Boxer kanal udvalg. Bruger selv DVB-T frie kanaler hvilket tilfredsstiller mig og den øvrige familie.
 
agge
   
Til top
ustakrat Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Januar-2010
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2011 kl. 13:07
http://epn.dk/teknologi2/tele/article2231408.ece

Er kommet med flere beviser nu helt seriøst hvad er det i ikke forstår? 
Det er et discountselskab af TDC hvis eneste formål er at kapre no frills kunder - Det er ligesom på mobilmarkedet med de 4 store og deres små discountselskaber.

Nu har TDC også et kæmpe produktportefølje og mange forskellige systemer, og det er dermed meget sværere at være ansat der i er slet ikke klar over det.

Men altså når TDC officelt betegner Fullrate som deres discountselskab så vil jeg slet ikke diskutere om det er eller ej. Har forklaret både hvad no frills segmentet er plus hvad VAS er.
Til top
MemDarko Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2011 kl. 13:29
Hej ustakrat,
 
Så så ... der ingen grund til at hidse sig op!
 
Jeg tror ikke der er nogen her det vil betvivle dine udmærket dokumenterede påstand om at Fullrate er et lavpris/discount selskab. Faktisk er det nok netop det vi godt kan lide ved Fullrate :-)
 
Du har også ret i, at når TDC har en langt større produkt portefølje, så vil det også være en større udfordring at være 'altvidene' supporter hos TDC end hos Fullrate.
 
Når det er sagt, så ser jeg (og sikkert også de andre) ingen grund til at Fullrate ikke skulle kunne begynde at udbyde f.eks. Viasat kanaler på et tidspunkt. Hvis formålet med Fullrate er at fastholde/kapre kunder, har de vel også brug for et produkt folk er interesseret i. Ikk? Hvis det viser sig at en lang række kunder vælger Telenor frem for Fullrate, både som TV udbyder, og måske endda som ISP, fordi folk ikke kan få TV3+, så kunne jeg da godt forestille mig at TDC vil tillade at Fullrate tager denne og andre kanaler ind i sortimentet.
 
Jeg er i øvrigt selv valgt som pilotkunde, og glæder mig til at prøve det af idag, særligt VOD funktionen :-)
 
Jeg bor i Sønderborg, såder er altså indtil videre en god geografisk spredning på pilotkunderne.
 
For mig er det en dog et 'turn-off' at jeg ikke kan koble settop-boxen sammen med mit mediacenter. Så kan jeg jo ikke optage tv programmer eller serier som jeg plejer :-(
Jeg mener helt klart, at den eneste brugbare løsning, er en boks der ligner det jeg har fået, men den skal tilbyde at gøre 'tunere' eller medie-streams'ne tilgængelige på netværket f.eks. ved hjælp af DLNA. Så kunne mediecenteret nemlig bruge settop-boksen som en slags 'tuner'.
 
Hvad er jeres holdning til en sådan løsning/idé?
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2011 kl. 14:18
IPTV kan godt sættes op på et mediacenter uden at skulle bruge nogen boks, der kræves jo reelt kun et netkort, som er i enhver PC.
 
Forudsætningen er at kanalerne er ukrybteret eller der tilbydes en metode så også krybtereret kanaler kan håndteres af et mediacenter...
 
Boksen er, som jeg forstår det, en metode at have styr på dataindholdet "hele vejen", hvor noget propriotært soft ware står for dekodningen..
 
Hvis man har en åbent system, som en HTPC jo er, i den ene ende, kan der blive problemer.

Men ligesom med kan håndtere krybteret kanaler på en HTPC via tuner, må det også kunne lade sig gøre for IPTV... 
 
#memdarko, hvad med du prøvede at sætte det op på dit mediacenter??
 
Metoden er beskrevet i flere tråde i dette forum...


Redigeret af avh - 10-Marts-2011 kl. 14:21
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
Tranholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2011 kl. 17:46


[/QUOTE]

Du er da vist den eneste i tråden der sidder og snakker om at Fullrate er et "discount selskab" Confused
Jeg har selv haft bredbånd fra dem i adskillige år, og de måske nok "discount", men der er andre udbydere der kunne lære noget af deres kundeservice. Kundeservice plejer at have lidt kort ventetid og de ansatte er mere kompetente end hvad jeg tidligere har haft oplevet med TDC, og hvis der er driftsforstyrrelser i ens område får man en SMS om det. Det var dog ærgerligt at grundlæggerne af Fullrate solgte firmaet til TDC.
[/QUOTE]
Jeg må desværre ligeledes tilslutte mig at Fullrate er et discountselskab, af den dårligere slags Cry
Jeg har haft mit internet hos Fullrate i ca. 5 år. Jeg fik ikke hvad jeg mente var rimelig service og kvalitet_ Trådløst trak jer 4 mbit på en linie op til 20 mbit. Når jeg kontaktede Fullrate opdaterede de firmware på routeren hvilket ikke hjalp. Det eneste der hjalp var at slukke routeren for at få hurtig hastighed, efter ca. 15 minutter var hastigheden igen 4 mbit. Samtidig forsvandt det trådløse signal ca. hver 10. minut. Sidste gang jeg søgte hjælp fik ´jeg at vide at jeg skulle købe min egen router og bruge som access pointAngry
Jeg har nu skiftet til TDC og DET spiller 200 %Big smile
 
Jeg håber så bare at de kan levere et ordentligt tv signal, når de ikke kan levere et ordentligt internetsignal.
Til top
teamet Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2011 kl. 18:47
det er et discountselskab forstået på den måde at de udbyder basisservice til billige penge. Discount er jo i sig selv ikke ensbetydende med aldi ...
Til top
renenielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2011 kl. 19:43
Oprindeligt skrevet af teamet teamet skrev:

det er et discountselskab forstået på den måde at de udbyder basisservice til billige penge. Discount er jo i sig selv ikke ensbetydende med aldi ...

Det vil enhver vide, hvis man har været i en Netto, og derefter i en Aldi.. nr. 2 er uff..

P.S.: En glad fullratekunde, har ingen problemer haft i de over 2 år, kundeforholdet nu har bestået..
LG 55LA860W (DIGI-TV)
Sony BDP-S580
Sony STR-DH520
Humax iCord Mini (HD+/Fransat)
Apple TV3 (Rental)
Til top
renenielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2011 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af Tranholm Tranholm skrev:


Jeg håber så bare at de kan levere et ordentligt tv signal, når de ikke kan levere et ordentligt internetsignal.

Jeg mangler stadig at se et ordentlig signal, som man burde kunne tåle at kigge på.

Jeg har kigget på signalet i en TDC butik, og kan slet ikke forstå, hvordan folk kan holde ud at kigge på det i en skærmstørrelse over 32"
LG 55LA860W (DIGI-TV)
Sony BDP-S580
Sony STR-DH520
Humax iCord Mini (HD+/Fransat)
Apple TV3 (Rental)
Til top
Lukket bruger 2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 586
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2011 kl. 20:09
Som med Trio undrer jeg mig stadig over at DR HD ikke med i standatd pakken. Det er trods alt en licensbaseret kanal.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu