recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Test af  Panasonic VT 30
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTest af Panasonic VT 30

 Besvar Besvar Side  <1 45678 10>
Forfatter
Besked
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 373
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af JesA JesA skrev:

Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

Oprindeligt skrevet af JesA JesA skrev:

Oprindeligt skrevet af Helmuth Helmuth skrev:

Hvad mener i om priserne på VT30'eren?
P.t. 15 kilo for et 42".
 
Hvad vil I tro det kommer ned i til efteråret?
 
 
Dit gæt er ligeså godt som mit/andres. Men; Kr. 12.000 til efteråret. Til Jul Kr. 9.999
- og så kommer dit næste spørgsmål; skal jeg vente med at købe TV til næste år ? Big smile.....igen; dit svar er ligeså godt som mit/andres Wink +Handshake
 
MVH
tror ikke at du skal, forvente at købe et til dine pris eksempel, en 42VT20 kan du købe nu for ca 12K
,så hvordan skulle du så kunne købe det til ca 10KQuestiontil jul,
man kan også spare sig ihjelCry
taj 59; umiddelbart er det jo ikke mig som vil vente - jeg giver blot nogle bud på prisudviklingen, udfra den (start) pris Helmuth oplyste.......................
Men om prisen allerede nu er kr. 12.000, så er kr. 10.000 til jul, vel ikke et helt forkert bud. Ja, det vil vel næsten være billigere.....ja for 42VT20 SOM JEG SKREV, SÅ PRISEN ER IKKE ALLEREDE 12K, FOR ET 42VT30Tongue
Men som skrevet; er kun et bud/gæt :)
 
MVH
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 10:46
alene designet er de 3000 ekstra værd synes jeg, der er da masser af bedre ting ved vt30 nu må vi lige være realistiske en gang, bedre billede, bedre design , bedre fjernbetjening, auto ISF option, bedre og flere tunere (dvb-t2) bedre gensalgs værdi hvis det skal sælges om et år eller to.... personligt vil jeg gerne have "det bedste" og ikke spare lidt små penge ved godt folk snakker meget om value for money men det kan man ikke bruge til noget når man skal nyde sit tv så er billedet ikke bedre fordi man har sparet 3000kr i forhold til en ny model, løvrigt tyder Phil Hinton fra avforums på VÆSENTLIG forbedret mht 50hz bug ift vt20
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

alene designet er de 3000 ekstra værd synes jeg, der er da masser af bedre ting ved vt30 nu må vi lige være realistiske en gang, bedre billede, bedre design , bedre fjernbetjening, auto ISF option, bedre og flere tunere (dvb-t2) bedre gensalgs værdi hvis det skal sælges om et år eller to.... personligt vil jeg gerne have "det bedste" og ikke spare lidt små penge ved godt folk snakker meget om value for money men det kan man ikke bruge til noget når man skal nyde sit tv så er billedet ikke bedre fordi man har sparet 3000kr i forhold til en ny model, løvrigt tyder Phil Hinton fra avforums på VÆSENTLIG forbedret mht 50hz bug ift vt20


Dog ikke helt automatisk ISF. Mener man skal købe kalibrerings enheden ved siden af, for 500-600 €
Til top
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 373
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 11:15
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

alene designet er de 3000 ekstra værd synes jeg, der er da masser af bedre ting ved vt30 nu må vi lige være realistiske en gang, bedre billede, bedre design , bedre fjernbetjening, auto ISF option, bedre og flere tunere (dvb-t2) bedre gensalgs værdi hvis det skal sælges om et år eller to.... personligt vil jeg gerne have "det bedste" og ikke spare lidt små penge ved godt folk snakker meget om value for money men det kan man ikke bruge til noget når man skal nyde sit tv så er billedet ikke bedre fordi man har sparet 3000kr i forhold til en ny model, løvrigt tyder Phil Hinton fra avforums på VÆSENTLIG forbedret mht 50hz bug ift vt20


Dog ikke helt automatisk ISF. Mener man skal købe kalibrerings enheden ved siden af, for 500-600 €
ja det er rigtigt,men der hvor jeg har bestilt mit VT30, der vil de muligvis tilbyde at ISF kalibrere, mit VT30, måske koster det et beløb for detteWinkmen det vil tiden vise,jeg vil da gerne have mit kalibreret,og det skal jo foregå der hvor TV skal brugesThumbs Up,så man kan ikke få det kalibreret hos eks. en forhanler,og så sendes hjem til en.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 11:21
Det fortjener helt klart en kalibrering. Og fin service hvis forhandleren gør det for et mindre beløb, man kan håbe de tilbyder der gratis
Til top
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 373
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Det fortjener helt klart en kalibrering. Og fin service hvis forhandleren gør det for et mindre beløb, man kan håbe de tilbyder der gratis
.
man kan håbe de tilbyder der gratis Nemlig lige mine ordThumbs Up
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 14:20
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

jeg siger køb med det samme, man får glæde af det længere tid inden der kommer en ny model


Nu er det jo nok trods alt et fåtal som skifter TV hvert år.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 14:40
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

jeg siger køb med det samme, man får glæde af det længere tid inden der kommer en ny model


Nu er det jo nok trods alt et fåtal som skifter TV hvert år.
ReallyEmbarrassed
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

jeg siger køb med det samme, man får glæde af det længere tid inden der kommer en ny model


Nu er det jo nok trods alt et fåtal som skifter TV hvert år.
ReallyEmbarrassed
Me too!LOL
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 14:57
stadig er det vel lidt federe at ha den sidste nye model når man så skifter og i min verden er der stor forskel på vt20 og vt30, jeg skifter heller ikke HVERT år det er for dyrt når det er de store modeller synes jeg og jeg "savner" intet overhovedet mht billedekvalitet på mit 6090h men 3D tiltaler mig til f.eks fodbold for det er for fedt plus usb optagelse bla. og de 4hdmi, ja der er mange fede ting ved det nye Panasonic som mit pioneer ikke har
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 16:50
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Mig bekendt forbuger et plasma TV mest energi når der vises helt hvid skærm ? - derfor forstår jeg ikke helt udsagnet om at Panasonic måske kunne levere endnu bedre sortniveau hvis der ikke skulle tages hensyn til strømforbruget ? ?
Mht sidste års "bugs",  så konkluderer testen at retention spøgelset er tydeligt forbedret, samt at buzz er ikke hørbart v  ca 1m afstand såhh. . .
Alt i alt et lidt bedre billede end sidste år, med færre og mindre issues - i en lysår meget flottere indpakning .
Indtil videre ubetinget årets bedste billede på 2D og 3D !   
Kan jo tænkes, at "sortfilteret" må begrænses, for at imødegå krav om energiforbrug.
Der refereres ikke til buzz, efter min bedste overbevisning, når der fastslås at der høres summen fra bagpanelet.
Buzz fremkommer fra fronten af panelet, støj fra bagpanel vedrører blæsere og trafo "knitren".
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

Hother var løvrigt selv hos Sommer As, det var jeg købte det :-)
-
jeg var jo også selv hos Sommer, og bestilte mit der, jeg så som sagt både 50VT30 og 65VT30
men først nu har jeg lagt mærke til at på 42VT30 og 50VT30 så sidder der kun en USB port i siden af panelet USB3 som man skal bruge til en USB harddisk, og USB 1 og 2 sidder så på bag på panelet,dette er ikke så smart hvis man vil sætte den trådløse LAN-adapter tilQuestion
undre mig om den kan være derQuestion hvis man har et tyndt vægbeslag, men derimod mener jeg at på den 65VT30 som jeg selv har bestilt,så mener jeg at alle 3 USB tilslutninger sider i siden af panelet, på 65VT30Wink
 
billede af 50VT30
 
og 65VT30 jeg kan se to stk USB porte men hvor er så den tredjeQuestion
 
Er det trådløse lan ikke indbygget, mener jeg at have læst, derfor ikke brug for en wifi dongle.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu